Νέο ρεκόρ στην Ευρώπη σημείωσε η Dacia
Η εταιρεία πέτυχε τιμή ρεκόρ στην ευρωπαϊκή αγορά για το μερίδιο αγοράς σε PC+LCV το 2024.
Η εταιρεία πέτυχε τιμή ρεκόρ στην ευρωπαϊκή αγορά για το μερίδιο αγοράς σε PC+LCV το 2024.
Η Dacia πούλησε 676.340 οχήματα το 2024, με πωλήσεις αυξημένες κατά 2,7% σε σύγκριση με το 2023. Το 2024 σηματοδοτεί επίσης ένα ορόσημο στην ιστορία της μάρκας, με τις πωλήσεις της να έχουν ξεπεράσει το συμβολικό όριο των 9 εκατ. οχημάτων, από το 2004.
-3,9% τιμή ρεκόρ για το μερίδιο αγοράς σε PC+LCV, αύξηση 0,1% σε σχέση με το 2023. Η μάρκα ανέβηκε μία θέση στην κατάταξη, σε σύγκριση με το 2023, και τώρα βρίσκεται στο Ευρωπαϊκό Top 10.
-4,5% τιμή ρεκόρ για το μερίδιο αγοράς σε PC, αύξηση 0,1% σε σχέση με το 2023. Αυτό τοποθετεί τη μάρκα στην 9η θέση, μία θέση υψηλότερα από το 2023.
Αυτά τα καλά αποτελέσματα προήλθαν από τις άριστες επιδόσεις σε ορισμένες ευρωπαϊκές χώρες, οι οποίες κατέγραψαν υψηλά όλων των εποχών σε ό,τι αφορά το μερίδιο αγοράς επιβατικών και πιο συγκεκριμένα: 4,2% στην Αυστρία (αύξηση 0,2% σε σχέση με το 2023), 5,2% στο Βέλγιο-Λουξεμβούργο (αύξηση 1% σε σχέση με το 2023), 2,5% στη Γερμανία (αύξηση 0,1% σε σχέση με το 2023), 6,2% στην Ιταλία (αύξηση 0,8% σε σχέση με το 2023) και 7,7% στην Πορτογαλία (αύξηση 0,3% σε σχέση με το 2023).
Το Sandero, με 309.392 πωλήσεις το 2024 (αύξηση 14,5% σε σχέση με το 2023), είναι το μοντέλο με τις περισσότερες πωλήσεις στην Ευρώπη σε όλα τα κανάλια, αλλά και το best seller στην ευρωπαϊκή αγορά λιανικής από το 2017. Το Sandero είναι το πρώτο μοντέλο της μάρκας που πούλησε περισσότερα από 300.000 μονάδες σε ένα μόνο χρόνο.
Το Duster (2η & 3η γενιά) έχει διατηρήσει τη θέση του ως το SUV με τις περισσότερες πωλήσεις στην ευρωπαϊκή αγορά της λιανικής από το 2018. Το Duster είναι επίσης το 2ο μοντέλο σε πωλήσεις λιανικής στην Ευρώπη. Με 215.024 πωλήσεις το 2024 (αύξηση 7,3% σε σχέση με το 2023) σε όλες τις χώρες έχουν πουληθεί πάνω από 2,5 εκατομμύρια Duster από την ημέρα της πρώτης κυκλοφορίας του, το 2010. Για το μοντέλο της νέας γενιάς, που κυκλοφόρησε τον Μάιο του 2024, υπολογίζεται ότι το 29% των πωλήσεών του θα είναι με υβριδικά κινητήρια σύνολα.
Όσον αφορά στο Jogger, οι πωλήσεις του το 2024 έφτασαν τις 96.440 μονάδες (αύξηση 2,4% σε σχέση με το 2023), διατηρώντας το μοντέλο σε ηγετική θέση του στο βάθρο των οχημάτων non SUV του segment C στην ευρωπαϊκή αγορά της λιανικής. Τα υβριδικά κινητήρια σύνολα αντιπροσώπευαν το 29% των πωλήσεών του.
Με το Bigster, η Dacia παραμένει πιστή στις αξίες της, προσφέροντας την καλύτερη σχέση αξίας-τιμής στην κατηγορία C-SUV. Για πρώτη φορά στην αγορά, το Bigster προσφέρει το σύνολο του εξοπλισμού που περιμένουν οι οδηγοί από ένα μοντέλο της κατηγορίας C-SUV, πάντα σε τιμή Dacia (από 24.990 ευρώ ενδεικτική τιμή – στη Γαλλία).
Η Dacia θα επικεντρωθεί, επίσης, στον εξηλεκτρισμό της γκάμας της, προσφέροντας περισσότερα υβριδικά κινητήρια σύνολα, ενώ θα παραμείνει πιστή στη στρατηγική της να προσφέρει απλά και οικονομικά οχήματα.