Με 170 ίππους το πρώτο σε πωλήσεις επιβατικό μοντέλο της Ford
Το ανανεωμένο Puma ST Powershift έρχεται με φόρα και βγάζει στον δρόμο 170 άλογα.
Το ανανεωμένο Puma ST Powershift έρχεται με φόρα και βγάζει στον δρόμο 170 άλογα.
Η τεχνολογία καταρρίπτει το ένα κάστρο μετά το άλλο. Η Ford, ξεζούμισε τον βενζινοκινητήρα της EcoBoost και το ήπιο υβριδικό σύστημα που συνοδεύει το τρικύλινδρο σύνολο. Κατάφερε να ανεβάσει την απόδοση του θερμικού συνόλου 1.000 κ.εκ. στους 170 ίππους, προσφέροντας απλόχερα έναν εντυπωσιακό συνδυασμό υψηλής ποσότητας ενέργειας και αυθεντικής οδηγοκεντρικής προσέγγισης.
Η ισχυρότερη εκδοχή του EcoBoost Hybrid δίνει την ενέργεια του στο ανανεωμένο Ford Puma.
Ford Puma ST Powershift
Η Ford αποκάλυψε το ανανεωμένο Puma ST Powershift το οποίο διαθέτει μέσα, έξω και κάτω από το καπό προσαρμοσμένα χαρακτηριστικά με γνώμονα τις επιδόσεις για να προσφέρει οδηγική εμπειρία.
Η ισχυρότερη έκδοση παραγωγής του κινητήρα 1.0 EcoBoost που έχει κατασκευάσει ποτέ η Ford αποδίδει 170 ίππους και μέγιστη ροπή 248 Nm. Το κιβώτιο Powershift διπλού συμπλέκτη με τις επτά σχέσεις εξασφαλίζει έναν ιδιαίτερα ζωηρό χαρακτήρα, αλλά και κορυφαία χρηστικότητα στην καθημερινότητα, με κατανάλωση καυσίμου 6-6,5 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπές CO2 135-146 γραμ./χλμ. (WLTP).
Εντυπωσιακό splitter
Με άμεση απόκριση, άφθονη ισχύ και χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι ώστε ο οδηγός να εμπλέκεται στα δρώμενα, το Puma ST Powershift υιοθετεί ανάλογη εξωτερική σχεδίαση. Ξεχωρίζει τόσο για το εντυπωσιακό splitter της Ford Performance, το οποίο αυξάνει την κάθετη δύναμη στο εμπρός μέρος κατά σχεδόν 80% σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις του Puma, όσο και για τη χαρακτηριστική άνω και κάτω μάσκα ST, που μεγιστοποιεί τις δυνατότητες ψύξης και απόδοσης του κινητήρα.
Η προαιρετική οροφή σε Gloss Black φινίρισμα πλαισιώνεται από τη μάσκα, τα πλευρικά διακοσμητικά, τα καλύμματα των εξωτερικών καθρεπτών και την πίσω αεροτομή οροφής, όλα σε μαύρο χρώμα, καθώς και από ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών σε απόχρωση Magnetite Grey.
Σπορ καθίσματα Ford Performance
Το εσωτερικό εστιάζει ακόμα περισσότερο στον σπορ χαρακτήρα, συμπληρώνοντας το απέριττο, ψηφιακό περιβάλλον με σπορ καθίσματα Ford Performance και μοναδικά σήματα και διακοσμητικά ST.
Μια απλοποιημένη γκάμα κινητήριων συνόλων προσφέρει στους οδηγούς του μια επιλογή ισχυρών και αποδοτικών σε κατανάλωση κινητήρων με ήπια υβριδική τεχνολογία 48-volt, που υποστηρίζουν την χαρακτηριστική διασκεδαστική εμπειρία οδήγησης του συμπαγούς crossover.
Ανάκτηση ενέργειας
Οι κινητήρες EcoBoost Hybrid διαθέτουν μια ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια με κίνηση μέσω ιμάντα (BISG) στη θέση του στάνταρ εναλλάκτη, η οποία επιτρέπει την ανάκτηση και αποθήκευση της ενέργειας που συνήθως χάνεται κατά την πέδηση και την οδήγηση για τη φόρτιση μιας αερόψυκτης μπαταρίας ιόντων λιθίου 48 volt.
Το BISG λειτουργεί επίσης σαν μοτέρ, συνεργαζόμενο με τον κινητήρα, χρησιμοποιώντας την αποθηκευμένη ενέργεια για να παρέχει υποβοήθηση ροπής κατά την κανονική οδήγηση και την επιτάχυνση, καθώς και για τη λειτουργία των περιφερειακών ηλεκτρικών συστημάτων.
Κατέβασμα τριών σχέσεων
Ο κινητήρας 1.0 EcoBoost Hybrid είναι διαθέσιμος με ισχύ 125 ίππους και 155 ίππους σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο Powershift διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων της Ford, το οποίο παρέχει απρόσκοπτες αλλαγές για πιο εκλεπτυσμένη λειτουργία – το κιβώτιο αυτό επιτρέπει ακόμα και το κατέβασμα τριών σχέσεων για ταχύτερο προσπέρασμα όταν οι οδηγοί απαιτούν μέγιστη επιτάχυνση.
Η έκδοση 1.0 EcoBoost Hybrid Powershift 125 ίππων καταναλώνει 5,6-6,3 λίτρα/100 χλμ. με εκπομπές CO2 127-143 γραμ./χλμ. (WLTP) και η αντίστοιχη παραλλαγή των 155 ίππων, 5,5-6,3 λίτρα/100χλμ. και 125-142 γραμ./χλμ. (WLTP).
Χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων
Ο κινητήρας 1.0 EcoBoost Hybrid 125 ίππων διατίθεται επίσης με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων, με κατανάλωση καυσίμου 5,3-6 λιτρα/100 χλμ. και εκπομπές CO2 119-135 γραμ./χλμ. (WLTP).
Drive Modes
Τα επιλέξιμα προφίλ οδήγησης (Drive Modes) περιλαμβάνουν τις επιλογές Normal, Eco, Sport και Slippery και βοηθούν τους οδηγούς να βελτιστοποιήσουν περαιτέρω την οδηγική εμπειρία και να προσαρμόσουν τις αντιδράσεις του συστήματος κίνησης στις εκάστοτε συνθήκες και ανάγκες οδήγησης.