Νέα Porsche Panamera: Βελτιώνει την οδηγική εμπειρία
Το πολυτελές sedan έρχεται με κορυφαίες τεχνολογίες και ένα ριζικά επανασχεδιασμένο εσωτερικό.
Το πολυτελές sedan έρχεται με κορυφαίες τεχνολογίες και ένα ριζικά επανασχεδιασμένο εσωτερικό.
Η Porsche Panamera εισέρχεται στην τρίτη γενιά της. Το πολυτελές sedan του κατασκευαστή σπορ αυτοκινήτων τονίζει τον σπορ χαρακτήρα του με ακόμη πιο ισχυρές μονάδες κίνησης. Ενισχύεται από μια ριζικά ενημερωμένη φιλοσοφία και πολλές καινοτόμες τεχνολογίες. Αυτές περιλαμβάνουν τη νέα ανάρτηση Porsche Active Ride, η οποία συνδυάζει σημαντικά υψηλότερο επίπεδο άνεσης με τα σπορ χαρακτηριστικά οδήγησης που είναι χαρακτηριστικά της Porsche. Το σύστημα διαχείρισης επικοινωνίας της Porsche (PCM) προσφέρει νέους τρόπους αλληλεπίδρασης. Η σχεδίαση είναι κομψή και δυναμική – δίνοντας μια φρέσκια εμφάνιση στις ελκυστικές αναλογίες της. Μια ευρεία γκάμα συστημάτων υποβοήθησης οδηγού και ένα ριζικά επανασχεδιασμένο, οδηγοκεντρικό εσωτερικό βελτιώνουν την οδηγική εμπειρία.
Προσαρμοζόμενη αερανάρτηση
Η νέα Panamera διατίθεται στάνταρ με προσαρμοζόμενη αερανάρτηση δύο βαλβίδων, συμπεριλαμβανομένης της Porsche Active Suspension Management (PASM) και με αμορτισέρ δύο βαλβίδων. Η τεχνολογία δύο βαλβίδων διαχωρίζει τον έλεγχο του αποσβεστήρα στα στάδια ανάκαμψης και συμπίεσης και ως εκ τούτου προσφέρει ακόμη μεγαλύτερη κατανομή μεταξύ άνεσης και σπορ: Το σύστημα μειώνει αισθητά τις κρούσεις από τις εγκάρσιες αρθρώσεις και τις κατεστραμμένες επιφάνειες του δρόμου, ενώ ταυτόχρονα εξασφαλίζει μεγαλύτερη σταθερότητα του αμαξώματος. δυναμικές καταστάσεις οδήγησης. Η οδική συμπεριφορά μπορεί να βελτιωθεί περαιτέρω με το προαιρετικό σύστημα διεύθυνσης σε όλους τους τροχούς.
Οδηγική άνεση
Επιπλέον, η πρωτοποριακή ενεργή ανάρτηση Porsche Active Ride διατίθεται προαιρετικά για τα μοντέλα E-Hybrid της νέας Panamera. Αυτό το σύστημα ξεπερνά τα άλλα συστήματα ανάρτησης και προσφέρει εύρος δυνατοτήτων μεταξύ της οδηγικής άνεσης και της δυναμικής οδήγησης. Η βάση για αυτή την αναβάθμιση είναι τα πρόσφατα αναπτυγμένα ενεργά αμορτισέρ – επίσης με τεχνολογία δύο βαλβίδων – το καθένα συνδεδεμένο σε μια ηλεκτρικά λειτουργούσα υδραυλική αντλία.
E-Hybrid
Η Porsche προσφέρει συνολικά τέσσερα αποδοτικά συστήματα μετάδοσης κίνησης E-Hybrid για τη νέα Panamera, ανταποκρινόμενη στην υψηλή ζήτηση για αυτόν τον τύπο συστήματος κίνησης. Όλες οι εκδόσεις E-Hybrid επωφελούνται από μεγαλύτερη απόδοση, εμβέλεια και αποδοτικότητα. Panamera Turbo E-Hybrid (Panamera Turbo E-Hybrid, η καρδιά της είναι ένας ριζικά αναθεωρημένος κινητήρας V8 4.0 biturbo. Η ισχύς εξόδου του πρόσφατα αναπτυγμένου ηλεκτροκινητήρα είναι 190 ίπποι. Μαζί, δημιουργούν μια ισχύ 680 ίππων. Η συνολική ροπή αγγίζει τα εντυπωσιακά 930 Nm. Η Porsche ενσωματώνει τον ηλεκτροκινητήρα στο περίβλημα του πλήρως επανασχεδιασμένου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη PDK οκτώ σχέσεων.
Η Panamera Turbo E-Hybrid επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα σε 3,2΄΄ και επιτυγχάνει τελική ταχύτητα 315 χλμ./ώρα. Η χωρητικότητα της μπαταρίας του είναι πλέον 25,9 kWh. Αυτό επιτρέπει ηλεκτρική αυτονομία έως και 91 χλμ. στον συνδυασμένο κύκλο WLTP.
Οι εκδόσεις Panamera και Panamera 4, τώρα παράγουν 353 ίππους, 500 Nm ροπής – αύξηση 23 ίππους και 50 Nm σε σύγκριση με τον προκάτοχό τους. Αυτό συντομεύει το σπριντ της Panamera από ηρεμία στα 100 χλμ./ώρα σε 5,3΄΄ (5,1΄΄ με το πακέτο Sport Chrono) και αυξάνει την τελική ταχύτητα στα 272 χλμ./ώρα. Η τετρακίνηση Panamera 4 χρειάζεται πλέον 5΄΄ για την ίδια μέτρηση (4,8΄΄ με το πακέτο Sport Chrono) και φτάνει τα 270 χλμ./ώρα.
Η νέα Panamera διατηρεί τις χαρακτηριστικές γραμμές και αναλογίες της σειράς μοντέλων. Έχει μήκος 5.052 χιλ. και πλάτος 1.937 χιλ. και ύψος 1.423 χιλ.
Ιδανική ισορροπία
Η ιδέα του πιλοτηρίου Porsche Driver Experience επιτυγχάνει μια ιδανική ισορροπία μεταξύ ψηφιακών και αναλογικών στοιχείων ελέγχου και τοποθετεί τα στοιχεία εισόδου και εξόδου που είναι απαραίτητα για την κίνηση κατά μήκος του άξονα του οδηγού. Ο επιλογέας είναι ακριβώς δεξιά από το τιμόνι. Ο διακόπτης λειτουργίας για τα προγράμματα οδήγησης Normal, Sport και Sport Plus και τα στελέχη ελέγχου υποβοήθησης είναι επίσης άμεσα προσβάσιμα στον οδηγό. Αυτό σημαίνει ότι ο οδηγός δεν χρειάζεται να πάρει τα μάτια του από το δρόμο για να προσαρμόσει τα προγράμματα οδήγησης και τα συστήματα υποβοήθησης.
Μια προαιρετική οθόνη επιβατών ενισχύει την οδηγική εμπειρία. Η οθόνη 10,9 ιντσών εμφανίζει δεδομένα απόδοσης οχήματος κατόπιν αιτήματος. Επιτρέπει επίσης τη λειτουργία του συστήματος infotainment και υποστηρίζει ροή βίντεο ενώ οδηγεί το αυτοκίνητο. Για να αποφευχθεί η απόσπαση της προσοχής του οδηγού, η οθόνη του συνοδηγού δεν φαίνεται από τη θέση του οδηγού.