Η βιωσιμότητα στον πυρήνα της στρατηγικής της Nissan

Η ιαπωνική φίρμα στοχεύει στην αποκατάσταση της φύσης και των οικοσυστημάτων.

Η βιωσιμότητα στον πυρήνα της στρατηγικής της Nissan

Η Nissan δημοσίευσε την ολοκληρωμένη έκθεση της για το 2024, η οποία παρουσιάζει την επιχειρηματική πρόοδο της εταιρείας καθώς αυτή επιταχύνει προς το όραμά της για το Ambition 2030, έχοντας πάντα την βιωσιμότητα στον πυρήνα της στρατηγικής της.
Μέσα από διάφορες προσπάθειες, η ιαπωνική φίρμα στοχεύει στο να δημιουργήσει ασφαλείς κοινότητες, να συμβάλει στην πρόοδο της κοινωνίας και να βοηθήσει στην αποκατάσταση της φύσης και των οικοσυστημάτων.

Nissan Green Program 2030

Το 2002, ανακοίνωσε το πρώτο της μεσοπρόθεσμο περιβαλλοντικό σχέδιο δράσης, το Nissan Green Program (NGP), και έκτοτε κινήθηκε με συνέπεια ώστε να επιτύχει την μακροχρόνια περιβαλλοντική φιλοσοφία της «συμβίωσης ανθρώπων, οχημάτων και φύσης».

Το NGP2030 προσδιορίζει την κλιματική αλλαγή, την εξάρτηση από τους πόρους και την ποιότητα του αέρα και του νερού ως τρεις βασικές προτεραιότητες που πρέπει να αντιμετωπιστούν. Προσπαθεί να προσαρμοστεί σε ένα σενάριο που περιορίζει την αύξηση της παγκόσμιας θερμοκρασίας στους 1,5 βαθμούς Κελσίου ή λιγότερο για να κινηθεί προς την ουδετερότητα του άνθρακα, τη μετάβαση σε μια κυκλική οικονομία και την ελαχιστοποίηση της εξάρτησης και των επιπτώσεων στη φύση και τα οικοσυστήματα.

Οι βασικοί στόχοι βιωσιμότητας στο NGP2030 περιλαμβάνουν:

• Μείωση των εκπομπών CO2 του κύκλου ζωής ανά όχημα κατά 30%.

• Μείωση των εκπομπών CO2 κατά την κατασκευή ανά όχημα κατά 52%.

• Μείωση των εκπομπών CO2 κατά την οδήγηση ανά όχημα για νέα μοντέλα κατά 50% σε τέσσερις μεγάλες αγορές: Ιαπωνία, ΗΠΑ, Ευρώπη και Κίνα. Επιπλέον, η Nissan θα μειώσει την ίδια κατηγορία εκπομπών CO2 κατά 32,5% παγκοσμίως.

• Αύξηση της αναλογίας βιώσιμων υλικών στην Ιαπωνία, τις ΗΠΑ, την Ευρώπη και την Κίνα στο 40%.

Nissan Social Program 2030

Το NSP2030 είναι ένα ολοκληρωμένο σχέδιο δράσης και μια συνέχεια των κοινωνικών πρωτοβουλιών, που χρησιμεύει ως θεμέλιο του σχεδίου «The Arc» και συμβάλλει στην επίτευξη του Nissan Ambition 2030. Με μια ανθρωποκεντρική προσέγγιση, δεσμεύεται να αναπτυχθεί μαζί με τους υπαλλήλους, τις κοινότητες, τους συνεργάτες της και την ευρύτερη κοινωνία. Αυτή η ολιστική προσέγγιση θα βοηθήσει την εταιρεία να έχει θετικό αντίκτυπο στην κοινωνία, να γίνει μια πραγματικά βιώσιμη επιχείρηση και να δημιουργήσει έναν καλύτερο κόσμο για τις μελλοντικές γενιές.

• Οι έξι πυλώνες είναι η ασφάλεια, η ποιότητα, η υπεύθυνη προμήθεια, η πνευματική ιδιοκτησία, οι κοινότητες και η δύναμη των εργαζομένων. Η εταιρεία έχει στόχους και σχέδια δράσης για κάθε πυλώνα με ορίζοντα το 2030, διασφαλίζοντας ότι η κοινωνική αξία από το πρόγραμμα είναι καθορισμένη και ξεκάθαρη.

•Η κορυφαία προτεραιότητα της μάρκας ήταν πάντα οι άνθρωποι, με τον σεβασμό των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στο επίκεντρο των προσπαθειών της. Αυτό είναι το θεμέλιο της εταιρικής κουλτούρας της εταιρείας και αντικατοπτρίζεται στους έξι πυλώνες του προγράμματος.

Βιωσιμότητα

Τα NGP2030 και NSP2030 είναι βασικά στοιχεία του νέου επιχειρηματικού σχεδίου της Nissan, «The Arc», το οποίο χρησιμεύει ως γέφυρα στο μακροπρόθεσμο όραμα της εταιρείας Ambition 2030. Ο Joji Tagawa, επικεφαλής βιωσιμότητας στη Nissan, λέει: «Προκειμένου να διασφαλίσουμε ότι η πρόοδός μας προς το μακροπρόθεσμο όραμά μας περιλαμβάνει και ωφελεί όλους τους εταίρους και τα ενδιαφερόμενα μέρη μας, είναι ζωτικής σημασίας να συνεργαζόμαστε μαζί τους για να ανταλλάξουμε ιδέες και απόψεις και να εξελίξουμε τις προσπάθειές μας. Μαζί, πρέπει να προετοιμαζόμαστε σταθερά για το μέλλον, ώστε να μπορέσουμε να κάνουμε την ίδια την εταιρεία βιώσιμη και, τελικά, να συμβάλουμε σε μια βιώσιμη κοινωνία. Αυτό είναι σύμφωνο με τον εταιρικό σκοπό της Nissan: Οδήγηση της καινοτομίας για τον εμπλουτισμό της ζωής των ανθρώπων».

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v