Το ολοκαίνουργιο Citroen C3 επαναπροσδιορίζει τα supermini

Πήραμε τα κλειδιά της βασικής έκδοσης του νέου μοντέλου και οργώσαμε τον δρόμο που οδηγεί στα περίχωρα της Βιέννης.

Το ολοκαίνουργιο Citroen C3 επαναπροσδιορίζει τα supermini

αποστολή στην Αυστρία

Από την πρώτη στιγμή που ξεκίνησε η ενημέρωση των εκπροσώπων των μέσων μαζικής ενημέρωσης στη Βιέννη της Αυστρίας, στο πλαίσιο της πανευρωπαϊκής παρουσίασης της νέας γενιάς του Citroen C3, δόθηκε έμφαση στους τομείς της ποιότητας, των προσιτών τιμών και της υψηλής τεχνολογίας.

Ειλικρινά, επειδή έχουμε ακούσει πολλές φορές τα ίδια λόγια σε άλλες παρουσιάσεις αυτοκινήτων ''κρατήσαμε μικρό καλάθι''. Πήρα τα κλειδιά της βασικής έκδοσης με βενζινοκινητήρα 1.2 100 ίππων και χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων και πήρα τον δρόμο που οδηγεί στα περίχωρα της Βιέννης.

Μόλις διάνυσα λίγα χιλιόμετρα, σταμάτησα σε ασφαλές σημείο άναψα τα alarm και προσπάθησα να συνέλθω απο το σοκ. Αναρωτήθηκα τι έκαναν οι Γάλλοι; Πως έφτασαν τόσο ψηλά; Είχαν δίκιο τα στελέχη της Citroen.

Σας διαβεβαιώνω ότι πρόκειται για το καλύτερο supermini που έχει δημιουργήσει μέχρι τώρα η γαλλική μάρκα. Οι Γάλλοι χτύπησαν διάνα. Σχεδίασαν ένα αυτοκίνητο με βάση τη νέα μοντέρνα σχεδιαστική γλώσσα που επέλεξαν για τη καινούργια γενιά όλων των μοντέλων τους και έκαναν την διαφορά.

Το άστρο της Citroen ανέβηκε πιο ψηλά, το ολοκαίνουργιο C3, αναβαθμίζει την πιο δημοφιλή κατηγορία της αγοράς και κοιτάει στα μάτια όλα τα αντίστοιχα μοντέλα.

Είναι η πρώτη φορά που η εμβληματική μάρκα θα ικανοποιήσει και τον πιο απαιτητικό οδηγό.

Και εξηγούμαστε: Αμάξωμα και πλαίσιο σαν ένα ενιαίο τμήμα. Ζηλευτή ακαμψία, ηχομόνωση που συναντάμε στα ακριβά γερμανικά μοντέλα, πρωτόγνωρη αίσθηση ασφάλειας για την κατηγορία και άνεση ανάλογη με εκείνη που προσφέρουν οι πανάκριβοι ιταλικοί καναπέδες.

Η οδική συμπεριφορά είναι μια ακόμη έκπληξη γιατί οι μηχανικοί και οι δοκιμαστές έκαναν πολύ καλή δουλειά. Έψαξαν παραμέτρους που δεν μπορούμε να τους αξιολογήσουμε με τις αισθήσεις μας αλλά επιδρούν στο σώμα μας και στο νευρικό μας σύστημα. Ησυχία, σταθερότητα και κέφι να έχεις να οδηγείς.

Η Citroen αμφισβητεί το εγχειρίδιο κανόνων για τα ευρωπαϊκά σχεδιασμένα και κατασκευασμένα αυτοκίνητα κατηγορίας Β με την αποκάλυψη της χαρακτηριστικής τέταρτης γενιάς του C3.

"Το πλήρως ηλεκτρικό ë-C3 προσφέρει την καλύτερη άνεση στην κατηγορία του, εύκολη ηλεκτρική εμπειρία, εξαιρετικό επίπεδο εξοπλισμού και απίστευτη σχέση ποιότητας τιμής, ενώ κατασκευάζεται στην Ευρώπη" τόνισαν τα στελέχη της μάρκας.

Είναι σημαντικό ότι το ολοκαίνουργιο ë-C3 σηματοδοτεί ένα νέο κεφάλαιο για τη Citroen. Η δημοφιλής και τολμηρή μάρκα επανεφευρίσκει τον εαυτό της για να ανταποκριθεί επιθετικά στις προκλήσεις του να καταστήσει την πλήρως ηλεκτρική μετακίνηση προσιτή σε όλους με το πρώτο ευρωπαϊκού σχεδιασμού και ευρωπαϊκής κατασκευής πλήρως ηλεκτρικό B-hatchback για οδηγούς που θέλουν τα οφέλη των μηδενικών εκπομπών ρύπων κινητικότητα σε καθαρή, δίκαιη και προσιτή τιμή.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Citroen, Thierry Koskas, εξηγεί: "Η προσφορά μοντέλων σε προσιτές τιμές ήταν πάντα σημαντικό μέρος του DNA της Citroen. Όμως οι προσδοκίες των οδηγών για οχήματα στην κατηγορία Β έχουν αλλάξει, ιδίως με την αύξηση της δημοτικότητας των SUV και την αυξανόμενη επιθυμία να οδηγούν ηλεκτρικά μέσα και στις πόλεις μας, και έχει γίνει πιο δύσκολο για τους ευρωπαίους κατασκευαστές οχημάτων να ανταποκριθούν στις προσδοκίες αυτές. Μοναδικά, η Citroen τολμά να κάνει ακριβώς αυτό με το ολοκαίνουργιο, πλήρως ηλεκτρικό ë-C3 για τους ευρωπαίους αγοραστές: ένα φρέσκο, αιχμηρό και άνετο B-hatch που είναι πλήρως εξοπλισμένο, ειδικά σχεδιασμένο και κατασκευασμένο στην Ευρώπη, και με τιμές που ξεκινούν από 23.300 ευρώ."

Για πρώτη φορά στην ιστορία του hatchback C3, η μάρκα τοποθετεί την πρωτοποριακή και αποκλειστική ανάρτηση Citroen Advanced Comfort ως βασικό εξοπλισμό σε όλες τις εκδόσεις του ολοκαίνουργιου, πλήρως ηλεκτρικού ë-C3.

Αόρατα στον οδηγό και τους επιβάτες, τα Progressive Hydraulic Cushions διασφαλίζουν ότι οι επιβάτες των οχημάτων απολαμβάνουν μια μοναδική αίσθηση άνεσης στο δρόμο χάρη στη χρήση προοδευτικών Hydraulic bump stops, επιτρέποντας στους μηχανικούς μεγαλύτερη ελευθερία.

"Η άνεση είναι βασικό μέρος του DNA της Citroen. Είναι πολύ σημαντικό για εμάς γιατί είναι πολύ σημαντικό για τους οδηγούς μας. Γι' αυτό καταβάλαμε ασυνήθιστα βήματα για να κάνουμε το ολοκαίνουργιο ë-C3 το πιο άνετο αυτοκίνητο στην κατηγορία B-hatch με καινοτομίες της Citroen, όπως οι νέες εκδόσεις των καθισμάτων μας Citroen Advanced Comfort και - για πρώτη φορά στο C3 - η ανάρτηση Citroen Advanced Comfort», δήλωσε ο Laurence Hansen, Διευθυντής Προϊόντων και Στρατηγικής της Citroen.

Το ευρύχωρο εσωτερικό έχει δημιουργηθεί γύρω από απλές αλλά εκλεπτυσμένες επιφάνειες για να προσφέρει στους επιβάτες μια ατμόσφαιρα παρόμοια με αυτή του καθιστικού ή του σαλονιού του σπιτιού τους. Τα καθίσματα Citroën Advanced Comfort είναι προσαρμοσμένα στο αυτοκίνητο και χρησιμοποιούν πρόσθετο αφρό για να προσφέρουν μια φιλόξενη και απαλή αίσθηση από την πρώτη επαφή και μια υποστηρικτική οδήγηση ανεξάρτητα από την απόσταση.

Με ύψος 1,57 μ. παρέχει στους επιβάτες των μπροστινών καθισμάτων 30 χιλ. περισσότερο χώρο για το κεφάλι για υψηλότερη, πιο επιβλητική θέση οδήγησης με βελτιωμένη αίσθηση ελέγχου και ασφάλειας. Όλοι επωφελούνται από τη μεγαλύτερη ορατότητα προς τα έξω, συμβάλλοντας στην ενίσχυση της αίσθησης ευεξίας. Στην πραγματικότητα, είναι πιο ευρύχωρο στο εσωτερικό σχεδόν σε κάθε διάσταση από τον προκάτοχό του, παρόλο που είναι μόλις 19 χιλ. μακρύτερο και 6 χιλ. φαρδύτερο. Ο χώρος των αγκώνων των πίσω επιβατών είναι ανώτερος κατά 19 χιλ. και ο εμπρός κατά 21 χιλ. από τον μέσο όρο της αγοράς, ενώ η απόσταση από τα γόνατα των πίσω καθισμάτων είναι καλύτερη στην κατηγορία, τουλάχιστον 20 χιλ. μεγαλύτερη από το μέσο όρο.

Η μεταφορά αντικειμένων και αποσκευών είναι εύκολη. Το ψηλότερο εσωτερικό του είναι γεμάτο με χρήσιμους και έξυπνους χώρους αποθήκευσης στα πάνελ των θυρών, στην κεντρική κονσόλα και κάτω από το κεντρικό υποβραχιόνιο, ενώ διατίθεται ένα χαλάκι ασύρματης φόρτισης για την κεντρική κονσόλα (στάνταρ έκδοση 'Max'). Η άνετη αρθρωτή πλάτη πίσω καθισμάτων 60-40 (στάνταρ στην έκδοση Max) και το πλάτος μεταξύ των θόλων των πίσω τροχών 1015 χιλ. διασφαλίζουν ότι οι ιδιοκτήτες μπορούν να μεταφέρουν μεγαλύτερα αντικείμενα όποτε χρειαστεί και τα γενναιόδωρα 310 λίτρα όγκου αποσκευών πίσω από τα πίσω καθίσματα θα είναι άφθονα για τους περισσότερους ταξίδια για ψώνια.

Με ύψος 1,57 μ. (εξαιρουμένων των ράβδων οροφής), είναι πιο ψηλό από τον προκάτοχό του και επωφελείται από την απόσταση από το έδαφος σε στυλ SUV για να διευκολύνει την είσοδο και την έξοδο και να παρέχει μια πιο σίγουρη οδήγηση πάνω από τα ανισόπεδα, τα κράσπεδα, και λακκούβες που συναντώνται συχνά στην αστική και προαστιακή οδήγηση. Η απόσταση από το έδαφος είναι εντυπωσιακά 163 χιλ. για το πλήρως ηλεκτρικό ë-C3 σε σύγκριση με μια απόσταση από το έδαφος 135 χιλ. στο προηγούμενο μοντέλο.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v