Διώχνουν τα SUV από το Παρίσι;

Η δήμαρχος της πόλης του φωτός αποφάσισε να απαγορεύσει την είσοδο στα μεγάλα SUV στο κέντρο της πόλης.

Διώχνουν τα SUV από το Παρίσι;

Η δήμαρχος του Παρισιού Αν Ινταλγκό, σκοπεύει να διώξει τα μεγάλα SUV από το κέντρο της γαλλικής πρωτεύουσας καθιερώνοντας οικονομικές επιβαρύνσεις στους ιδιοκτήτες των μεγάλων αυτοκίνητων.

Αυξάνει τα τέλη στάθμευσης για βαρέα αυτοκίνητα που κινούνται στη γαλλική πρωτεύουσα και σχεδιάζει μια ψηφοφορία από τους πολίτες για το μέλλον των SUV στο Παρίσι.

Μετά την απαγόρευση της ενοικίασης σκούτερ τον Σεπτέμβριο, που προήλθε από την σχετική ψηφοφορία των πολιτών, στις 4 Φεβρουαρίου 2024, θα πραγματοποιηθεί τοπικό δημοψήφισμα σχετικά με τη «θέση των SUV στην πρωτεύουσα», αναφέρει το Reuters.

Δεδομένου ότι τα SUV δεν είναι πάντα εύκολο να τα εντοπίσει και να τα διακρίνει ο πολίτης και ο αστυνομικός, σε σχέση με τα άλλα αυτοκίνητα αν δεν έχει γνώσεις για τα μοντέλα, η δημοτική αρχή θέλει να εισαγάγει υψηλότερα τέλη στάθμευσης για αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης βάρους άνω των 1,6 τόνων και για τα ηλεκτρικά οχήματα άνω των δύο τόνων.

Για να προσδιορίσουν το βάρος ενός αυτοκινήτου, οι σαρωτές των υπάλληλων της δημοτικής αρχής θα διαβάζουν την πινακίδα κυκλοφορίας του, η οποία συνδέεται με το μοντέλο και το βάρος του οχήματος.

«Πρέπει να μειώσουμε τον αριθμό και το μέγεθος των αυτοκινήτων στην πόλη, γι' αυτό θα υποβάλουμε σε ψηφοφορία το ερώτημα πόσος χώρος πρέπει να υπάρχει για αυτόν τον τύπο οχημάτων στο Παρίσι», δήλωσε ο αντιδήμαρχος Ντέιβιντ Μπέλιαρντ, στο Reuters.

Η δήμαρχος του Παρισιού Αν Ινταλγκό, εδώ και χρόνια ασκεί όλο και πιο έντονη πίεση στους οδηγούς αυξάνοντας το κόστος στάθμευσης των αυτοκίνητων και σταδιακά απαγορεύει την κυκλοφορία των πετρελαιοκίνητων οχημάτων. Για να ενισχύσει την χρήση των ποδήλατων αυξάνει το δίκτυο των ποδηλατοδρόμων στην γαλλική πρωτεύουσα, που επιβαρύνεται από μεγάλης έκτασης και διάρκειας μποτιλιαρίσματα.

«Η ψηφοφορία για τα SUV είναι για να πούμε όχι σε όλους όσους συνεχίζουν να χρησιμοποιούν τα ιδιωτικά τους αυτοκίνητα επειδή είναι οι πιο πλούσιο. Σύντομα δεν θα είναι ευπρόσδεκτοι στο Παρίσι με τέτοιου είδους συμπεριφορά», τόνισε ο Μπέλιαρντ.

Επίσης, δήλωσε ότι «η δημοτική αρχή θα ήθελε οι κατασκευαστές αυτοκινήτων να σταματήσουν την κατασκευή των SUV γιατί είναι  πολύ ακριβά, ρυπογόνα και ακατάλληλα για τους στενούς δρόμους στο κέντρο της πόλης».

 

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v