Αυξήθηκε η ευρωπαϊκή αγορά των Rent-a-Car

Η ευρωπαϊκή αγορά των Rent-a-Car αυξήθηκε κατά 24% το πρώτο εξάμηνο του 2024, παρά την χαμηλή υποδοχή που επεφύλαξαν στα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα οι εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων.

Αυξήθηκε η ευρωπαϊκή αγορά των Rent-a-Car

Η αγορά Rent-a-Car έχει σημειώσει σημαντική αύξηση αγγίζοντας τις 779.000 μονάδες από τον Ιανουάριο έως τον Ιούνιο του τρέχοντος έτους, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι, σημειώνοντας αύξηση 24%, αναφέρει η έρευνα της Dataforce. Το 2019, η συνολική αγορά ενοικίασης ήταν 1.111 χιλιάδες οχήματα την ίδια περίοδο.

Χαμηλή ζήτηση για τα EV

Το 2024, έχουν ταξινομηθεί μόνο 30.000 EV (αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα), δηλαδή 10.000 μονάδες λιγότερες από το 2023. Η χαμηλή ζήτηση για τα EV από τους πελάτες των εταιρειών Rent-a-Car, οι λειτουργικές δυσκολίες στη χρήση και στη διαχείριση τους καθώς και οι χαμηλές υπολειμματικές αξίες έχουν κάνει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μη δημοφιλή.

Ένα στα 10 ταξινομημένα οχήματα στην Ευρώπη είναι Rent-a-Car (RAC) με την Ισπανία να έχει το υψηλότερο μερίδιο RAC ενώ στο Ηνωμένο Βασίλειο σημειώθηκε η υψηλότερη ανάπτυξη των Rent-a-Car το 2024.

Κυριαρχία της Ισπανίας

Η Ισπανία είναι ένας σημαντικός προορισμός διακοπών με τη μεγαλύτερη διείσδυση ενοικίασης από τις επτά μεγαλύτερες αγορές. Ένα στα τέσσερα οχήματα καταλήγει στην αγορά ενοικίασης. Η Ισπανία είναι συνήθως η πέμπτη μεγαλύτερη αγορά στην Ευρώπη, αλλά στην αγορά ενοικίασης βρίσκεται ακριβώς πίσω από τη Γερμανία. Υπήρξαν 152.000 εγγραφές ενοικίων Rent-a-Car το πρώτο εξάμηνο του 2024, έναντι 190.000 στη Γερμανία.

Αξίζει να αναφέρουμε ότι το Ηνωμένο Βασίλειο σημείωσε τη μεγαλύτερη ανάπτυξη με εντυπωσιακή αύξηση 111% από έτος σε έτος.

Δεν προτιμούν τα EV

Ο μέσος χρήστης ενοικιαζόμενου αυτοκινήτου δεν φαίνεται να έχει έντονο ενδιαφέρον να οδηγεί ένα ηλεκτρικό όχημα στις διακοπές του είτε σε επαγγελματικά ταξίδια. Μερίδα πελατών των εταιρειών Rent-a-Car, δυσκολεύονται να διαχειριστούν τα EV καθώς αντιμετωπίζουν τις συνέπειες από το ανεπαρκές δημόσιο δίκτυο φόρτισης, τις διαφορετικές χρεώσεις και κυρίως την περιορισμένη αυτονομία κίνησης.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v