Τέλος στα απρόσωπα μηνύματα τύπου «Γεια! Τι κάνεις;» και «Χρόνια πολλά» θέλησε να δώσει η ομάδα πίσω από την πρωτότυπη ιδέα του Gipht.me, το οποίο αργότερα εξελίχθηκε σε Pinnatta. Πώς; Δημιουργώντας μια εύχρηστη εφαρμογή, μέσω της οποίας μπορείς να στείλεις διαδραστικά μηνύματα σε φίλους σου, τα οποία μπορείς εσύ ο ίδιος να εξατομικεύσεις. Για παράδειγμα, αν κάποιος φίλος έχει γενέθλια, η εφαρμογή σου δίνει τη δυνατότητα να του στείλεις μια τούρτα με όσα κεράκια θέλεις, ενώ εκείνος όταν την παραλάβει μπορεί να τα… σβήσει φυσώντας την οθόνη του smartphone! Όλα τα μηνύματα που στέλνεις μέσω της εφαρμογής, εκμεταλλεύονται στο έπακρο τις δυνατότητες των smartphones, αφού για παράδειγμα σε κάποια χρησιμοποιείς το μικρόφωνο και σε άλλα απλά την οθόνη αφής.
H ερώτηση που «γέννησε» το Pinnatta, πρωτοακούστηκε στα μέσα του 2010 (ως gipht.me τότε) και ήταν "απλή", σύμφωνα με τον κ. Γιώργο Σπανουδάκη CEO και συνιδρυτή του Pinnatta: «Καλά, αυτό το iPhone που κάνει τόσα πράγματα, γιατί δε μου δίνει τη δυνατότητα να στείλω κάτι σε ένα φίλο μου που να είναι 'ζωντανό'; Θέλω βρε παιδί μου να στείλω 'κάτι' που να 'ζει' μέσα στο κινητό του φίλου μου. Να μπορεί όποτε θέλει να το ανοίξει και να παίξει με αυτό. Να το ακουμπήσει, να το φυσήξει. Να μην είναι ένα βαρετό μήνυμα. Αυτό το έκανε και το NOKIA 3210». O άνθρωπος που εξέφρασε την παραπάνω ερώτηση δεν ήταν άλλος από το Δημήτρη Χασαπάκη, σημερινό Director of Products κι ένας εκ των έξι συνιδρυτών του Pinnatta. Οι υπόλοιποι πέντε, που ήταν στο ίδιο γραφείο εκείνη την ημέρα, είναι οι: Γιώργος Σπανουδάκης (CEO), Τάσος Νούσης (CTO), Eric Parks (Director of Sales), Αποστόλης Χρονάκης (Director of Content Development) και Παναγιώτης Χατζηδάκης (Art Director).
Τι διαφορετικό όμως προσφέρει η εφαρμογή στον χρήστη; «Όπως μαθαίνουμε και στο σχολείο στο μάθημα της Φυσικής, οι ανακαλύψεις προέρχονται συνήθως από το πείραμα και την παρατήρηση. Στην περίπτωσή μας οι παρατηρήσεις ήταν δύο», εξηγεί, «Tα smartphones έχουν πολύ περισσότερες δυνατότητες από αυτές που χρησιμοποιούμε όταν επικοινωνούμε καθημερινά. Έχουν οθόνες αφής, ηχεία, μικρόφωνα, αισθητήρες, GPS, μπαίνουν στο internet… Κι όμως εμείς δεν αξιοποιούμε τίποτα από όλα αυτά όταν επικοινωνούμε. Μόνο όταν παίζουμε κάποιο παιχνίδι ή χρησιμοποιούμε κάποια εφαρμογή. Είναι ξεκάθαρη η ανάγκη και επιθυμία των χρηστών να εκφραστούν με κάτι παραπάνω από ένα απλό κείμενο. Το συμπέρασμα είναι ξεκάθαρο: οι χρήστες ψάχνουν τρόπους για να εμπλουτίσουν την επικοινωνία τους και η δημιουργία υλικού που πραγματικά τους εκφράζει είναι δύσκολη υπόθεση. Για αυτό κι όταν βρουν τέτοιο υλικό, αμέσως το μοιράζονται με τους φίλους τους». Ο συνδυασμός επομένως, των παραπάνω δύο παρατηρήσεων και του τεχνικού πειραματισμού, οδήγησε στην δημιουργία του Pinnatta.
Άξιο αναφοράς είναι βέβαια και το κεφάλαιο που κατάφερε να συγκεντρώσει η ομάδα του κ. Σπανουδάκη, το οποίο ανέρχεται σε αρκετές χιλιάδες δολάρια. «Όταν σχεδιάσαμε το business plan του Pinnatta, συνειδητοποιήσαμε πως χρειαζόμασταν ένα κεφάλαιο της τάξης των $700.000. Ποσό που προφανώς δε μπορούσαμε να διαθέσουμε εμείς. Αρχικά, μιλήσαμε με διάφορους φίλους και γνωστούς στην Ελλάδα, αλλά το έδαφος για επενδύσεις σε τεχνολογία δεν ήταν καθόλου πρόσφορο και η νοοτροπία πολύ διαφορετική από τη σημερινή, αλλά και τη νοοτροπία των επενδυτών της Silicon Valley, του Ισραήλ, του Βερολίνου κτλ.», λέει ο ίδιος.
H ερώτηση που «γέννησε» το Pinnatta, πρωτοακούστηκε στα μέσα του 2010 (ως gipht.me τότε) και ήταν "απλή", σύμφωνα με τον κ. Γιώργο Σπανουδάκη CEO και συνιδρυτή του Pinnatta: «Καλά, αυτό το iPhone που κάνει τόσα πράγματα, γιατί δε μου δίνει τη δυνατότητα να στείλω κάτι σε ένα φίλο μου που να είναι 'ζωντανό'; Θέλω βρε παιδί μου να στείλω 'κάτι' που να 'ζει' μέσα στο κινητό του φίλου μου. Να μπορεί όποτε θέλει να το ανοίξει και να παίξει με αυτό. Να το ακουμπήσει, να το φυσήξει. Να μην είναι ένα βαρετό μήνυμα. Αυτό το έκανε και το NOKIA 3210». O άνθρωπος που εξέφρασε την παραπάνω ερώτηση δεν ήταν άλλος από το Δημήτρη Χασαπάκη, σημερινό Director of Products κι ένας εκ των έξι συνιδρυτών του Pinnatta. Οι υπόλοιποι πέντε, που ήταν στο ίδιο γραφείο εκείνη την ημέρα, είναι οι: Γιώργος Σπανουδάκης (CEO), Τάσος Νούσης (CTO), Eric Parks (Director of Sales), Αποστόλης Χρονάκης (Director of Content Development) και Παναγιώτης Χατζηδάκης (Art Director).
Τι διαφορετικό όμως προσφέρει η εφαρμογή στον χρήστη; «Όπως μαθαίνουμε και στο σχολείο στο μάθημα της Φυσικής, οι ανακαλύψεις προέρχονται συνήθως από το πείραμα και την παρατήρηση. Στην περίπτωσή μας οι παρατηρήσεις ήταν δύο», εξηγεί, «Tα smartphones έχουν πολύ περισσότερες δυνατότητες από αυτές που χρησιμοποιούμε όταν επικοινωνούμε καθημερινά. Έχουν οθόνες αφής, ηχεία, μικρόφωνα, αισθητήρες, GPS, μπαίνουν στο internet… Κι όμως εμείς δεν αξιοποιούμε τίποτα από όλα αυτά όταν επικοινωνούμε. Μόνο όταν παίζουμε κάποιο παιχνίδι ή χρησιμοποιούμε κάποια εφαρμογή. Είναι ξεκάθαρη η ανάγκη και επιθυμία των χρηστών να εκφραστούν με κάτι παραπάνω από ένα απλό κείμενο. Το συμπέρασμα είναι ξεκάθαρο: οι χρήστες ψάχνουν τρόπους για να εμπλουτίσουν την επικοινωνία τους και η δημιουργία υλικού που πραγματικά τους εκφράζει είναι δύσκολη υπόθεση. Για αυτό κι όταν βρουν τέτοιο υλικό, αμέσως το μοιράζονται με τους φίλους τους». Ο συνδυασμός επομένως, των παραπάνω δύο παρατηρήσεων και του τεχνικού πειραματισμού, οδήγησε στην δημιουργία του Pinnatta.
Άξιο αναφοράς είναι βέβαια και το κεφάλαιο που κατάφερε να συγκεντρώσει η ομάδα του κ. Σπανουδάκη, το οποίο ανέρχεται σε αρκετές χιλιάδες δολάρια. «Όταν σχεδιάσαμε το business plan του Pinnatta, συνειδητοποιήσαμε πως χρειαζόμασταν ένα κεφάλαιο της τάξης των $700.000. Ποσό που προφανώς δε μπορούσαμε να διαθέσουμε εμείς. Αρχικά, μιλήσαμε με διάφορους φίλους και γνωστούς στην Ελλάδα, αλλά το έδαφος για επενδύσεις σε τεχνολογία δεν ήταν καθόλου πρόσφορο και η νοοτροπία πολύ διαφορετική από τη σημερινή, αλλά και τη νοοτροπία των επενδυτών της Silicon Valley, του Ισραήλ, του Βερολίνου κτλ.», λέει ο ίδιος.