Προχωρά ο ψηφιακός μετασχηματισμός του ομίλου Σφακιανάκη
Ο όμιλος αξιοποιεί υπερσύγχρονες τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης για να προσφέρει εξελιγμένες παροχές στους πελάτες του.
Ο όμιλος αξιοποιεί υπερσύγχρονες τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης για να προσφέρει εξελιγμένες παροχές στους πελάτες του.
Ο όμιλος Σφακιανάκη, πρωτοπόρος στον κλάδο της αυτοκίνησης στην Ελλάδα, ξεκίνησε από την άνοιξη του 2024 τον ψηφιακό μετασχηματισμό σε όλες τις εταιρίες του, με στόχο τον εκσυγχρονισμό των λειτουργιών του και την ενίσχυση της εμπειρίας των πελατών και των εργαζομένων του.
Ο όμιλος αξιοποιεί υπερσύγχρονες τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης (AI), προηγμένα εργαλεία CRM και αναβαθμίσεις εμπειρίας χρήστη (CX), επαναπροσδιορίζοντας τον τρόπο με τον οποίο αλληλεπιδρά με τους πελάτες, συνεργάτες, προμηθευτές και εργαζόμενους του.
Έργο υλοποίησης CRM με λειτουργικότητες DMS
Στον όμιλο Σφακιανάκη, βρίσκεται σε εξέλιξη έργο υλοποίησης CRM με ενσωματωμένες λειτουργικότητες DMS, έτσι ώστε να δημιουργηθεί μια καινοτόμα ενιαία πλατφόρμα λειτουργίας, όλων των δραστηριοτήτων του ομίλου, αναβαθμίζοντας σημαντικά την εμπειρία χρήσης των υπαλλήλων και των πελατών και μειώνοντας δραστικά τον χρόνο εξυπηρέτησης και λειτουργίας όλων των ροών εργασίας.
Chat Bot
Στα σημεία διεπαφής πελατών και εξυπηρέτησης πελατείας (web Sites, Contact Centers) βρίσκεται σε εξέλιξη καινοτόμο έργο με χρήση τεχνολογίας Google Natural Language AI σε φωνητική πύλη IVR και Chat Bot με λογική AI platform interoperability. Οι τεχνολογίες θα αυτοματοποιήσουν μεγάλο πλήθος εργασιών στην λογική αυτό-εξυπηρέτησης των πελατών από την πλατφόρμα AI σε εργασίες όπως, κλείσιμο ραντεβού για Service, test drive και άλλες πολλές συναλλαγές μεταξύ πελάτη και ομίλου.
Εμπειρία επικοινωνίας
Στα Contact Centers του ομίλου έχει ξεκινήσει εφαρμογή της τεχνολογίας Advance CX CTI Genesys, η οποία με σειρά καινοτομιών και state of the art τεχνολογιών, αναβαθμίζει την εμπειρία επικοινωνίας του αγοραστή με τον όμιλο.
Για τα καταστήματα BMW του ομίλου δημιουργήθηκε το καινοτόμο AI Video Chat Bot «Ιάσονας», το οποίο αποτελεί τον πρώτο ψηφιακό σύμβουλο πωλήσεων αυτοκινήτων στην Ελλάδα.
Virtual AI
Στα καταστήματα του ομίλου, θα ξεκινήσει έργο Augmented Reality για την φυσική εξυπηρέτηση των πελατών από την Virtual AI περσόνα του ομίλου.
Με την ενσωμάτωση αυτών των καινοτόμων τεχνολογιών, ο όμιλος στοχεύει στην απλοποίηση διαδικασιών, τη βελτίωση της παροχής προϊόντων και την παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών στους πελάτες του, εξοικονομώντας παράλληλα πόρους στις εσωτερικές διαδικασίες του, παραμένοντας πρωτοπόρος στον κλάδο της αυτοκίνησης.
Ψηφιακό οικοσύστημα
Σκοπός του ψηφιακού μετασχηματισμού του ομίλου, ο οποίος είναι ήδη στη δεύτερη φάση του, είναι η δημιουργία ενός ψηφιακού οικοσυστήματος που δίνει έμφαση στην αποτελεσματικότητα και την καινοτομία, με αναβαθμισμένα χαρακτηριστικά εμπειρίας χρήσης και με στόχο τη διασφάλιση της παροχής υψηλής ποιότητας υπηρεσιών σε κάθε σημείο επαφής με τους πελάτες του ομίλου.
Ο υφιστάμενος ψηφιακός μετασχηματισμός αποδεικνύει έμπρακτα τη δέσμευση του ομίλου να αξιοποιήσει πλήρως τις δυνατότητες της τεχνολογίας, προκειμένου να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις μιας ταχέως εξελισσόμενης αγοράς και να θέσει νέα πρότυπα αριστείας στον κλάδο.
Σχετικά με τον Όμιλο Σφακιανάκη
Ο Όμιλος Σφακιανάκη ιδρύθηκε το 1958 και είναι ένας από τους κορυφαίους επιχειρηματικούς ομίλους πολλαπλών δραστηριοτήτων στην Ελλάδα, με κύρια έμφαση στους τομείς της αυτοκίνησης, της βιομηχανίας και του λιανικού εμπορίου. Με έδρα την Αθήνα, ο ομιλος αποτελεί μία 100% οικογενειακή επιχείρηση και απασχολεί πάνω από 1.600 άτομα σε 14 χώρες της Ευρώπης. Στον τομέα της αυτοκίνησης, διαθέτει την μεγαλύτερη επιχείρηση λιανικής πώλησης οχημάτων στη χώρα, την αποκλειστική διανομή και εμπορία προϊόντων των κορυφαίων κατασκευαστών Suzuki και BYD, μια από τις κορυφαίες εταιρείες μακροχρόνιας μίσθωσης αυτοκινήτων (Executive Lease) και μια ταχέως αναπτυσσόμενη επιχείρηση Rent-A Car ως Master Franchisee της Enterprise-National-Alamo σε 14 χώρες.