Από 18.450 ευρώ το νέο Suzuki Swift

Η τέταρτη γενιά του Suzuki Swift προστέθηκε στη κατηγορία των supermini και διατίθεται στην ελληνική αγορά.

Από 18.450 ευρώ το νέο Suzuki Swift

Το ολοκαίνουργιο Swift έχει εξελιχθεί σε ένα ακόμη πιο εκλεπτυσμένο και δυναμικό compact car, με μοντέρνα σχεδιαστικά στοιχεία, προηγμένα χαρακτηριστικά ασφάλειας και εξαιρετικό fun-to-drive χαρακτήρα.

Τα Highlights του νέου Suzuki Swift: Νέος εντυπωσιακός εξωτερικός και εσωτερικός σχεδιασμός. Αναβαθμισμένα συστήματα ασφαλείας. Νέος κινητήρας 1.2 με ήπιο υβριδικό σύστημα 12V SHVS.

Διατηρώντας το χαρακτηριστικό στυλ των προκατόχων του, είναι πλήρως ανασχεδιασμένο σε σχέση με τις προηγούμενες γενιές.

Επιλέχθηκε ανασχεδιασμένη μάσκα με γρίλιες σε μαύρο χρώμα και χαρακτηριστικά φωτιστικά σώματα σε σχήμα L. Οι πλαϊνές γραμμές, σε συνδυασμό με τις ρευστές γραμμές της οροφής προσδίδουν εντυπωσιακό στυλ που ξεχωρίζει. Ο δυναμικός χαρακτήρας του τονίζεται ακόμη περισσότερο από τα πίσω φώτα τριών διαστάσεων και τον φαρδύ πίσω προφυλακτήρα.

Aνετη και ευρύχωρη καμπίνα

Διαθέτει άνετη και ευρύχωρη καμπίνα, με εκλεπτυσμένο και εργονομικό σχεδιασμό, προσφέροντας την απόλυτη οδηγική εμπειρία.

Η θέση οδήγησης είναι σχεδιασμένη για να προσφέρει εργονομία. Τα χειριστήρια είναι οδηγοκεντρικά τοποθετημένα, διασφαλίζοντας εύκολη χρήση. Τα όργανα του αντίστοιχου πίνακα είναι ευανάγνωστα και η απρόσκοπτη ορατότητα αποτελεί σύμμαχο του οδηγού. Η διχρωμία σε μαύρο και ανοιχτό γκρι στις επιφάνειες του ταμπλό και στην επένδυση των μπροστινών θυρών, σε συνδυασμό με τις λεπτομέρειες σε σατινέ επιμετάλλωση και σκούρο ασημί χρώμα, ενισχύουν τη δυναμική και σπορ εμφάνιση του εσωτερικού.

Οθόνη Πολυμέσων 9 ιντσών

Η οθόνη αφής HD 9 ιντσών προσφέρει γρήγορη και ακριβή απόκριση σε κάθε άγγιγμα. Είναι συμβατή με Apple CarPlay και Android Auto μέσω ασύρματης σύνδεσης με το κινητό τηλέφωνο και σύνδεσης USB, υποστηρίζει δυνατότητα αναγνώρισης φωνής, αναπαραγωγή μουσικής μέσω Bluetooth και εμφανίζει πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση του οχήματος.

Aναβαθμισμένα συστήματα ασφάλειας

Σύστημα Υποβοήθησης Πέδησης II (DSBS II). Ένα ραντάρ απόστασης και μία κάμερα χρησιμοποιούνται συνδυαστικά για την ανίχνευση οχημάτων, ποδηλάτων και πεζών μπροστά από το όχημα και βοηθούν στην αποφυγή των μετωπικών, διαγώνιων και πλευρικών συγκρούσεων. Όταν ανιχνευτεί κίνδυνος σύγκρουσης, ενεργοποιούνται ηχητικές και οπτικές προειδοποιήσεις. Εάν ο οδηγός δεν φρενάρει επαρκώς, η υποβοήθηση πέδησης ενεργοποιείται αυτόματα για να βοηθήσει στην επιβράδυνση του οχήματος. Σε αυξημένη πιθανότητα σύγκρουσης, το σύστημα ενεργοποιεί τα φρένα αυτόματα για να βοηθήσει στη μείωση της δύναμης πρόσκρουσης και στον περιορισμό των υλικών ζημιών.

Σύστημα Διατήρησης Λωρίδας (Lane Keep Assist, LKA). Όταν το σύστημα adaptive cruise control είναι ενεργοποιημένο, το σύστημα διατήρησης λωρίδας βοηθάει τον οδηγό να παραμένει στη λωρίδα του. Επιπλέον, σε περίπτωση που ανιχνεύσει παρακείμενο όχημα ή άλλο εμπόδιο πολύ κοντά στο όχημα του οδηγού, παρέχει υποβοήθηση του τιμονιού για διατήρηση ασφαλούς απόστασης.

Σύστημα Ανίχνευσης Κόπωσης Οδηγού (Driver Monitoring System, DMS). Μέσα από ενσωματωμένη κάμερα στον πίνακα οργάνων, ανιχνεύονται τα μάτια και το πρόσωπο του οδηγού. Εάν το σύστημα αντιληφθεί ότι ο οδηγός νυστάζει, έχει αποκοιμηθεί, ή δεν κοιτάζει το δρόμο, ενεργοποιείται ηχητική προειδοποίηση που συνοδεύεται από αντίστοιχη ένδειξη στην οθόνη του πίνακα οργάνων.

Επιπλέον συστήματα ασφάλειας:

- Σύστημα Αποφυγής Αλλαγής Λωρίδας (Lane Departure Prevention).

- Adaptive Cruise Control (ACC).

- Λειτουργία Αναγνώρισης Πινακίδων Κυκλοφορίας (Traffic Sign Recognition).

- Σύστημα Αναγνώρισης Τυφλού Σημείου (Blind Spot Monitor).

- Σύστημα Υποβοήθησης Οπίσθιας Διασταυρούμενης Κυκλοφορίας (RCTA).

- Σύστημα Κλήσεων Έκτακτης Ανάγκης eCall.

Κινητήρες

Νέος κινητήρας 1.2 με ήπιο υβριδικό σύστημα 12V SHVS. Ο νέας σχεδίασης τρικύλινδρος κινητήρας βενζίνης 1.2 Z12E πετυχαίνει θερμική απόδοση έως 40% (καύσιμο RON95), με αποτέλεσμα καλύτερη οικονομία καυσίμου.

Άλλα χαρακτηριστικά του περιλαμβάνουν τη μείωση του βάρους, τη μείωση των εκπομπών ρύπων και την αύξηση της ροπής σε χαμηλές στροφές λειτουργίας για καλύτερη απόκριση και συνολική απόδοση.

Σε σύγκριση με τον προηγούμενο κινητήρα K12D, έχει επιτευχθεί υψηλότερη οικονομία καυσίμου με τους εξής τρόπους:

1. Βελτιστοποίηση του στροβιλισμού του μείγματος στον κύλινδρο για ταχύτερη καύση.

2. Χρησιμοποίηση ενός ενδιάμεσου μηχανισμού κλειδώματος στο μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων εισαγωγής VVT.

3. Αύξηση του ρυθμού ροής της βαλβίδας EGR.

4. Υιοθέτηση μηχανισμού εντατήρα εκκρεμούς και χρήση ηλεκτρικής αντλίας νερού.

Μείωση των ρύπων

Επίσης, ο αριθμός εκπεμπόμενων σωματιδίων (PN) έχει μειωθεί με την καταστολή της ατελούς καύσης που μπορεί να συμβεί σε υψηλότερες σχέσεις συμπίεσης και με τη χρήση τριοδικού καταλυτικού μετατροπέα και ενός φίλτρου σωματιδίων βενζίνης που αναφέρεται ως GPF (φίλτρο σωματιδίων βενζίνης).

Ο κινητήρας συνδυάζεται με το ήπιο υβριδικό σύστημα 12V SHVS για περαιτέρω βελτιωμένη περιβαλλοντική απόδοση. Το ήπιο υβριδικό σύστημα SHVS μετατρέπει την κινητική ενέργεια που παράγεται κατά την επιβράδυνση και την αποθηκεύει στην μπαταρία ιόντων λιθίου. Το ηλεκτρικό μοτέρ ISG (Integrated Starter Generator) βοηθά τον κινητήρα κατά την επιτάχυνση για υψηλότερη απόδοση καυσίμου.

Μετάδοση

Το κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων, έχει βελτιστοποιηθεί ειδικά για τον νέο κινητήρα και το σύστημα μετάδοσης κίνησης για να εξασφαλιστεί υψηλή οικονομία καυσίμου και απόδοση ισχύος. Το συγχρονιζέ και η διαδρομή του μοχλού έχουν βελτιστοποιηθεί για τη μείωση της απαιτούμενης δύναμης κατά την αλλαγή των σχέσεων και ο βαθμός σκληρότητας του ελατηρίου του συγκλίνοντα διακόπτη μετατόπισης έχει βελτιστοποιηθεί για να εξασφαλίζεται ομαλή και ελαφριά εμπλοκή των σχέσεων.

Τα μοντέλα με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων υιοθετούν ένα νέας σχεδίασης και κατασκευής υψηλής απόδοσης CVT κιβώτιο, κατάλληλο για τον νέο κινητήρα. Ο μετατροπέας ροπής χρησιμοποιεί έναν αποσβεστήρα που έχει χαμηλότερη ακαμψία και απορροφά αποτελεσματικά τις περιστροφικές διακυμάνσεις από τον κινητήρα, βελτιώνοντας έτσι την απόδοση NVH (Noise, Vibration, and Harshness - Θόρυβος, Κραδασμός και Τραχύτητα) και την οικονομία καυσίμου.

ALLGRIP AUTO

Το ALLGRIP AUTO είναι ένα αυτόματο σύστημα τετρακίνησης που ενεργοποιείται μόλις εντοπίσει απώλεια πρόσφυσης στους εμπρός τροχούς. Σε περίπτωση ανίχνευσης ολίσθησης των εμπρός τροχών, ενεργοποιείται ο συνεκτικός συμπλέκτης, ώστε να μεταφέρει αυτόματα ροπή στους πίσω τροχούς, προσφέροντας έτσι πρόσφυση για πιο άνετη και ασφαλή οδήγηση σε χιονισμένους δρόμους ή ολισθηρές επιφάνειες.

Suzuki Connect

To Suzuki Connect, χρησιμοποιεί τη μονάδα επικοινωνίας δεδομένων (DCM) του οχήματος, ώστε να είναι ο οδηγός συνδεδεμένος με το αυτοκίνητό του, ανά πάσα στιγμή, και να επωφελείται από τις προηγμένες λειτουργίες της εφαρμογής SUZUKI CONNECT. Για επιπλέον άνεση, ορισμένες λειτουργίες του SUZUKI CONNECT είναι διαθέσιμες μέσω της οθόνης αφής HD 9 ιντσών.

Βασικές Λειτουργίες:

- Ειδοποίηση Κατάστασης Οχήματος

- Εντοπιστής Σταθμευμένου Αυτοκινήτου

- Ιστορικό Οδήγησης

- Ειδοποίηση Γεωπεριορισμού και Απαγόρευσης Κυκλοφορίας

- Ειδοποίηση Ασφαλείας

- Ειδοποίηση Προειδοποιητικής Λυχνίας

- Ειδοποίηση Περιοδικής Συντήρησης

Η τιμή της έκδοσης GL είναι 18.450 ευρώ, με τον εξοπλισμό να περιλαμβάνει μεταξύ άλλων LED φώτα, 6 αερόσακους, 4 ηλεκτρικά παράθυρα, adaptive cruise control, οθόνη Infotainment 9 ιντσών, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, κάμερα οπισθοπορείας, hill hold, σύστημα αυτόματης εναλλαγής μεγάλης σκάλας φώτων και πλήρες πακέτο συστημάτων υποβοήθησης/άνεσης/ασφάλειας.

Η έκδοση GL+ κοστίζει 19.530 ευρώ και η GLX 21.250 ευρώ (εκδόσεις με χειροκίνητο κιβώτιο).

Mε κίνηση και στους τέσσερις τροχούς κοστίζει από 20.600 ευρώ (GL), ενώ με το κιβώτιο ταχυτήτων CVT 21.330 ευρώ (GL+).

Όπως και το υπάρχον Swift, έτσι και το νέο συνοδεύεται από τις εξής εγγυήσεις: 5 έτη εγγύηση καλής λειτουργίας (ή 100.000 χλμ. για τα μηχανικά / ηλεκτρικά μέρη). 12 έτη για το αμάξωμα. 5 έτη δωρεάν οδική βοήθεια.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v