Χτύπησαν τα καμπανάκια στην Great Wall μειώνει την παρουσία της στην Ευρώπη

Η ραγδαία πτώση των πωλήσεων των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων έχει σαν αποτέλεσμα την αναθεώρηση των προγραμμάτων των αυτοκινητοβιομηχανιών που έχουν επενδύσει στην ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης.

Χτύπησαν τα καμπανάκια στην Great Wall μειώνει την παρουσία της στην Ευρώπη

Ακόμη και οι κινέζικες αυτοκινητοβιομηχανίες που έχουν ισχυρή υποστήριξη ακόμη και από την κινέζικη κυβέρνηση για να δημιουργήσουν μεγαλύτερη γκάμα αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκίνητων και να αναπτύξουν την τεχνολογία που θα εξασφαλίσει μεγαλύτερη αυτονομία, αναγκάζονται να κόψουν ταχύτητα.

Δεν είναι τυχαία η απόφαση της κινέζικης μάρκας Great Wall, να κλείσει το γραφείο της στην Ευρώπη και να απολύσει 100 εργαζόμενους, λόγω της ύφεσης στην αγορά των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων.

Μεταξύ των λόγων για το κλείσιμο του γραφείου της Great Wall είναι και οι νέοι δασμοί που θα επιβάλει η ΕΕ στα εισαγόμενα κινέζικα αυτοκίνητα.

Η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία Great Wall Motor ανακοίνωσε ότι θα κλείσει τα κεντρικά της γραφεία στην Ευρώπη στο Μόναχο της Γερμανίας, επικαλούμενη τις συνθήκες της αγοράς για τα EV και την απειλή ευρωπαϊκών δασμών στις κινεζικές εισαγωγές, αναφέρει το Automotive News Europe.

Το κλείσιμο του γραφείου θα τεθεί σε ισχύ στις 31 Αυγούστου και θα σημαίνει την απώλεια 100 θέσεων εργασίας, δήλωσε εκπρόσωπος της Great Wall Motor στο Automotive News Europe.

Η αυτοκινητοβιομηχανία θα συνεχίσει να πουλά αυτοκίνητα στις ευρωπαϊκές αγορές της, συμπεριλαμβανομένης της Γερμανίας και του Ηνωμένου Βασιλείου, αλλά θα επιβλέπει τις δραστηριότητές της στην Ευρώπη από την Κίνα, δήλωσε ο εκπρόσωπος της.

"Αυτό είναι περισσότερο μια αλλαγή οργάνωσης και βελτιστοποίησης λόγω των δύσκολων συνθηκών της αγοράς", είπε ο εκπρόσωπος.

Η επιβράδυνση της ευρωπαϊκής αγοράς EV, ιδιαίτερα στη Γερμανία, καθώς και οι μεγάλες εκπτώσεις μεταξύ των κινέζικων   ανταγωνιστικών μοντέλων, αναφέρθηκαν από την Great Wall ως μερικές αίτιες για την διαμόρφωση των δύσκολων συνθηκών στην  αγορά.

Ο εκπρόσωπος ανέφερε επίσης την "πολύ συγκεκριμένη απειλή τιμωρίας" στις εισαγωγές αυτοκινήτων από την Κίνα μετά την έναρξη έρευνας από την Ευρωπαϊκή Ένωση.

«Αυτό δημιουργεί μια πολύ υψηλή αβεβαιότητα για μια εταιρεία όπως η δική μας με χαρτοφυλάκιο EV», είπε ο εκπρόσωπος.

Οι αυξημένοι δασμοί θα μπορούσαν να επιταχύνουν τα αρχικά σχέδια της Great Wall να ιδρύσει ένα εργοστάσιο στην Ευρώπη, πρόσθεσε ο εκπρόσωπος. Η Γερμανία, η Ουγγαρία ή η Τσεχική Δημοκρατία θα μπορούσαν να είναι τοποθεσίες για ένα εργοστάσιο, είχε ανακοινώσει πέρσι η αυτοκινητοβιομηχανία.

Η Great Wall εξετάζει επίσης την εισαγωγή αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης, τα οποία δεν αναμένεται να επηρεαστούν από τις αυξήσεις των δασμών, είπε ο εκπρόσωπος.

Ο ευρωπαϊκός οργανισμός της Great Wall έχει ένα «τοξικό» εργασιακό περιβάλλον, δήλωσαν νυν και πρώην εργαζόμενοι στην επιχειρηματική εφημερίδα Frankfurter Allgemeine Zeitung τον Ιανουάριο.

Οι νεοπροσληφθέντες υπάλληλοι παραπονέθηκαν για έναν ασυνήθιστα σκληρό τόνο στην εταιρεία, την έλλειψη σεβασμού για την τεχνογνωσία τους και τη «μόνιμη κυριαρχία» από την Κίνα, ανέφερε η εφημερίδα.

Η Great Wall άνοιξε τα κεντρικά της γραφεία στο Μόναχο το 2021 με αντικείμενα την έρευνα της αγοράς, την ανάπτυξη των πωλήσεων και την διαχείριση. Η αυτοκινητοβιομηχανία σχεδίαζε αρχικά να φτάσει το προσωπικό της στα 300 μέλη, μέχρι το 2022.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v