Νέο σύστημα τετρακίνησης στο Jeep Avenger 4xe
Το Jeep Avenger παρουσιάζει ένα ολοκαίνουριο σύστημα τετρακίνησης που θα ενθουσιάσει τους νέους οδηγούς του.
Το Jeep Avenger παρουσιάζει ένα ολοκαίνουριο σύστημα τετρακίνησης που θα ενθουσιάσει τους νέους οδηγούς του.
Η γκάμα του Jeep Avenger εμπλουτίζεται με την τετρακίνητη έκδοση 4xe. Η νέα έκδοση του μικρότερου μοντέλου της μάρκας υιοθετεί ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση καθώς και ένα νέο σύστημα τετρακίνησης που μαζί με το Selec-Terrain αναλαμβάνουν την κίνηση του αυτοκινήτου στο off road περιορισμένης δυσκολίας.
Η ολοκαίνουργια μονάδα τετρακίνησης θέτει νέα στάνταρ υψηλής αποδοτικότητας και χαμηλού βάρους. Τον πυρήνα της αποτελεί ένα 48V υβριδικό σύστημα με κινητήρα βενζίνης 1.2, ο οποίος λειτουργεί στον θερμοδυναμικό κύκλο Miller και χρησιμοποιεί τούρμπο με πτερύγια μεταβλητής γεωμετρίας (VGT) προκειμένου να αποδώσει ισχύ 136 ίππων και ροπή 230 Nm.
Δυο ηλεκτρικοί κινητήρες
Ο κινητήρας επικουρείται από έναν ηλεκτρικό ισχύος 21 kW που βρίσκεται τοποθετημένος στο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη με τις 6 σχέσεις, ώστε να μπορεί να κινήσει και αμιγώς ηλεκτρικά το αυτοκίνητο.
Την τετρακίνηση εξασφαλίζει ένας ακόμα ηλεκτρικός κινητήρας 21 kW που βρίσκεται τοποθετημένος στο πίσω σύστημα, κινώντας τους πίσω τροχούς μέσω μειωτήρα με σχέση μετάδοσης 22,7:1. Χάρη στην τεχνολογία “power looping” η ενέργεια για την λειτουργία του ηλεκτροκινητήρα είναι εξασφαλισμένη ανά πάσα στιγμή, κάτι που πρακτικά σημαίνει ότι το Avenger 4xe είναι τετρακίνητο όποτε και για όσο χρειάζεται. Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 9,5” και τελική ταχύτητα 194 χλμ./ώρα.
Αυξημένες ικανότητες
Έχει 10 χιλ. μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος συγκριτικά με την έκδοση e-Hybrid των 100 ίππων. Καλύτερες γωνίες προσέγγισης, ράμπας και αναχώρησης (22ο, 21ο και 35ο αντίστοιχα). Σε εδάφη καλυμμένα με χώμα ή χαλίκι μπορεί να σκαρφαλώσει σε κλίση έως και 40%, ενώ ακόμα και με τους εμπρός τροχούς να μην έχουν καθόλου πρόσφυση μπορεί να αντιμετωπίσει κλίση έως 20%.
Μπορεί επίσης να διασχίζει περάσματα με νερό βάθους έως 400 χιλ. και διαθέτει ελαστικά M+S. Υπάρχει μάλιστα και επιλογή για ελαστικά All Terrain 3PMSF, για δύσκολες καιρικές συνθήκες και πολύ ολισθηρά εδάφη.
Τετρακίνηση
Μέχρι τα 30 χλμ./ώρα, μπορεί να είναι μόνιμα τετρακίνητο με κατανομή ροπής έως και 50:50 σταθερά ανάμεσα στους εμπρός και τους πίσω τροχούς. Με ταχύτητα μεταξύ 30 και 90 χλμ./ώρα ο πίσω ηλεκτροκινητήρας ενεργοποιείται μόνο όταν χρειάζεται και σε αυτήν την περίπτωση η κατανομή της ισχύος μεταβάλλεται σε πραγματικό χρόνο ανάλογα με τις ανάγκες. Πάνω από τα 90 χλμ./ώρα η κίνηση μεταδίδεται αποκλειστικά στους εμπρός τροχούς για ελαχιστοποίηση της κατανάλωσης.
Η λήψη παραγγελιών θα ξεκινήσει στο τέλος του 2024. Η γκάμα θα περιλαμβάνει δύο νέα επίπεδα εξοπλισμού, Upland και Overland.