Κατασκευάστηκαν πάνω από 5 εκατ. Toyota Corolla!

Πέντε εκατομμύρια συνολικά αυτοκίνητα της Toyota παρήχθησαν στο εργοστάσιο Burnaston στο Derbyshire της Αγγλίας.

Κατασκευάστηκαν πάνω από 5 εκατ. Toyota Corolla!

Η Toyota Motor Europe γιορτάζει την παραγωγή πέντε εκατομμυρίων οχημάτων στο εργοστάσιο Burnaston στο Derbyshire. Το μοντέλο ορόσημο είναι ένα υβριδικό Corolla GR Sport Hatchback, το οποίο βγήκε από τη γραμμή συναρμολόγησης.

Αυτό το επίτευγμα υπογραμμίζει τον ρόλο της Burnaston ως βασικό παράγοντα στο ευρωπαϊκό κατασκευαστικό δίκτυο της Toyota και στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας του Ηνωμένου Βασιλείου. Από την ίδρυσή του το 1989, το εργοστάσιο έχει λάβει πάνω από 3,25 δισεκατομμύρια ευρώ σε επενδύσεις, διασφαλίζοντας ότι παραμένει στην πρώτη γραμμή των νέων τεχνολογιών και μεθόδων παραγωγής.

Το Burnaston ήταν η πρώτη μονάδα της Toyota εκτός Ιαπωνίας που παρήγαγε υβριδικά οχήματα και συνεχίζει να αποτελεί κέντρο αριστείας για αυτήν την τεχνολογία. Σήμερα, το 100% της παραγωγής της είναι υβριδικό.

«Αυτό το ορόσημο αντιπροσωπεύει κάτι περισσότερο από ένα απλό αριθμητικό επίτευγμα. Αντικατοπτρίζει τη συμβολή μας στην οικονομία και τη δέσμευσή μας να κατασκευάζουμε ολοένα καλύτερα αυτοκίνητα, να αγκαλιάζουμε τις νέες τεχνολογίες και να οικοδομούμε ισχυρές σχέσεις με τους προμηθευτές, τους συνεργάτες και τις τοπικές κοινωνίες μας. Αυτή η επιτυχία είναι απόδειξη της αφοσίωσης όλων των μελών μας, στο παρελθόν και στο παρόν» Darius Mikolajczak, Διευθύνων Σύμβουλος στο Burnaston.

Πάνω από 50 εκατομμύρια πωλήσεις

Το σήμα Corolla έχει εμφανιστεί σε περισσότερα οχήματα παγκοσμίως από οποιοδήποτε άλλο, με πάνω από 50 εκατομμύρια πωλήσεις μέχρι σήμερα. Τώρα στη 12η γενιά της, η τρέχουσα Corolla συνεχίζει να διατηρεί την ποιότητα, την ανθεκτικότητα και την αξιοπιστία που συνέβαλαν στην επιτυχία της. Η σημερινή Corolla προσφέρει ηρεμία στους οδηγούς, διασφαλίζοντας ότι το αυτοκίνητό τους παραμένει αξιόπιστο. Συνδυάζει βασικές πτυχές όπως η ασφάλεια, η ενσωματωμένη συνδεσιμότητα, η αποδοτική απόδοση και μια συναρπαστική εμπειρία οδήγησης, όλα σε ένα κομψό και πρακτικό πακέτο.

Ηνωμένο Βασίλειο

Το Ηνωμένο Βασίλειο διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στις ευρωπαϊκές δραστηριότητες της Toyota. Εδώ η Toyota έχτισε τις πρώτες ευρωπαϊκές εγκαταστάσεις παραγωγής της – ιδρύοντας την Toyota Manufacturing UK (TMUK) με εργοστάσιο κινητήρων στο Deeside της Βόρειας Ουαλίας και ένα εργοστάσιο αυτοκινήτων στο Burnaston, κοντά στο Derby. Αυτά τα εργοστάσια τέθηκαν σε λειτουργία το 1992, από τότε που η Toyota επένδυσε 3,25 δισεκατομμύρια ευρώ στις δραστηριότητές της. Σήμερα η TMUK απασχολεί άμεσα περίπου 3.000 άτομα και πολλές χιλιάδες ακόμη έμμεσα σε μια εκτεταμένη αλυσίδα εφοδιασμού. Το μεγαλύτερο μέρος της παραγωγής οχημάτων της TMUK (περίπου 85%) εξάγεται, κυρίως στην Ευρωπαϊκή Ένωση και σε άλλες ευρωπαϊκές αγορές.

Οκτώ ευρωπαϊκά εργοστάσια

Η Toyota απασχολεί άμεσα πάνω από 27.000 άτομα και έχει επενδύσει πάνω από 10 δισεκατομμύρια ευρώ στην Ευρώπη από το 1990. Τα οκτώ ευρωπαϊκά εργοστάσια παραγωγής της βρίσκονται στην Πορτογαλία, το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία, την Πολωνία, την Τσεχία και την Τουρκία. Σήμερα, υπάρχουν περίπου 14,7 εκατομμύρια οχήματα Toyota και Lexus στους ευρωπαϊκούς δρόμους, οι οδηγοί των οποίων υποστηρίζονται από ένα δίκτυο 28 Εθνικών Εταιρειών Μάρκετινγκ και Πωλήσεων και περίπου 2.800 σημεία λιανικής πώλησης σε 53 χώρες (ΕΕ, Ηνωμένο Βασίλειο, χώρες ΕΖΕΣ + Ρωσία, Ισραήλ, Τουρκία και άλλες χώρες της Ανατολικής Ευρώπης). Το 2023, η TME πούλησε 1.173.419 οχήματα στην Ευρώπη για μερίδιο αγοράς 6,7%.

Συμβάλλοντας στους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών, η Toyota εργάζεται για την επίτευξη ουδετερότητας εκπομπών άνθρακα σε ολόκληρη την επιχείρησή της σε όλη την Ευρώπη. Ιστορικός ηγέτης στη μείωση του CO2 στην Ευρώπη, η TME στοχεύει να επιτύχει 100% μείωση CO2 σε όλα τα νέα οχήματα στη Δυτική Ευρώπη έως το 2035 και θα συνεχίσει να προσφέρει μια πλήρη γκάμα ηλεκτροκίνητων κινητήρων σε πελάτες σε όλη την περιοχή με το υβριδικό, plug-in υβριδικό της, ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία και κυψέλες καυσίμου.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v