Με απίστευτες ικανότητες το νέο Toyota Land Cruiser

Το ολοκαίνουργιο Toyota Land Cruiser 250 υπόσχεται να μεταφέρει τους επιβάτες του οπουδήποτε και παντού και να τους φέρει πίσω σώους και αβλαβείς.

Με απίστευτες ικανότητες το νέο Toyota Land Cruiser

Το νέο Toyota Land Cruiser προσφέρει τα διαχρονικά πλεονεκτήματα του μοντέλου στους τομείς της ποιότητας, της αντοχής και της αξιοπιστίας. Η νέα πλατφόρμα Toyota New Global Architecture GA-F με πλαίσιο τύπου σκάλας παρέχει τα θεμέλια για αυξημένη ακαμψία και υψηλή απόκριση, άνεση και συμπεριφορά εντός και εκτός δρόμου. Το πρώτο Land Cruiser που υιοθετεί σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση και ένα νέο σύστημα αποσύνδεσης αντιστρεπτικής δοκού. Αναβαθμισμένος turbodiesel κινητήρας 2.8 με νέο αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων. Έκδοση με ήπια υβριδική τεχνολογία 48 V θα ενταχθεί στη γκάμα το 2025.

Το ολοκαίνουργιο Land Cruiser 250 είναι η τελευταία γενιά ενός μοντέλου που για περισσότερα από 70 χρόνια έχει δημιουργήσει μια απαράμιλλη κληρονομιά για τη δύναμη, την αξιοπιστία και την ικανότητά του να αντιμετωπίζει με επιτυχία τις πιο δύσκολες συνθήκες σε κάθε γωνιά του πλανήτη.

Σχεδιαστική κληρονομιά

Η κλασική σιλουέτα παραπέμπει στις γραμμές που καθόρισαν τα πρώτα μοντέλα Land Cruiser (έχει δεχτεί σαφείς επιρροές από τα Land Cruiser 40 και 70) με ισχυρό σχεδιαστικό μοτίβο κατά τον οριζόντιο άξονα, μακρύ καπό, όρθιο παρμπρίζ, κοντό μπροστινό πρόβολο και χαρακτηριστικούς τραπεζοειδείς θόλους τροχών. Οι αναλογίες είναι επίσης πιστές στη σχεδιαστική κληρονομιά του Land Cruiser, με μια συμπαγή, κιβωτοειδή καμπίνα τοποθετημένη πίσω από τον κάθετο άξονα του αυτοκινήτου για μεγαλύτερη ευρυχωρία και άνεση. Το συνολικό μήκος του είναι 4.925 χιλ., το πλάτος 1.980 χιλ. και το ύψος 1.935 χιλ., ενώ το μεταξόνιο είναι 2.850 χιλ.

Μια από τις προτεραιότητες των σχεδιαστών ήταν να έχει ο οδηγός την καλύτερη δυνατή θέα προς τα εμπρός και προς τα πλάγια. Για να βελτιωθεί η ορατότητα στο πλάι, η κολόνα Α είναι τοποθετημένη σε πιο όρθια θέση, οι καθρέφτες είναι προσαρτημένοι στις πόρτες και η μεσαία γραμμή έχει κατέβει χαμηλότερα.

Ανθεκτικότητα, υψηλή ποιότητα

Η σχεδίαση εσωτερικού αποπνέει αίσθηση ασφάλειας και λειτουργικότητας, κατάλληλη για οδήγηση εκτός δρόμου με έμφαση στην ανθεκτικότητα, την υψηλή ποιότητα και τη μείωση της κόπωσης των επιβατών.

Ο πίνακας οργάνων και η οθόνη πολυμέσων είναι τοποθετημένα ψηλά για να μην εμποδίζουν την ορατότητα, ενώ η μεγάλη κονσόλα - χαρακτηριστικό του Land Cruiser - διατηρεί τα χειριστήρια οδήγησης σε θέση εύκολης πρόσβασης για γρήγορο και διαισθητικό χειρισμό. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων (9 ή 12,3 ιντσών ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού) προβάλλει ενδείξεις και δεδομένα με ευκρινή γραφικά που είναι ευανάγνωστα σε όλες τις συνθήκες φωτισμού. Η πρόσβαση στο σύστημα πολυμέσων γίνεται μέσω μιας οθόνης αφής υψηλής ευκρίνειας (8 ή 12,3 ιντσών). Το πακέτο περιλαμβάνει πλοήγηση βασισμένη στο cloud, η οποία επωφελείται από τις πιο πρόσφατες πληροφορίες κυκλοφορίας και τον βοηθό "Hey Toyota" για τον έλεγχο πολλαπλών λειτουργιών και συστημάτων με φωνητικές εντολές.

Multi-Terrain Select

Επαγγελματίες οδηγοί ράλι συνεισέφεραν στον σχεδιασμό του επιλογέα του κιβωτίου και του περιστροφικού διακόπτη που χρησιμοποιείται για συστήματα ελέγχου του οχήματος, όπως το Multi-Terrain Select.

Τα προστατευτικά μαξιλαράκια για τα γόνατα και οι επενδύσεις στους ώμους της πόρτας παρέχουν προστασία όταν οι συνθήκες εκτός δρόμου δυσκολεύουν, ενώ το πάνω μέρος του πάνελ της πόρτας έχει κυρτό σχήμα, ώστε ο οδηγός να μπορεί να κινεί ελεύθερα τους αγκώνες του.

Στη Δυτική Ευρώπη, το νέο Land Cruiser εισάγεται με έναν κινητήρα turbodiesel 2.8, ο οποίος έχει επανασχεδιαστεί για βελτιωμένη οδηγησιμότητα και καλύτερη ισορροπία μεταξύ αποδοτικότητας καυσίμου και επιδόσεων.

Ο τετρακύλινδρος εν σειρά, πολυβάλβιδος και με σύστημα άμεσου ψεκασμού κινητήρας DOHC αποδίδει μέγιστη ισχύ 204 ίππων στις 3.000 σαλ. και συνδυάζεται με ένα νέο οκτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο Direct Shift. Με μέγιστη ροπή 500 Nm που παράγεται μεταξύ 1.600 και 2.800 σ.α.λ., έχει τη δύναμη να ρυμουλκεί φορτία έως 3.500 κιλά.

Νέο αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων

Το σύστημα μετάδοσης κίνησης διαθέτει ένα νέο αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων, σχεδιασμένο για να βελτιώνει τις οδηγικές επιδόσεις και την κατανάλωση, όντας συγχρόνως πιο αθόρυβο. Με πιο πυκνή κλιμάκωση, έναν νέο, συμπαγή μετατροπέα ροπής και βελτιστοποιημένα εξαρτήματα, το κιβώτιο προσφέρει ακριβή έλεγχο κλειδώματος, ομαλές αλλαγές ταχυτήτων και γραμμική αίσθηση επιτάχυνσης.

Ο μετατροπέας ροπής διαθέτει πολύδισκο συμπλέκτη με δυνατότητα κλειδώματος με διευρυμένο εύρος ολίσθησης, συμβάλλοντας τόσο στην αίσθηση άμεσης μετάδοσης της κίνησης όσο και στη συνολική οικονομία καυσίμου. Ο έλεγχος κλειδώματος μπορεί να εφαρμοστεί από χαμηλές ταχύτητες, προσθέτοντας στην ποιοτική αίσθηση κίνησης του οχήματος.

Ένα νέο δυναμικό σύστημα αποσβεστήρων συμβάλλει στη μείωση των διακυμάνσεων της ροπής στον άξονα μετάδοσης κίνησης.

Μόνιμη τετρακίνηση

Το σύστημα μόνιμης τετρακίνησης διαθέτει μια αναθεωρημένη δομή για τον άξονα μετάδοσης κίνησης που έχει σχεδιαστεί με κριτήριο της αντοχή και την απουσία θορύβων. Αλλαγές έχουν γίνει και στα διαφορικά Torsen: η κεντρική μονάδα έχει αναθεωρηθεί για βελτιωμένη απόδοση και οικονομία καυσίμου. Το προαιρετικό πίσω διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης έχει ενισχυθεί προς όφελος της αξιοπιστίας.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v