Μετά την επιτυχία του Anaïs Anaïs, το πρώτο άρωμα κάθε κοριτσιού και του best-seller Amor Amor που αποτέλεσε τη διακήρυξη της πρώτης αγάπης, η Cacharel γιόρτασε τον ερχομό του νέου αρώματος ‘Yes I Am’ μέσα από ένα φαντασμαγορικό party.
Η Cacharel τολμά κάτι που δεν έχουμε δει ξανά: το Yes I Am, το πρώτο "πικάντικο Cremoso" άρωμα αντιπαραβάλλει τον πικάντικο χαρακτήρα του αιθέριου ελαίου κάρδαμου με μια γλυκιά κρεμώδη συμφωνία με αντίθετες νότες raspberry, μανταρινιού και δροσερές, λουλουδάτες νότες άνθους πιπερόριζας, γαρδένιας και γιασεμιού.
Η Cacharel επαναστατεί όμως και στο design του αρώματος, δημιουργώντας ένα μπουκάλι σε σχήμα κόκκινου κραγιόν. Όπως το κόκκινο κραγιόν, έτσι και το «Yes I Am» συμβολίζει ό,τι αντιπροσωπεύει μια ισχυρή, ανεξάρτητη γυναίκα, γεμάτη θηλυκότητα και αυτοπεποίθηση. Και τα δύο έχουν τη δύναμη να αλλάζουν τον τρόπο που κινείσαι σε αυτό τον κόσμο.
Η Demy απογείωσε το party και καλωσόρισε το νέο άρωμα «Yes I Am» τραγουδώντας live δικές της μεγάλες επιτυχίες αλλά και το «White Tiger», επίσημο soundtrack της επικοινωνίας του αρώματος, της βρετανίδας τραγουδίστριας και πρέσβειρας του αρώματος Izzy Bizu.
Σε διαφορετικούς χώρους οι καλεσμένοι είχαν την ευκαιρία να ανακαλύψουν τις νότες του αρώματος αλλά και την καμπάνια του και να διασκεδάσουν παρέα με τα κορίτσια «Yes I Am» που περιδιάβαιναν το χώρο με… rollers.
Θανάσης Ρόκας (Γεν. Διευθυντής L’OrealLuxe), Γιώργος Βερύκιος(Γεν. Διευθυντής Sephora), Γρηγόρης Τσαντίρης(Εμπορικός Διευθυντής L’OrealLuxe)
Σοφία Ρεγκούκου (Communications Manager L’OrealLuxe), Demy, Νάσια Βασιλοπούλου (Marketing Manager Cacharel)
Αλεξάνδρα Κατσαϊτη & Πασχάλης Καρατζέτζος (Υπεύθυνος Επικοινωνίας L’Oreal Luxe)