Αυξήθηκε εντυπωσιακά η αξία της Hyundai
Η αξία του brand Hyundai αυξάνεται κατά 18% στα «Best Global Brands 2023» της Interbrand.
Η αξία του brand Hyundai αυξάνεται κατά 18% στα «Best Global Brands 2023» της Interbrand.
Η αξία του brand Hyundai ανέρχεται στα 20,4 δισεκατομμύρια δολάρια στην αξιολόγηση «Best Global Brands 2023» της Interbrand, με ανοδική πορεία για 13 συναπτά έτη. Η αύξηση αυτή αντιπροσωπεύει την τρίτη υψηλότερη από έτος σε έτος από 100 μάρκες.
Το brand Hyundai ανέβηκε από την 35η στην 32η θέση της κατάταξης υπογραμμίζοντας τον ηγετικό ρόλο της Hyundai Motor στην αλλαγή της αυτοκινητοβιομηχανίας. Η θετική αξιολόγηση της Interbrand αποδίδεται στις δραστηριότητες της μάρκας σχετικά με την ισότητα και τη βιωσιμότητα καθώς και την ευελιξία της στην ανταπόκριση των μεταβαλλόμενων αναγκών των καταναλωτών. Tο προσανατολισμένο στο μέλλον όραμα της εταιρείας για την κινητικότητα, που υποστηρίζεται από τη βραβευμένη γκάμα των ηλεκτροκίνητων (EV) οχημάτων και το όραμα της για το υδρογόνο, αναδεικνύει περαιτέρω δυνατότητες επιτυχίας.
Το 2014, η αξία του brand Hyundai ανήλθε στα 10 δισεκατομμύρια δολάρια και για τα πρώτα έξι χρόνια, η αποτίμησή της αυξήθηκε κατά 4 δισεκατομμύρια δολάρια. Ωστόσο, μετά την τοποθέτηση του Euisun Chung ως Executive Chair του Ομίλου Hyundai Motor, η αποτίμησή της αυξήθηκε κατά 6 δισεκατομμύρια δολάρια σε μόλις τρία χρόνια. Από την είσοδό της το 2005 στην κατάταξη «Best Global Brands» της Interbrand με αποτίμηση 3,5 δις δολαρίων, οι αριθμοί έχουν πολλαπλασιαστεί σχεδόν έξι φορές.
Η επιταχυνόμενη επιτυχία της Hyundai Motor τον τελευταίο καιρό μπορεί να αποδοθεί, εν μέρει, στην ηγεσία της ανώτατης διοίκησης υπό την εποπτεία του Executive Chair Chung. Διαδραμάτισαν καθοριστικό ρόλο στην καθοδήγηση της στρατηγικής κατεύθυνσης της εταιρείας ως «Παρόχου Λύσεων Έξυπνης Κινητικότητας» σε ευθυγράμμιση με το όραμά της «Πρόοδος για τον Άνθρωπο». Η κινητήρια δύναμη πίσω από αυτόν τον μετασχηματισμό είναι η προοδευτική προσέγγιση της εταιρείας στην καινοτομία, την τεχνολογία και την ανάπτυξη νέων προϊόντων.
Μελλοντική κινητικότητα
Η Interbrand απέδωσε τη θετική της αξιολόγηση για τη Hyundai Motor στην ευέλικτη ανταπόκριση της εταιρείας στη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, στην ηγετική της θέση στη μελλοντική κινητικότητα και στις ειλικρινείς δραστηριότητες γύρω από το όραμα της μάρκας «Πρόοδος για τον Άνθρωπο».
«Η Hyundai Motor Company κάνει μεγάλα βήματα προόδου στην προώθηση του οράματός της “Πρόοδος για τον Άνθρωπο” μέσω της μάρκας Ioniq» δήλωσε o εκπρόσωπος της Interbrand. «Η Hyundai συνεχίζει να εντυπωσιάζει με την αυθεντική της επικοινωνία σχετικά με τις βασικές ανθρώπινες αξίες, όπως η βιωσιμότητα. Ανυπομονούμε για την περαιτέρω ανάπτυξη της εταιρείας στην εξελισσόμενη αυτοκινητοβιομηχανία».
Επιταχυνόμενη στρατηγική ηλεκτροκίνησης
Η Hyundai Motor οδεύει με ευελιξία στην επανάσταση της ηλεκτροκίνησης της αυτοκινητοβιομηχανίας, βασισμένη στη δέσμευσή της στην κληρονομιάς της προκειμένου να συναντήσει το «μέλλον από την αρχή της». Η αφοσίωση της μάρκας στην καινοτομία αποδεικνύεται από τα δύο πρώτα ρετρό φουτουριστικά EVs, Ioniq 5 και Ioniq 6 — τριπλούς νικητές των World Car Awards το 2022 και το 2023 αντίστοιχα.
Η Hyundai Motor στοχεύει να διατηρήσει αυτή τη δυναμική, ανταποκρινόμενη στις προσδοκίες της αγοράς με την κυκλοφορία ενός μεγάλου κορυφαίου ηλεκτρικού SUV το 2024. Η εταιρεία διερευνά επίσης τις δυνατότητες των οχημάτων υψηλών επιδόσεων υδρογόνου μέσω του N Vision 74, εμπνευσμένο από τη σχεδίαση και το πνεύμα του Pony Coupe.
Τεχνολογικές καινοτομίες
Από το 2020 που δήλωσε την ιδιότητά της ως «Πάροχος Έξυπνων Λύσεων Κινητικότητας», η Hyundai Motor έχει πραγματοποιήσει διάφορες τεχνολογικές καινοτομίες μέσω στρατηγικών συνεργασιών. Η δέσμευση της εταιρείας για μελλοντική κινητικότητα αποδεικνύεται από τα σχέδια της για την έναρξη μιας υπηρεσίας Robotaxi Ioniq 5 στις Η.Π.Α.
Αναδεικνύοντας την αφοσίωσή της σε φιλικές προς τον άνθρωπο ρομποτικές λύσεις, η Hyundai Motor προωθεί ενεργά μια αξιακή αλυσίδα μέσω συνεργασιών με την Robotics Lab, την Boston Dynamics και το ΑI Institute του Cambridge της Μασαχουσέτης. Η εταιρεία αξιοποιεί επίσης τις δυνατότητες των θυγατρικών εταιριών του Ομίλου Hyundai Motor για τη δημιουργία μιας ολοκληρωμένης αξιακής αλυσίδας υδρογόνου.
Η δύναμη της μάρκας και οι πωλήσεις της Hyundai Motor έχουν αυξηθεί σημαντικά στη Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη. Η Ινδία σημείωσε επίσης μια αξιοσημείωτη άνοδο στην αξία του brand, που αποδίδεται στο σχεδιασμό και τις καινοτομίες της. Αυτή η ανάπτυξη συνέβαλε στην κατάταξή της στην τρίτη θέση σε πωλήσεις παγκοσμίως με σημαντικά κέρδη και έσοδα, συμπεριλαμβανομένης της αύξησης 21,2% των ετήσιων εσόδων, 47% των ετήσιων λειτουργικών κερδών και των καθαρών κερδών από έτος σε έτος πάνω από 40% το 2022.