Με εντονότερη οδηγοκεντρική προσέγγιση το νέο Ford Focus

Το νέο μοντέλο έχει βαθιά μέσα στο DNA του την οδηγοκεντρική προσέγγιση, χάρη στο κορυφαίο πλαίσιο της Ford.

Με εντονότερη οδηγοκεντρική προσέγγιση το νέο Ford Focus

Tο Ford Focus είναι το μοντέλο που αναβάθμισε την οδηγοκεντρική συμπεριφορά. Συνδυαζόμενο μάλιστα με τις πιο πρόσφατες τεχνολογίες υποβοήθησης οδήγησης, το νέο Ford Focus έρχεται για μια ακόμα φορά να θέσει τα πρότυπα με την οδηγική του ποιότητα και τον τρόπο που κινείται στο δρόμο.

Οδηγοκεντρικό DNA

Κύρια συστατικά του οδηγοκεντρικού DNA του νέου Focus είναι το στιβαρό, υψηλής απόκρισης πλαίσιο της Ford, ο σπορ προσανατολισμός της ρύθμισης της ανάρτησης, η κορυφαία στην κατηγορία αίσθηση του συστήματος διεύθυνσης EPAS, καθώς και τα αποδοτικά φρένα, στοιχεία τα οποία καθιστούν κάθε μετακίνηση όχι μόνο άνετη και απολαυστική, αλλά και εξαιρετικά ξεκούραστη και ασφαλή σε συνδυασμό με τα προηγμένα και πιο πρόσφατα συστήματα υποβοήθησης οδηγού με τα οποία διατίθεται.

Προηγμένα συστήματα ασφάλειας

Το νέο Ford Focus προσθέτει σήμερα νέα συστήματα στην ολοκληρωμένη γκάμα προηγμένων τεχνολογιών υποβοήθησης οδήγησης, που αυξάνουν την αυτοπεποίθηση του οδηγού κάνοντας την οδήγηση λιγότερο απαιτητική.

Συγκεκριμένα, το Blind Spot Assist επεκτείνει τη λειτουργικότητα του Blind Spot Information System παρακολουθώντας τα τυφλά σημεία του οδηγού για οχήματα που πλησιάζουν από πίσω. Το σύστημα μπορεί να εφαρμόσει ροπή διεύθυνσης για να προειδοποιήσει τον οδηγό και να τον αποθαρρύνει να αλλάξει λωρίδα εάν ανιχνεύσει επικείμενη σύγκρουση. Το σύστημα παρακολουθεί τις γειτονικές λωρίδες για οχήματα που ακολουθούν σε απόσταση έως 28 μ., 20 φορές το δευτερόλεπτο, και μπορεί να λειτουργεί σε ταχύτητες από 65 χλμ./ώρα έως και 200 χλμ./ώρα.

Αυτόματη διόρθωση

Νέο στο Focus είναι και το Blind Spot Information System με Trailer Coverage, που επιτρέπει στον οδηγό να καταχωρήσει το μήκος και το πλάτος του τρέιλερ που επιθυμεί να ρυμουλκήσει μέσω της οθόνης αφής του SYNC 4. Το σύστημα θα προχωρήσει σε αυτόματη διόρθωση, προειδοποιώντας τον οδηγό εάν ένα άλλο όχημα βρίσκεται στο τυφλό σημείο του τρέιλερ που ρυμουλκεί.

Το νέο Intersection Assist χρησιμοποιεί την εμπρόσθια κάμερα του Focus σε συνδυασμό με το ραντάρ για να παρακολουθεί το δρόμο για επικείμενες συγκρούσεις με επερχόμενα οχήματα σε παράλληλες λωρίδες. Το σύστημα μπορεί να εφαρμόζει αυτόματα πίεση πέδησης σε ταχύτητες έως 30 χλμ./ώρα για να αποτρέψει κάποιο ατύχημα ή να μειώσει τις επιπτώσεις του εάν ένας οδηγός τείνει να εισέλθει στην πορεία ενός επερχόμενου οχήματος - όπως σε μία διασταύρωση. Το σύστημα λειτουργεί χωρίς να χρειάζεται διαγραμμίσεις ή εξοπλισμό και τη νύχτα με αναμμένους τους προβολείς.

Ενημέρωση για επικίνδυνη κατάσταση στο δρόμο

Επίσης, διατίθεται το Local Hazard Information που ενημερώνει τον οδηγό για μία επικίνδυνη κατάσταση στο δρόμο, ακόμα και αν το περιστατικό δεν είναι ορατό εξ αιτίας μιας καμπής του δρόμου ή άλλων οχημάτων. Επίσης, προσφέρονται τα Adaptive Cruise Control με Stop & Go, Speed Sign Recognition και Lane Centring, 1 που διευκολύνει τον οδηγό σε μποτιλιάρισμα. Το Pre-Collision Assist με Active Braking βοηθά τους οδηγούς να αποφεύγουν ή να περιορίζουν τις επιπτώσεις συγκρούσεων με οχήματα, πεζούς και δικυκλιστές, ενώ το Active Park Assist ελέγχει την επιλογή σχέσης στο κιβώτιο, την επιτάχυνση και το φρενάρισμα, επιτρέποντας πλήρως αυτοματοποιημένους ελιγμούς στάθμευσης κρατώντας πατημένο ένα μπουτόν.

Διαθέτει επίσης το σύστημα Rear Occupant Alert, που έχει σχεδιαστεί για να βοηθά τους οδηγούς να μην απομακρύνονται από το αυτοκίνητο αφήνοντας παιδιά ή κατοικίδια μέσα σε αυτό. Το σύστημα υπενθυμίζει στους οδηγούς να ελέγξουν τα πίσω καθίσματα εάν οι πίσω πόρτες έχουν ανοίξει στο ξεκίνημα του ταξιδιού.

Προβολείς full LED

Οι προηγμένες τεχνολογίες φωτισμού αυξάνουν τα επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας και περιλαμβάνουν προβολείς full LED, οι οποίοι ενσωματώνουν τις λειτουργίες Automatic High Beam Control και Manoeuvring Light – το τελευταίο ενεργοποιεί ένα μοτίβο ευρύτερης δέσμης για καλύτερη ορατότητα όταν το όχημα ανιχνεύει έναν ελιγμό με μικρή ταχύτητα. Επιπλέον, οι προβολείς Dynamic Pixel LED των πλουσιότερων εκδόσεων ενσωματώνουν προηγμένα χαρακτηριστικά όπως:

•Glare-Free High Beam, το οποίο χρησιμοποιεί μια κάμερα τοποθετημένη μπροστά για την ανίχνευση επερχόμενων οχημάτων και τη δημιουργία ενός “glare-free spot” στο μοτίβο της δέσμης, μπλοκάροντας τις ακτίνες που σε άλλη περίπτωση θα τύφλωναν τους άλλους οδηγούς

•Based on Camera Dynamic Bending, το οποίο χρησιμοποιεί μία εμπρόσθια κάμερα για να παρακολουθεί το δρόμο μπροστά και να φωτίζει το εσωτερικό των στροφών, αυξάνοντας το πεδίο ορατότητας

•Bad-Weather Light, το οποίο μεταβάλλει το μοτίβο της δέσμης για καλύτερη ορατότητα όταν ενεργοποιούνται οι καθαριστήρες του παρμπρίζ

•Sign-based Light, το οποίο χρησιμοποιεί μία εμπρόσθια κάμερα για την ανίχνευση σημάτων οδικής κυκλοφορίας, βάσει των οποίων προσαρμόζεται το μοτίβο της δέσμης, ώστε να φωτίζονται καλύτερα οι δικυκλιστές και οι πεζοί σε διασταυρώσεις και κυκλικούς κόμβους

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v