Αρχίσαν τα όργανα: Απολύσεις στα εργοστάσια ηλεκτρικών αυτοκινήτων
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες αναγκάζονται να μειώσουν την παραγωγή των πανάκριβων EV και περικόπτουν προσωπικό.
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες αναγκάζονται να μειώσουν την παραγωγή των πανάκριβων EV και περικόπτουν προσωπικό.
Η αποτυχημένη προσέγγιση των αυτοκινητοβιομηχανιών στον τομέα των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων (EV) που είχε σαν αποτέλεσμα την καθήλωση των πωλήσεων σε ιδιαίτερα χαμηλά επίπεδα, επηρεάζει και την παραγωγική δυνατότητα των εργοστασίων.
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες αναγκάζονται να μειώσουν την παραγωγή των πανάκριβων EV για να περιορίσουν τις απώλειες από αυτή την αποτυχημένη δραστηριότητα.
Τα καμπανάκια χτυπάνε από πέρσι και φέτος παίρνονται νέα δραστικά μέτρα περικοπών των δαπανών.
Η Stellantis, σχεδιάζει να απολύσει προσωρινά 2.250 εργαζόμενους διαφόρων βαθμίδων στο ιταλικό εργοστάσιο Mirafiori. Οι απολύσεις θα επηρεάσουν τους εργαζόμενους που κατασκευάζουν τα ηλεκτρικά μοντέλα, Fiat 500 και Maserati, αναφέρει το Reuters.
Οι απολύσεις θα ξεκινήσουν από τις 12 Φεβρουαρίου και θα διαρκέσουν έως τις 3 Μαρτίου. Πρόκειται να επηρεάσουν 1.250 εργαζόμενους που κατασκευάζουν το ηλεκτρικό Fiat 500 και άλλους 1.000 που παράγουν μοντέλα Maserati, δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας, επιβεβαιώνοντας μια ανακοίνωση του σωματείου εργαζομένων.
Τα συνδικάτα δήλωσαν ότι ανησυχούν για τις απολύσεις και κάλεσαν για συνομιλίες την εταιρεία το συντομότερο δυνατό. Η Stellantis εφάρμοσε παρόμοια μέτρα για μια περίοδο στα τέλη Οκτωβρίου και αρχές Νοεμβρίου πέρσι, όταν η ζήτηση ήταν και πάλι υποτονική.
Ένα ιταλικό συνδικάτο δήλωσε την περασμένη εβδομάδα ότι οι αγοραστές διστάζουν να αγοράσουν ηλεκτρικά οχήματα καθώς περιμένουν την παροχή κινήτρων από την κυβέρνηση για να μειωθεί η τελική τιμή των πανάκριβων αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων.