Η BYD αναζητά προμηθευτές στην Ιταλία για τα νέα της εργοστάσια στην Ουγγαρία και στην Τουρκία
Τα στελέχη της κινέζικης μάρκας προγραμματίζουν συναντήσεις με Ιταλούς κατασκευαστές για τις προμήθειες των νέων εργοστασίων της BYD.
![Η BYD αναζητά προμηθευτές στην Ιταλία για τα νέα της εργοστάσια στην Ουγγαρία και στην Τουρκία](https://www.in2life.gr/media/articles/photos/main/2009282-photo1byd.jpg)
Τα στελέχη της κινέζικης μάρκας προγραμματίζουν συναντήσεις με Ιταλούς κατασκευαστές για τις προμήθειες των νέων εργοστασίων της BYD.
Η BYD στρέφεται προς την Ιταλία για να βρει προμηθευτές για τα νέα της εργοστάσια οχημάτων στην Ουγγαρία και την Τουρκία που θα οδηγήσουν την επέκταση της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ευρώπη.
Τα στελέχη της κινέζικης μάρκας θα συναντηθούν με Ιταλούς κατασκευαστές ανταλλακτικών την επόμενη εβδομάδα για να συζητήσουν πιθανές προμήθειες για τα νέα εργοστάσια αυτοκινήτων, δήλωσε ο ειδικός σύμβουλος της κατασκευάστριας ηλεκτρικών οχημάτων για την Ευρώπη, Alfredo Altavilla.
Το εργοστάσιο της φίρμας στην Ουγγαρία πρόκειται να ξεκινήσει τη λειτουργία του τον Οκτώβριο και το εργοστάσιό της στην Τουρκία αναμένεται να ξεκινήσει την παραγωγή τον Μάρτιο του 2026, αναφέρει το Automotive News.
Τα εργοστάσια αναμένεται να κατασκευάζουν συνολικά 500.000 αυτοκίνητα ετησίως όταν επιτύχουν την πλήρη δυναμικότητα τους, που μεταφράζεται σε πωλήσεις «μερικών δισεκατομμυρίων ευρώ» για τους προμηθευτές, είπε ο Altavilla.
Η φίρμα θα κατασκευάσει το ηλεκτρικό χάτσμπακ Dolphin, που παρουσιάζεται, στο εργοστάσιό της στην Ουγγαρία, μαζί με το Atto 3.
Ο Altavilla είναι πρώην επικεφαλής της Ευρώπης στη Fiat Chrysler Automobiles. Προσλήφθηκε από την BYD ως σύμβουλος το 2024 για να βοηθήσει την αυτοκινητοβιομηχανία να επεκτείνει την παρουσία της στην Ευρώπη.
Το άνοιγμα δύο διαφορετικών εργοστασίων σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα υποδηλώνει ότι η μάρκα είχε μια προσεκτική προσέγγιση στις κατασκευαστικές εργασίες, βασιζόμενη περισσότερο σε τοπικούς προμηθευτές ανταλλακτικών, είπε ο Altavilla.
Στην Κίνα, η φίρμα παράγει περίπου το 70% των ανταλλακτικών για την εγχώρια παραγωγή της, αλλά θα στερείται ανταλλακτικών στην αρχή των εργασιών της στην Ευρώπη, είπε.
Γιατί η κινέζικη εταιρεία ευνοεί τους Ιταλούς προμηθευτές; Η BYD στράφηκε σε Ιταλούς προμηθευτές επειδή είναι υψηλά ειδικευμένοι και έχουν συμβόλαια με γερμανικές μάρκες premium, είπε ο Altavilla.
«Ο άλλος λόγος είναι ότι οι Ιταλοί προμηθευτές έχουν επί του παρόντος έλλειψη παραγγελιών» επειδή η Stellantis, η μοναδική μεγάλη αυτοκινητοβιομηχανία της Ιταλίας μειώνει την παραγωγή στη χώρα, πρόσθεσε.
Η κινέζικη μάρκα βρίσκεται σε άνοδο και θα συνεχίσει να αναπτύσσεται, ενώ οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες δείχνουν στους προμηθευτές μεσοπρόθεσμα σχέδια για σταθερούς ή μειούμενους όγκους, δήλωσε ο Altavilla.
Πέρυσι, οι παγκόσμιες πωλήσεις οχημάτων της εταιρείας από την Κίνα αυξήθηκαν κατά 41% στα 4,27 εκατομμύρια. Ο Altavilla είπε ότι έχει δει τη σειρά προϊόντων της BYD για τα επόμενα τρία χρόνια και αναμένει ότι ο ρυθμός ανάπτυξης της εταιρείας φέτος θα είναι παρόμοιος με το 2024.
Η φίρμα δεν έχει αποφασίσει ακόμη εάν θα κανονίσει συναντήσεις με προμηθευτές από άλλες ευρωπαϊκές χώρες, είπε.
Η κινέζικη μάρκα θα συναντήσει εκπροσώπους περίπου 300 Ιταλών προμηθευτών στις 20 και 21 Φεβρουαρίου στο μουσείο αυτοκινήτων MAUTO στο Τορίνο, αναφέρει το Reuters.
Η BYD θα κατασκευάσει τέσσερα μοντέλα στο εργοστάσιό της στην Ουγγαρία, ξεκινώντας με τα συμπαγή EV Dolphin και Atto 3, προσθέτοντας αργότερα τα μικρά αυτοκίνητα Seagull και Atto 2, δήλωσε η επικεφαλής της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας, Stella Li, στο επιχειρηματικό περιοδικό Capital, τον Δεκέμβριο.