Αυτό είναι το καλύτερο SUV της Peugeot

Η Peugeot επαναδημιούργησε το 3008 σε συνεργασία με την τεχνογνωσία της Stellantis, παρουσιάζοντας το καλύτερο SUV της μέχρι σήμερα.

Αυτό είναι το καλύτερο SUV της Peugeot

Η Peugeot έχει την τύχη να απολαμβάνει την υψηλότερη τεχνολογία και τεχνογνωσία της Stellantis. Και επειδή το χρήμα και η διάθεση για υποστήριξη δεν κρύβονται, η Stellantis προίκισε τη νέα γενιά του Peugeot 3008 με ό,τι καλύτερο υπάρχει στο πάνω ράφι, καθώς και με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας. Ο στόχος ήταν το ολοκαίνουργιο Peugeot 3008 να είναι το καλύτερο SUV της γκάμας της εμβληματικής γαλλικής μάρκας και όλης της μεσαίας κατηγορίας, και τον πέτυχαν.

Η Stellantis N.V. είναι ένας πολυεθνικός ευρωπαϊκός - αμερικανικός όμιλος κατασκευής αυτοκινήτων, που ιδρύθηκε τον Ιανουάριο του 2021 βάσει μιας διασυνοριακής συγχώνευσης 50% - 50% μεταξύ του ιταλο-αμερικανικού ομίλου Fiat Chrysler Automobiles και του γαλλικού ομίλου PSA. Έχει την έδρα του στο Άμστερνταμ της Ολλανδίας. Από τον Μάιο του 2021, η Stellantis είναι η έκτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία παγκοσμίως (πίσω από τον όμιλο Volkswagen, την Toyota, την Renault – Nissan – Mitsubishi Alliance, την General Motors και την Hyundai Motor Group). Η εταιρεία είναι εισηγμένη στο χρηματιστήριο του Μιλάνο Borsa Italiana, στο χρηματιστήριο του Παρισιού και στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης.

Η εταιρεία είναι εισηγμένη στο χρηματιστήριο του Μιλάνο, Borsa Italiana, στο χρηματιστήριο του Παρισιού και στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης.

Η κύρια δραστηριότητα της Stellantis είναι ο σχεδιασμός, η ανάπτυξη, η κατασκευή και η πώληση αυτοκινήτων των εταιρειών (με αλφαβητική σειρά) Abarth, Alfa Romeo, Chrysler, Citroën, Dodge, DS Automobiles, Fiat, Fiat Professional, Jeep, Lancia, Maserati, Mopar, Opel, Peugeot, Ram και Vauxhall. Ο όμιλος Stellantis έχει 300.000 υπαλλήλους, με παρουσία σε περισσότερες από 130 χώρες και με εγκαταστάσεις παραγωγής σε 30 χώρες.

Νέο επίπεδο

Η Peugeot επαναδημιούργησε το 3008 ανεβάζοντας σε ένα εντελώς νέο επίπεδο τη δημιουργικότητα του σχεδιασμού του, την οδηγική απόλαυση και την ηλεκτρική απόδοση που προσφέρει στους χρήστες του. Ένα fastback SUV το οποίο έχει επανεφεύρει το αποδοτικό design. Πηγάζει από το νέας γενιάς Peugeot  Panoramic. Το i-Cockpit και το δυναμικό πλαίσιο, που εκτοξεύουν την οδηγική ευχαρίστηση σε ένα εντελώς νέο επίπεδο.

Ηλεκτρική αυτονομία (έως και 680 χλμ.) και κορυφαίες επιδόσεις, χάρη στη νέα πλατφόρμα STLA Medium του Ομίλου Stellantis.

Best-seller

Το σημερινό 3008 είναι ένα best-seller που ενθουσίασε τα τελευταία 7 χρόνια, πάνω από 1.320.000 πελάτες σε 130 χώρες. Η Peugeot έχει δεσμευθεί να προσφέρει μία αμιγώς ηλεκτρική γκάμα μέχρι το 2025, και το σύνολο των πωλήσεων στην Ευρωπαϊκή αγορά μέχρι το 2030, να είναι ηλεκτρικά μοντέλα.

Η γαλλική μάρκα, με την αποκάλυψη του νέου 3008, εισέρχεται σε μία νέα εποχή. Είναι το πρώτο μοντέλο που χρησιμοποιεί τη νέα πλατφόρμα με την κωδική ονομασία STLA Medium της Stellantis, η οποία ανεβάζει τη μάρκα σε άλλο επίπεδο.

Την καλύτερη απόδοση

Αυτή η καινοτόμος πλατφόρμα έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει την καλύτερη απόδοση στην κατηγορία, με τα πιο σημαντικά κριτήρια για τους πελάτες: αυτονομία (έως 680km), χρόνος επαναφόρτισης (30 λεπτά), οδηγική απόλαυση, επιδόσεις, αποδοτικότητα, συνδεδεμένες υπηρεσίες και λειτουργίες (Trip Planner, Έξυπνη φόρτιση, τεχνολογία V2L, και ενημερώσεις Over The Air)

Allure & GT με 3 πακέτα  προαιρετικού εξοπλισμού για να είναι απλές οι επιλογές.

Θα διατίθενται με υβριδικό κινητήριο σύνολο, plug-in υβριδικό καθώς και τρία αμιγώς ηλεκτρικά κινητήρια σύνολα (210 ίππων, 230 ίππων μεγάλης αυτονομίας, και 320 ίππων με διπλό κινητήρα (κίνηση και στους 4 τροχούς).

Γίνεται άμεσα αναγνωρίσιμο χάρη στο  fastback SUV στυλ του. Με το δυναμικό και αεροδυναμικό σχήμα του (Cx 0,28), το νέο 3008 συνδυάζει κομψότητα, αποδοτικότητα και ευρυχωρία.

Ισορροπημένες διαστάσεις

Οι έντονες γραμμές του αιλουροειδούς αμαξώματος  του νέου 3008, τονίζουν επίσης και τις καλά ισορροπημένες διαστάσεις του οχήματος (μήκος: 4,54μ. πλάτος: 1,89μ., ύψος: 1,64μ.), οι οποίες παραμένουν από τις πλέον ‘συμπαγείς΄ της κατηγορίας C SUV, ενώ εξακολουθεί να παρέχει άφθονο χώρο επιβατών και αποσκευών.

Η Peugeot παρουσιάζει μία νέα αισθητική για το μπροστινό μέρος. Ενώ η εμβληματική φωτεινή υπογραφή με τις τρείς ‘νυχιές’ παραμένει σταθερά στη θέση της, το σχήμα των φωτιστικών σωμάτων και της μάσκας είναι εντελώς διαφοροποιημένα. Αυτό το μπροστινό μέρος έχει σχεδιαστεί γύρω από το νέο έμβλημα της γαλλικής μάρκας, ενσωματώνοντας τη νέα φωτεινή υπογραφή και τη μάσκα χωρίς οριοθέτηση, χάρη στην προσεγμένη απόχρωση στο χρώμα του αμαξώματος.

Ξεχωριστό σχεδιαστικό χαρακτηριστικό

Οι εξαιρετικά λεπτοί προβολείς φιλοξενούνται σε μια λεπτή, κομψή λωρίδα που βρίσκεται πάνω από την εμπρός γρίλια και αγκαλιάζουν ολόκληρη το άκρο του εμπρός μέρους. Είναι ένα ξεχωριστό σχεδιαστικό χαρακτηριστικό που δίνει στο νέο 3008 μια ιδιαίτερα διαπεραστική εμφάνιση, επιβεβαιώνοντας το μοντέρνο χαρακτήρα και την προσωπικότητά του.

Οι προβολείς είναι τεχνολογίας LED σε όλες τις εκδόσεις. Το 3008 GT διατίθεται στάνταρ με τη νέα τεχνολογία Pixel LED, η οποία προσαρμόζει αυτόματα τη δέσμη των προβολέων στις συνθήκες κυκλοφορίας, διατηρώντας τον βέλτιστο φωτισμό χωρίς να ενοχλεί τους άλλους χρήστες του δρόμου.

Έντονη γοητεία

Εκτός από την εντυπωσιακή αιωρούμενη πανοραμική οθόνη 21 ιντσών του νέου Peugeot Panoramic i-Cockpit, η έντονη γοητεία και ο τεχνολογικός χαρακτήρας της καμπίνας ενισχύονται από τον ατμοσφαιρικό φωτισμό LED, ο οποίος μπορεί να εξατομικευθεί σε 8 διαφορετικές αποχρώσεις.

Αυτός ο φωτισμός αντανακλάται στην κομψή επένδυση από γνήσιο αλουμίνιο που εκτείνεται σε όλο το πλάτος του ταμπλό και φτάνει καλύπτοντας το επάνω μέρος των δύο μπροστινών θυρών.

Ο συνδυασμός αλουμινίου, φωτός και υφάσματος, δημιουργεί μια μοναδική, υψηλής ποιότητας αρμονία από premium υλικά.

Σχεδιασμένο ως ηλεκτρικό μοντέλο

Σχεδιασμένο εξαρχής ως ηλεκτρικό μοντέλο, εφοδιάζεται με μια σειρά 3 αμιγώς ηλεκτρικών συστημάτων κίνησης μηδενικών εκπομπών (κύκλος WLTP υπό έγκριση) για να καλύψει όλες τις ανάγκες των πελατών.

Ο υβριδικός κινητήρας Hybrid 136 e-DCS6 εφοδιάζεται με μία μπαταρία 48V ιόντων λιθίου σε συνδυασμό με ένα ηλεκτρικό κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων (e-DCS6 – Dual Clutch Transmission) προσφέροντας ισχύ 136 ίππους.

Πολλαπλά οφέλη

Η μπαταρία 0.9 kWh, είναι τοποθετημένη κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού, προσφέροντας με αυτό το τρόπο πολλαπλά οφέλη καθώς όλοι οι εσωτερικοί χώροι παραμένουν ανεπηρέαστοι ενώ διατηρείται αμετάβλητος ο χώρος αποσκευών.

Το νέο 3008 Hybrid, προσφέρει περισσότερο από 50% αμιγώς ηλεκτρική κίνηση (zero-emission electric mode) στις καθημερινές διαδρομές, μειώνοντας σημαντικά τα επίπεδα κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών ρύπων έως 20%, προσφέροντας συνολική αυτονομία έως 640 χλμ. χάρη στο ρεζερβουάρ χωρητικότητας 55 λίτρα.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v