Η ανεξάντλητη δυναμική της Mazda
Η Mazda αποχαιρέτησε το 2023 καταγράφοντας εντυπωσιακή αύξηση των πωλήσεων στην ελληνική αγορά.
Η Mazda αποχαιρέτησε το 2023 καταγράφοντας εντυπωσιακή αύξηση των πωλήσεων στην ελληνική αγορά.
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του ΣΕΑΑ, η Mazda το 2023, πούλησε 1.387 αυτοκίνητα υψηλής αξίας. Η αύξηση του όγκου των πωλήσεων της άγγιξε το 111,1% σε σχέση με το 2022.
Η Mazda, δραστηριοποιήθηκε στην Ελλάδα τον Ιούνιο του 2019 μετά από απουσία πολλών ετών και έκτοτε αποτελεί μια αντιπροσωπεία πρότυπο που εξασφαλίζει υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης και παροχής υπηρεσιών μετά την πώληση. Στην σημαία της μάρκας κυριαρχούν δυο στοιχεία η ιαπωνική τεχνολογία και η ιαπωνική ποιότητα.
Καθοριστικό ρόλο στην επιτυχία της Mazda στην Ελλάδα έχει η έμπειρη μάνατζερ Μαρία Κατσαρέα που κατέχει την θέση Marketing Communications Manager.
Πάνω από έναν αιώνα
Η Mazda είναι ιαπωνική εταιρεία κατασκευής αυτοκινήτων. Ιδρύθηκε στις 30 Ιανουαρίου 1920 και το 2020 συμπλήρωσε 1 αιώνα ζωής. Τα τελευταία χρόνια έχει ανεβεί σημαντικά σε επίπεδο εξοπλισμού και έχει αυτοπροσδιοριστεί ως μάρκα πολυτελείας.
Η Mazda Motor Corporation συγκαταλέγεται ανάμεσα στους κορυφαίους κατασκευαστές αυτοκινήτων της Ιαπωνίας. Εδρεύει στην πόλη της Χιροσίμα, στη Δυτική Ιαπωνία.
Περιστροφικός κινητήρας Wankel
Ηιαπωνική μάρκα διακρίνεται για την λαμπρή της ιστορία και τις μηχανολογικές καινοτομίες, με χαρακτηριστικότερο παράδειγμα τον περιστροφικό κινητήρα, που είναι γνωστός ως κινητήρας Βάνκελ. Καταφέρνοντας να δημιουργήσει έναν θρύλο μηχανικής και τεχνολογικής εξέλιξης, υιοθέτησε τον περιστροφικό κινητήρα Βάνκελ (Wankel). Πολλές εταιρείες προσπάθησαν να μιμηθούν την κίνησή της και να υιοθετήσουν τον κινητήρα αυτόν, όμως μόνο η Mazda κατάφερε να τον εξελίξει από τα αρχικά του στάδια και να τον τοποθετήσει σε σπορ μοντέλα, πετυχαίνοντας έτσι την ευκολότερη αγορά τους από το ευρύ κοινό. Το πιο πρόσφατο ιστορικά παράδειγμα ήταν το εξαιρετικά δημοφιλές RX-8, το οποίο διαθέτει τα δυναμικά χαρακτηριστικά και την σπορ αίσθηση των αυτοκινήτων της ιαπωνικής μάρκας.
Μοναδικό πλεονέκτημα
Στη σύγχρονη ιστορία της παγκόσμιας αυτοκίνησης, η ιαπωνική μάρκα είναι ο μόνος κατασκευαστής στον κόσμο που κατασκευάζει ταυτόχρονα κινητήρες βενζίνης, πετρελαίου και περιστροφικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Οι ερευνητές της ιαπωνικής μάρκας, θέλοντας να προστατέψουν το περιβάλλον, επινόησαν τρόπους ώστε να συνδυαστεί η αρμονία της φύσης με όλες τις επιχειρησιακές δραστηριότητες που αναπτύσσει η εταιρεία ανά τον κόσμο:
Από το 1990, έχει μειώσει κατά 55% τα απόβλητα. Από το 1996 έχει ολοκληρώσει το ποσοστό ανακύκλωσης κατά 91%. Πάνω από το 75% των πλαστικών μερών, που χρησιμοποιεί, μπορεί να ανακυκλωθεί. Τα υλικά τριβής, όπως οι φλάντζες και τα τακάκια φρένων, είναι χωρίς αμίαντο. Δεν χρησιμοποιούνται καταστρεπτικά για το όζον υλικά, όπως η πολυουρεθάνη. Πολλές από τις εγκαταστάσεις της, έχουν περάσει την αυστηρή δοκιμή του ISO 14001 – γνωστή και ως Περιβαλλοντικός έλεγχος ISO. Αυτά περιλαμβάνουν όλες τις γραμμές παραγωγής στην Ιαπωνία και την Ταϊλάνδη.
Ζηλευτή καινοτομία
Μια ακόμη ζηλευτή καινοτομία της Mazda είναι η κατασκευή του μοντέλου MX-30 e-Skyactiv R-EV, το οποίο αξιοποιεί την τεχνολογία plug-in hybrid και τον περιστροφικό κινητήρα!
Το Mazda MX-30 e Skyactiv R-EV για την ευρωπαϊκή αγορά κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Ujina, μονάδα παραγωγής No. 1 στη Χιροσίμα.
Αξιοποίηση της τεχνολογίας
Είναι το πρώτο όχημα μαζικής παραγωγής της μάρκας με περιστροφικό κινητήρα εδώ και 11 χρόνια, από τον Ιούνιο του 2012 που σταμάτησε να κυκλοφορεί το RX-8. Συνολικά, η μάρκα έχει παράξει πάνω από 1,99 εκατ. οχήματα με περιστροφικό κινητήρα.
Είναι ένα μοναδικό plug-in υβριδικό ηλεκτρικό όχημα (PHEV) που δίνει έναν καινούργιο σκοπό στον μοναδικό περιστροφικό κινητήρα της Mazda. Ο συμπαγής, ελαφρύς κινητήρας εσωτερικής καύσης κινεί τη γεννήτρια που είτε φορτίζει τη μπαταρία, είτε παρέχει πρόσθετη ισχύ όταν χρειάζεται. Το όχημα κινείται πάντα από τον ηλεκτροκινητήρα.
Μεγάλη αυτονομία
Η ηλεκτρική αυτονομία 85 χλμ. της μπαταρίας είναι επαρκής για τις περισσότερες καθημερινές ανάγκες οδήγησης, ενώ ο περιστροφικός κινητήρας δίνει τη δυνατότητα να επεκταθεί η εμβέλεια της οδήγησης.
Ενσωματώνει την προσέγγιση πολλαπλών λύσεων της μάρκας για να κινηθεί προς τον στόχο για ουδετερότητα άνθρακα. Φυσικά προϊόντα, όπως ο φελλός και τα υφάσματα από ανακυκλωμένο υλικό, υιοθετήθηκαν επίσης στη διαδικασία σχεδιασμού.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η multi-tone βαφή εφαρμόζεται με πιστόλι ψεκασμού υψηλής ακρίβειας, που απλώνει τα μεμονωμένα χρώματα ακριβώς στην επιφάνεια όπου χρειάζονται και μειώνει σημαντικά την απώλεια χρώματος. Επιπλέον, τα σύγχρονα αναπτυγμένα χρώματα σκληραίνουν σε ασυνήθιστα χαμηλή θερμοκρασία (80°C). Ως αποτέλεσμα, ο συνδυασμός των επιλογών αυτών μειώνει τις εκπομπές CO2 της διαδικασίας multi-tone βαφής κατά περίπου 34% – 37%.
Τα Mazda MX-30 e-Skyactiv R-EV φορτίζονται από το ηλιακό σύστημα ισχύος 1,1 MW πριν αποσταλούν σε όλο τον κόσμο, που τέθηκε σε λειτουργία στο εργοστάσιο της Mazda στη Χιροσίμα τον Ιούλιο του 2021.