Πρωτοπόρο στη περιβαλλοντική βιωσιμότητα το νέο Toyota C-HR

Το νέο μοντέλο της Toyota πέρα από premium χαρακτηριστικά, ενσωματώνει πρωτοποριακές, «πράσινες» τεχνολογίες.

Πρωτοπόρο στη περιβαλλοντική βιωσιμότητα το νέο Toyota C-HR

Το νέο Toyota C-HR συνδυάζει την ξεχωριστή εμφάνιση με τα premium χαρακτηριστικά, ενώ εστιάζει και πρωτοπορεί στο κομμάτι της βιωσιμότητας.
Η εμβληματική coupe σιλουέτα που αποτέλεσε το κυρίαρχο στοιχείο στον προκάτοχό του, τονίζεται τώρα περαιτέρω. Οι νέες, αιχμηρές γραμμές προσδίδουν στυλ και προδίδουν προηγμένη σχεδιαστική εκτέλεση.

Το νέο Toyota C-HR δημιουργήθηκε ειδικά για τις προσδοκίες των Ευρωπαίων οδηγών έχοντας σχεδιαστεί και κατασκευαστεί στη Γηραιά Ήπειρο, αξιοποιώντας εξελίξεις σε θέματα καινοτομιών, μεταξύ των οποίων δεδομένα σε πραγματικό χρόνο από οδηγούς σε όλη την Ευρώπη .
Εξατομικευμένη εμπειρία χρήστη

Premium χαρακτηριστικά, όπως χωνευτές χειρολαβές θυρών, δυναμικός ατμοσφαιρικός φωτισμός 64 χρωμάτων και πανοραμική οροφή από γυαλί υψηλής τεχνολογίας, αποτελούν μέρος μιας ολοκληρωμένης και εξατομικευμένης εμπειρίας χρήστη.

Η αθόρυβη οδήγηση μέσω καινοτόμων τεχνολογιών και μιας ολοκληρωμένης αναβάθμισης. η γκάμα των hybrid electric και plug-in hybrid electric συστημάτων κίνησης, συμπεριλαμβάνονται στη λίστα με τα πλεονεκτήματα του αυτοκινήτου που κάνει ρεκόρ πωλήσεων.

Περιβαλλοντικός αντίκτυπος

Το νέο Toyota C-HR μειώνει περαιτέρω τον περιβαλλοντικό του αντίκτυπο με την εισαγωγή νέων, ανακυκλωμένων και μη ζωικής προέλευσης υλικών, καθώς και με προηγμένες τεχνολογίες μείωσης βάρους αλλά και εκπομπών CO2 κατά τη διαδικασία παραγωγής.

Ολιστική προσέγγιση στη βιωσιμότητα: Διπλασιασμός της χρήσης ανακυκλωμένων πλαστικών, σε σχέση με τον προκάτοχό του. Υφάσματα καθισμάτων από ανακυκλωμένα πλαστικά μπουκάλια διατηρώντας την αισθητική, ποιότητα και εμφάνιση. Επένδυση τιμονιού από υλικό μη ζωικής προέλευσης που προσφέρει ενισχυμένη αντοχή και ποιότητα.
Καινοτόμα διαδικασία βαφής στο εργοστάσιο συμβάλλοντας στη μείωση εκπομπών CO2. Χρήση χάλυβα υψηλής αντοχής που αυξάνει την ακαμψία και μειώνει τις εκπομπές ρύπων.

Σε σύγκριση με τον προκάτοχό του, το νέο μοντέλο χρησιμοποιεί διπλάσια ποσότητα ανακυκλωμένων πλαστικών και σε περισσότερα από 100 διαφορετικά σημεία. Μεταξύ αυτών περιλαμβάνονται 19 εξαρτήματα που αποτελούνται από τουλάχιστον 80% ανακυκλωμένο υλικό.
Εκτός από τα πλαστικά μέρη στο εσωτερικό και τα πατάκια από ανακυκλωμένο υλικό, και το νέο συνθετικό κάλυμμα καθισμάτων είναι κατασκευασμένο από ανακυκλωμένα πλαστικά μπουκάλια, κάτι που γίνεται για πρώτη φορά στην Toyota. Εκτεταμένες αναλύσεις και δοκιμές εξασφάλισαν ότι η εμφάνιση, η αίσθηση και η ανθεκτικότητα των ανακυκλωμένων υλικών είναι ίδια ή και καλύτερη από τα πρωτογενή εναλλακτικά υλικά.
Οι εκπομπές CO2 κατά τη διάρκεια της παραγωγής μειώνονται περαιτέρω με μια νέα διαδικασία βαφής των εξαρτημάτων του προφυλακτήρα, η οποία κάνει χρήση χρωμάτων με βάση το νερό για χαμηλότερες περιβαλλοντικές επιπτώσεις στο πλαίσιο μιας αυτοματοποιημένης διαδικασίας όπου επίσης χρησιμοποιούνται συνολικά λιγότερα υλικά.

Η βαφή έχει εξαλειφθεί εντελώς σε επτά εξαρτήματα αντί τριών σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, χάρη στην εκτεταμένη χρήση της τεχνολογίας χρωμάτων εντός του καλουπιού. Σε αυτή, το χρώμα εφαρμόζεται απευθείας με έγχυση κατά τη διάρκεια της χύτευσης, επιτυγχάνοντας γυαλιστερό φινίρισμα και μειώνοντας τις εκπομπές CO2 κατά 50% σε σύγκριση με τη συμβατική βαφή.

Με την αντικατάσταση του δέρματος από ένα συνθετικό κάλυμμα τιμονιού μη ζωικής προέλευσης, μειώθηκε ο αντίκτυπος του CO2 από το συγκεκριμένο εξάρτημα. Αυτό το νέο υλικό προσφέρει την ίδια ή και καλύτερη εμφάνιση και αίσθηση με το γνήσιο δέρμα και περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων.

Μέσω του καινοτόμου σχεδιασμού και της υψηλής τεχνολογίας, έχουν ληφθεί περαιτέρω μέτρα για τη μείωση του βάρους συγκεκριμένων εξαρτημάτων, γεγονός που βελτιώνει την αποδοτικότητα καυσίμου και μειώνει τον περιβαλλοντικό αντίκτυπο.

Για πρώτη φορά στην ευρωπαϊκή βιομηχανία, το νέο Toyota C-HR χρησιμοποιεί ατσάλι υψηλής αντοχής 2000MPa στις κολόνες B, διατηρώντας μια πολύ υψηλή στρεπτική ακαμψία, μειώνοντας παράλληλα το βάρος των εξαρτημάτων κατά 3,5 kg και εξαλείφοντας τις ηλεκτροπόντες. Αυτό αντιστοιχεί σε 10% μείωση του διοξειδίου του άνθρακα κατά τη διαδικασία παραγωγής.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v