Το Hyundai Kona Electric δίνει ρεύμα στο ηλεκτρικό ποδήλατο

Ο οδηγός μπορεί να συνδέσει το laptop ή το ηλεκτρικό ποδήλατο στην πρίζα του μοντέλου για να τα φορτίσει.

Το Hyundai Kona Electric δίνει ρεύμα στο ηλεκτρικό ποδήλατο

Το αμιγώς ηλεκτρικό Hyundai Kona Electric προσφέρει έξυπνες τεχνολογίες αιχμής και μεγάλη αυτονομία.

Εντυπωσιακά γρήγορο κατά την εκκίνηση, χάρη στη ροπή των 255 Nm που παράγει άμεσα το αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, αυτό το σπορ SUV είναι πραγματικά διασκεδαστικό στην οδήγηση - επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 7,8΄΄ στην έκδοση με τροχούς 17″ που είναι εξοπλισμένη με την μπαταρία Long Range.

Ανάλογα με τις ανάγκες μετακίνησης και τις επιδόσεις, υπάρχουν οι εξής επιλογές: Έκδοση με μπαταρία Standard Range 48,4 kWh με αυτονομία έως 377 χλμ. Έκδοση Long Range με μπαταρία 65,4 kWh, που προσφέρει αυτονομία έως και 514 χλμ.

Υψηλά χαρακτηριστικά οδήγησης

Τα προσεκτικά συνδυασμένα εξαρτήματα του συστήματος κίνησης, έχουν σχεδιαστεί με γνώμονα τα υψηλά χαρακτηριστικά οδήγησης, τη γρήγορη φόρτιση και την μεγάλη αυτονομία. Επιπλέον, η ειδικά σχεδιασμένη πλατφόρμα SUV, επιτρέπει την εξοικονόμηση χώρου για την ενσωμάτωση των πακέτων/συστοιχιών μπαταριών χωρίς συμβιβασμούς στην ευρυχωρία. Το καινοτόμο σύστημα θερμικής διαχείρισης της μπαταρίας προσφέρει υψηλότερη απόδοση της μπαταρίας και μεγαλύτερη διάρκεια ζωής. Είναι υγρόψυκτη μέσω του συστήματος κλιματισμού και θερμαίνεται από έναν ηλεκτρικό θερμαντήρα. Για μεγαλύτερη απόδοση, υπάρχει η δυνατότητα να απενεργοποίησης του κλιματισμού της πλευράς του συνοδηγού ώστε να εξοικονομηθεί ενέργεια της μπαταρίας όταν βρίσκεται στο αυτοκίνητο μόνο ο οδηγός.

Αναγεννητική πέδηση και i-Pedal

Υιοθετώντας τεχνολογία αιχμής για έξυπνη οδήγηση, το σύστημα αναγεννητικής πέδησης 2.0 του Kona Electric φορτίζει την μπαταρία κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, χρησιμοποιώντας τον ηλεκτροκινητήρα για την επιβράδυνση του οχήματος. Ο οδηγός μπορεί να ελέγχει το επίπεδο της ενέργειας που ανακτά το σύστημα και αποθηκεύει στην μπαταρία, ρυθμίζοντας το επίπεδο της αναγεννητικής πέδησης με τους μοχλούς paddle shifters στο τιμόνι. Όσο υψηλότερο είναι το επίπεδο, τόσο περισσότερο επιβραδύνει το αυτοκίνητο και φορτίζει την μπαταρία όταν ο οδηγός αφήνει το γκάζι. Υπάρχει επίσης η λειτουργία i-Pedal, η οποία επιτρέπει στον οδηγό να επιταχύνει, να φρενάρει ή να σταματήσει τελείως το αυτοκίνητο. Απλά πατα το αριστερό paddle shifter για να επιλέξει το τέταρτο επίπεδο ώστε να ενεργοποιήσει τη λειτουργία one pedal. Τότε, το σύμβολο του επιπέδου αναγεννητικής πέδησης αλλάζει σε σύμβολο one pedal. Με αυτόν τον τρόπο μπορεί να επιβραδύνει το αυτοκίνητο μέχρι να σταματήσει εντελώς, χωρίς να χρειάζεται να πατήσει το πεντάλ φρένου. Το σύστημα ρυθμίζει έξυπνα την αναγεννητική πέδηση και βελτιώνει την αποδοτικότητα με βάση τη ροή της κυκλοφορίας μπροστά, τα δεδομένα του συστήματος πλοήγησης και το μοτίβο επιβράδυνσης του οδηγού.

Τεχνολογία Vehicle-to-Load

Ο οδηγός μπορεί να συνδέσει το laptop ή το ηλεκτρικό ποδήλατο στην πρίζα του αυτοκίνητου για να τα φορτίσει, όπως ακριβώς στο σπίτι του. Η καινοτόμος τεχνολογία Vehicle-to-Load (V2L) του Kona Electric, επιτρέπει να αξιοποιήσει στο έπακρο τη βιώσιμη ηλεκτρική κινητικότητα.

Υπάρχει μια ενσωματωμένη ηλεκτρική πρίζα 230V που βρίσκεται κάτω από τους αεραγωγούς των πίσω καθισμάτων στη δεύτερη σειρά, που προσφέρει τη δυνατότητα να χρησιμοποιεί ή να φορτίζει ελεύθερα οποιαδήποτε ηλεκτρική συσκευή - εν κινήσει ή στον χώρο που έχει σταθμεύσει. Αν ο οδηγός βρίσκεται στην παραλία ή κάνετε πικνίκ, μπορεί να φορτίσει τα ηλεκτρικά πατίνια ή να λειτουργήσει τον εξοπλισμό του κάμπινγκ, χρησιμοποιώντας έναν μετατροπέα που συνδέεται στην αμφίδρομη εξωτερική θύρα φόρτισης. Η εξωτερική θύρα παρέχει ισχύ έως 3,6 kW ακόμη και όταν το όχημα είναι απενεργοποιημένο.

Eυρύχωρο και ευέλικτο εσωτερικό

Το οδηγοκεντρικό ταμπλό τονίζεται από ένα αιωρούμενο οριζόντιο C-Pad με ενσωματωμένες τις διπλές οθόνες 12,3 ιντσών που τονίζουν τον high-tech χαρακτήρα του. Ως μέρος της νέας διάταξης του ηλεκτροκίνητου, ο επιλογέας ταχυτήτων shift-by-wire έχει μεταφερθεί από την κεντρική κονσόλα στην κολόνα του τιμονιού, γεγονός που επιτρέπει περισσότερο χώρο αποθήκευσης στην κονσόλα. Ο φωτισμός καμπίνας υποστηρίζεται επίσης από ενημερώσεις OTA για συντήρηση και νέες δυνατότητες. Τα μπροστινά καθίσματα παρέχουν βελτιωμένη άνεση στην κατανομή της πίεσης του σώματος βοηθώντας στην ανακούφιση της κόπωσης μετά την οδήγηση. Το Curveless Bench Seat στη πίσω σειρά καθισμάτων μεγιστοποιεί την πρακτικότητα και διαθέτει μοχλό δύο σταδίων για εύκολη ανάκληση.

Ο χώρος αποσκευών προσφέρει έως και 466 λίτρα με βελτιωμένη ευκολία φόρτωσης. Η φόρτωση, από αποσκευές έως σακούλες με ψώνια, γίνεται ευκολότερη χάρη στη βολική προσαρμόσιμη έξυπνη ηλεκτροκίνητη πόρτα του χώρου αποσκευών.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v