Η αποθέωση της ψηφιοποιημένης κινητικότητας

Το BMW Group παρουσιάζει στην Έκθεση CES 2024 όλα τα νέα προϊόντα εξελιγμένης και «έξυπνης» τεχνολογίας.

Η αποθέωση της ψηφιοποιημένης κινητικότητας

Η ψηφιακή εμπειρία μέσα στο αυτοκίνητο, τόσο στο παρόν όσο και στο μέλλον, είναι το κύριο θέμα της εκθεσιακής παρουσίας του BMW Group στην Έκθεση Τεχνολογίας CES 2024. Μεταξύ των εκθεμάτων βρίσκονται νέα προϊόντα infotainment για την τρέχουσα γκάμα μοντέλων της BMW.

Παράλληλα, παρουσιάζει καινοτομίες που δίνουν μία γεύση από το μέλλον. Οι επισκέπτες μπορούν να χειριστούν από απόσταση και να καθοδηγήσουν μία BMW iX στο Silver Lot της έκθεσης, να ανακαλύψουν ως επιβάτες τις δυνατότητες που προσφέρουν τα γυαλιά επαυξημένης πραγματικότητας κατά τη διάρκεια του ταξιδιού και να βιώσουν μια νέα ικανότητα γενετικής τεχνητής νοημοσύνης του BMW Intelligent Personal Assistant που βασίζεται στο μεγάλο γλωσσικό μοντέλο Alexa (LLM), με γρήγορες απαντήσεις και οδηγίες για τον τρόπο απόκρισης στις λειτουργίες του οχήματος.

Νέες εμπειρίες gaming

Το προαιρετικό “BMW Digital Premium” επιτρέπει στους οδηγούς να έχουν πρόσβαση σε μία εκτεταμένη γκάμα προϊόντων από το BMW ConnectedDrive Store. Εκτός από τις on-demand λειτουργίες διατίθεται επίσης μια διαρκώς εξελισσόμενη γκάμα εφαρμογών τρίτων στις κατηγορίες μουσική & ήχος, ειδήσεις & περιοδικά και gaming για το σύστημα infotainment. Το κανάλι προσφέρει πλέον περισσότερα παιχνίδια, τα οποία μελλοντικά οι επιβάτες θα μπορούν να χειρίζονται μέσω χειριστηρίων gaming.

Η BMW παρουσιάζει αυτή τη νέα μορφή εμπειρίας για πρώτη φορά στη CES 2024. Για παράδειγμα, το "Beach Buggy Racing 2" είναι ένα παιχνίδι αγώνων γεμάτο δράση που ξυπνά μνήμες από τις κλασικές βιντεοκονσόλες. Δύο αντίπαλοι παίκτες στο όχημα μπορούν να παίξουν μέσω της λειτουργίας διαιρούμενης οθόνης χρησιμοποιώντας τα ειδικά χειριστήρια. Οποιοδήποτε συνηθισμένο χειριστήριο gaming με δυνατότητα Bluetooth μπορεί να συνδεθεί στο σύστημα infotainment με λίγα μόνο βήματα. Η σύνδεση του χειριστηρίου θα διατίθεται μέσω over-the-air ενημέρωσης για το BMW Operating System 9 κατά τη διάρκεια του 2024.

Το AirConsole App επιτρέπει ήδη στους οδηγούς BMW να παίζουν παιχνίδια με έναν και πολλούς παίκτες μέσα στο αυτοκίνητο. Τα "casual games" είναι εύκολα στη χρήση, καθώς όλοι μπορούν να χρησιμοποιούν το smartphone τους ως χειριστήριο, για εύκολο και απλό έλεγχο των λειτουργιών. Νέα παιχνίδια προστίθενται συνεχώς στη γκάμα του AirConsole App για το αυτοκίνητο.

Το BMW Digital Premium διατίθεται προαιρετικά για τα μοντέλα της BMW που διαθέτουν το Λειτουργικό Σύστημα 9 (Operating System 9) από το ConnectedDrive Store είτε online, στο MyBMW App είτε απευθείας από το αυτοκίνητο. Με το BMW Digital Premium, οι πελάτες μπορούν να απολαμβάνουν μέσα στο αυτοκίνητο όλες τις εφαρμογές που είναι διαθέσιμες στη χώρα τους, με κάλυψη της απαραίτητης χρήσης δεδομένων. Επιπλέον, το πακέτο προσφέρει βελτιωμένες λειτουργίες πλοήγησης και πρόσθετες επιλογές εξατομίκευσης.

Κορυφαία ψυχαγωγία με το Video App

Εκτός από την οθόνη BMW Theatre Screen με ενσωματωμένο Amazon Fire TV στο πίσω μέρος της καμπίνας της Σειράς 7, οι επιβάτες της BMW μπορούν πλέον να παρακολουθούν ποικίλο περιεχόμενο βίντεο και στην κεντρική οθόνη. Το ήδη πολύ επιτυχημένο λειτουργικό σύστημα TiVo για smart TVs βελτιστοποιήθηκε για video streaming μέσα στο αυτοκίνητο μέσα σε λίγους μόλις μήνες από τους προγραμματιστές του BMW Group σε συνεργασία με την XPERI Inc. Το αποτέλεσμα είναι η ενσωμάτωση της υπηρεσίας DTS AutoStage Video Service μέσω του TiVo. Το πρόγραμμα ψυχαγωγίας περιλαμβάνει live κανάλια όσο και on-demand βιβλιοθήκες πολυμέσων σε διάφορες κατηγορίες όπως ειδήσεις, αθλητισμός, ψυχαγωγία για παιδιά, ταινίες και τηλεοπτικές σειρές.

Το Video App είναι επί του παρόντος διαθέσιμο σε ΗΠΑ, Ηνωμένο Βασίλειο, Νότια Κορέα, Γαλλία, Ιταλία, Γερμανία και Ισπανία, ενώ σύντομα θα κυκλοφορήσει και στην Ιαπωνία. Διατίθεται μία σειρά από portals, όπως Pluto TV, Bloomberg, TED, Yahoo! και Chili.

Το χαρτοφυλάκιο των πλατφορμών video streaming θα συνεχίσει να διευρύνεται και θα επεκταθεί σταδιακά και σε άλλες χώρες.

Γυαλιά επαυξημένης πραγματικότητας XREAL Air 2

Στην έκθεση CES, το BMW Group παρουσιάζει επίσης για πρώτη φορά τον τρόπο που τα γυαλιά επαυξημένης πραγματικότητας (AR) θα εμπλουτίσουν την οδηγική εμπειρία στο μέλλον. Οι επισκέπτες μπορούν να δοκιμάσουν οι ίδιοι τις πιθανές χρήσεις των γυαλιών AR σε μια διαδρομή μέσα στο Λας Βέγκας. Φορώντας τα γυαλιά, θα μπορούν να δουν πώς οι οδηγίες πλοήγησης, οι προειδοποιήσεις κινδύνου, το ψυχαγωγικό περιεχόμενο, οι πληροφορίες για τους σταθμούς φόρτισης και οι εικόνες υποστήριξης κατά τη διαδικασία στάθμευσης, ενσωματώνονται τέλεια στο πραγματικό περιβάλλον από τα "XREAL Air 2". Οι συσκευές επαυξημένης και μικτής πραγματικότητας θα γίνουν όλο και πιο δημοφιλείς τα επόμενα χρόνια, χάρη στην τεχνολογική πρόοδο και τα βασικά μοντέλα τα οποία είναι πιο προσιτά για τους πελάτες. Στο μέλλον, οι συσκευές AR και MR θα είναι σε θέση να προσφέρουν σε οδηγούς και επιβάτες βελτιωμένες πληροφορίες και απολαυστικές εμπειρίες συμπληρώνοντας τις οθόνες που είναι εγκατεστημένες στο όχημα.

Το BMW Group ασχολείται με την ανάπτυξη των τεχνολογιών AR/MR από το 2008 και διερευνά πιθανές εφαρμογές για συσκευές απεικόνισης που προσαρμόζονται στο κεφάλι του χρήστη (HMD). Οι μηχανικοί της BMW, μαζί με τους συνεργάτες τους, έχουν καταφέρει τώρα να παρουσιάσουν για πρώτη φορά σταθερό περιεχόμενο επαυξημένης και μικτής πραγματικότητας στους επιβάτες ενός δυναμικά κινούμενου οχήματος. Η εικόνα που εμφανίζεται παραμένει με ασφάλεια ενσωματωμένη στο περιβάλλον ακόμη και σε δύσκολες συνθήκες οδήγησης, όπως στις στροφές, την οδήγηση πάνω από σαμαράκια ή την επιτάχυνση. Για να επιτευχθεί αυτό, το σύστημα παρακολούθησης της συσκευής AR/MR πρέπει να συνδεθεί με τα δεδομένα αισθητήρων του οχήματος.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v