Οδηγούμε το ολοκαίνουργιο Toyota C-HR
Το νέο υβριδικό δεύτερης γενιάς Toyota C-HR παρουσιάστηκε στην Ίμπιζα και μας άφησε με τις καλύτερες εντυπώσεις.
Το νέο υβριδικό δεύτερης γενιάς Toyota C-HR παρουσιάστηκε στην Ίμπιζα και μας άφησε με τις καλύτερες εντυπώσεις.
αποστολή στην Ισπανία
Πόσο δύσκολο είναι να δημιουργήσεις τον αντικαταστάτη του αυτοκινήτου που σάρωσε τις πωλήσεις και έφερε νέες ομάδες καταναλωτών στην εταιρεία;
Την απάντηση έδωσε η Toyota στην Ίμπιζα της Ισπανίας όπου πραγματοποιήθηκε η πανευρωπαϊκή παρουσίαση της δεύτερης γενιάς του Toyota C-HR. Και επειδή εκτός των άλλων χαρακτηριστικών που έχει κάθε αυτοκίνητο ο υποψήφιος αγοραστής δίνει μεγάλη σημασία στην τιμή πώλησης η Toyota Ελλάς ανακοίνωσε προσιτές τιμές για το αυτοκίνητο που διεκδικεί πάλι την πρώτη θέση στη κατηγορία των C-SUV.
Η γκάμα του ολοκαίνουργιου Toyota C-HR, ξεκινά από τα 29.300 ευρώ. Η σύγκριση με τις τιμές των ανταγωνιστικών μοντέλων δείχνει ότι η δεύτερη γενιά του Toyota C-HR, έχει καλές τιμές επομένως ξεκινά την εμπορική του καριέρα με ένα ακόμη ατού.
Το νέο Toyota C-HR δημιουργήθηκε ειδικά για τους Ευρωπαίους οδηγούς και κατασκευάζεται στην Ευρώπη.
Coupe σιλουέτα
Όπως διαπιστώσαμε, στην Ίμπιζα της Ισπανίας, το νέο Toyota C-HR συνδυάζει την εντυπωσιακή εμφάνιση με αρκετά premium χαρακτηριστικά. Η coupe σιλουέτα που αποτέλεσε το κυρίαρχο στοιχείο στον προκάτοχό του, τονίζεται περαιτέρω ενώ η σχεδιαστική μελέτη συμπληρώνεται από τις νέες, αιχμηρές γραμμές.
Το πλάτος έχει αυξηθεί κατά 35 χιλ., και ο εμπρός πρόβολος είναι μικρότερος κατά 25 χιλ. Εξοπλίζεται με χαρακτηριστικά που συνήθως συναντάμε στα premium μοντέλα, όπως οι χωνευτές χειρολαβές θυρών, ο ατμοσφαιρικός φωτισμός 64 χρωμάτων και η πανοραμική οροφή από γυαλί υψηλής τεχνολογίας.
Σημαία η ποιότητα
Από την στιγμή που ανοίξαμε την πόρτα του οδηγού, διαπιστώσαμε ότι η ποιότητα των υλικών και της κατασκευής έχει φτάσει σε νέα υψηλοτέρα επίπεδα. Η συνολική αναβάθμιση των υλικών και η νέα σχεδίαση ενισχύουν την θέση του ιαπωνικού αυτοκινήτου στη κατηγορία του.
Το ταμπλό υιοθετεί μία νέα σχεδιαστική φιλοσοφία και αποτελείται από έναν λεπτό οριζόντιο πίνακα οργάνων που ενσωματώνεται με τα πάνελ των θυρών και την κεντρική κονσόλα. Η οθόνη πολυμέσων εντάσσεται απρόσκοπτα στην όλη διάταξη.
Το οδηγοκεντρικό cockpit διασφαλίζει ότι όλα τα στοιχεία ελέγχου και οι πληροφορίες του οχήματος είναι τοποθετημένα, ώστε τα χέρια του οδηγού να παραμένουν στο τιμόνι και το βλέμμα του στον δρόμο. Σύστημα head-up display διατίθεται ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού.
Χωρίς δέρμα
Με την αντικατάσταση του δέρματος από ένα συνθετικό κάλυμμα τιμονιού μη ζωικής προέλευσης, μειώθηκε ο αντίκτυπος του CO2 από το συγκεκριμένο εξάρτημα. Αυτό το νέο υλικό προσφέρει την ίδια ή και καλύτερη εμφάνιση και αίσθηση με το γνήσιο δέρμα και περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων.
Καινοτομική ηλιοροφή
Η πανοραμική γυάλινη οροφή επιτείνει την αίσθηση φωτεινότητας και ευρυχωρίας στην καμπίνα. Έχοντας καινοτόμες επιστρώσεις χαμηλής θερμικής εκπομπής (low-e) και μείωσης της υπέρυθρης ακτινοβολίας, διατηρεί μία ευχάριστη θερμοκρασία στην καμπίνα τις πιο κρύες ημέρες και αποτρέπει την υπερθέρμανση σε ηλιόλουστο καιρό. Καθώς δεν είναι απαραίτητη η χρήση κλιματισμού, και εξοικονομούνται 5 κιλά από την απουσία ενός συμβατικού σκίαστρου, η αποδοτικότητα αυξάνεται. Οι επιβάτες απολαμβάνουν επίσης αυξημένο κατά 3 εκατ. χώρο πάνω από το κεφάλι τους.
Ψηφιακό κλειδί
Η εφαρμογή MyToyota ξεκλειδώνει μια πρακτική γκάμα λειτουργιών, συμπεριλαμβανομένου ενός ψηφιακού κλειδιού για το εύκολο ξεκλείδωμα και την εκκίνηση μέσω smartphone, χωρίς να απαιτείται φυσικό κλειδί. Το ψηφιακό κλειδί θα είναι διαθέσιμο από τον Ιανουάριο του 2024 και ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού, με ετήσια σύνδεση που περιλαμβάνεται στην τιμή αγοράς του οχήματος. Το MyToyota ενσωματώνει και άλλες χρήσιμες λειτουργίες, όπως τη δυνατότητα ενεργοποίησης του συστήματος κλιματισμού για θέρμανση ή ψύξη του αυτοκινήτου πριν από το ταξίδι. Για ακόμη μεγαλύτερη ευκολία, η λειτουργία αυτόματης στάθμευσης επιτρέπει στον οδηγό να βγει από το όχημα και να δώσει εντολή σε αυτό να ελιχθεί αυτόματα σε μία θέση.
Ποιότητα αέρα
Εκτός από την αναβαθμισμένη ατμόσφαιρα, οι επιβάτες απολαμβάνουν βελτιωμένη ποιότητα αέρα, χάρη στην τεχνολογία nanoeX που διαχέει μικροσκοπικά σταγονίδια νερού για τον καθαρισμό του, την απομάκρυνση των αλλεργιογόνων ουσιών, τη μείωση των οσμών και την ενυδάτωση του δέρματος.
Όλες οι εκδόσεις διαθέτουν ένα νέο, πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών. Η διάταξη δίνει προτεραιότητα στην ευκρινή προβολή κρίσιμων πληροφοριών, όπως η ταχύτητα και οι ρυθμίσεις υποβοήθησης του οδηγού, και μπορεί να εξατομικευτεί ανάλογα με τις προτιμήσεις. Ο οδηγός μπορεί να αξιοποιήσει τα τέσσερα θέματα Casual, Smart, Tough ή Sporty – καθώς και τις τρεις προσαρμοζόμενες διατάξεις οργάνων διαισθητικά με ένα μόνο άγγιγμα του χειριστηρίου στο τιμόνι.
Το Toyota Smart Connect, διαθέτει ενσωματωμένο φωνητικό βοηθό και ασύρματη σύνδεση smartphone, cloud σύστημα πλοήγησης, Οver The Air (OTA) ενημερώσεις.
Τέσσερα εξηλεκτρισμένα κινητήρια σύνολα
Η πέμπτη γενιά υβριδικής τεχνολογίας της Toyota συμβάλλει στην ταχύτερη μείωση εκπομπών CO2 και την μετάβαση στην κινητικότητα μηδενικών εκπομπών ρύπων.
Η γκάμα του νέου Toyota C-HR περιλαμβάνει τις εκδόσεις Hybrid 140, Hybrid 200 και Hybrid 200 AWD-i και Plug-in Hybrid 220. Το Hybrid 140 διαθέτει έναν αποδοτικό κινητήρα 1.8 με ισχύ 140 ίππους. Το Hybrid 200 αποδίδει ισχύ 197 ίππων και ροπή 190Nm. Η έκδοση Hybrid 200 AWD-i είναι τετρακίνητη. Ένας συμπαγής ηλεκτροκινητήρας-γεννήτρια με υψηλή ροπή στον πίσω άξονα παρέχει περισσότερη ισχύ και ροπή. Σε ένα ευρύ φάσμα ταχυτήτων του οχήματος και οδικών συνθηκών προσφέρει καλύτερη πρόσφυση και ευστάθεια κατά την εκκίνηση, περισσότερη ακρίβεια στις στροφές και μεγαλύτερη απόδοση σε ολισθηρές επιφάνειες.
Καλύτερη απόδοση
Κατά την διάρκεια της δοκιμής στους ισπανικούς δρόμους διαπιστώσαμε ότι η απόκριση του γκαζιού έχει βελτιστοποιηθεί για πιο άμεση επιτάχυνση. Για πιο αθόρυβη οδήγηση, οι στροφές του κινητήρα κατά την οδήγηση στον αυτοκινητόδρομο έχουν μειωθεί έως και 500 σ.α.λ. Ωστόσο, όταν πατήσαμε βαθιά το γκάζι για να επιταχύνει το αυτοκίνητο ακούστηκε ο γνωστός θόρυβος που υπάρχει σε όλα τα υβριδικά αυτοκίνητα που φέρουν αυτόματο κιβώτιο CVT. Αξίζει να τονισθεί ότι ο θόρυβος έχει μειωθεί σημαντικά και δεν είναι ενοχλητικός.
Χαμηλό επίπεδο θορύβου
Στην κίνηση του αυτοκινήτου με σταθερή ταχύτητα στον αυτοκινητόδρομο, μας έκανε εντύπωση το ιδιαίτερα χαμηλό επίπεδο θορύβου στην καμπίνα. Είναι εξαιρετική η απόδοση της ηχομόνωσης και των άλλων παρεμβάσεων που έκαναν οι σχεδιαστές και οι μηχανικοί.
Όπως μας εξήγησαν ανώτατα στελέχη της μάρκας, η προηγμένη αεροδυναμική εξασφαλίζει συντελεστή οπισθέλκουσας 0,318. Αυτό επιτυγχάνεται μέσω της μειωμένης μετωπικής επιφάνειας και της βελτίωσης του σχήματος του αμαξώματος, συμπεριλαμβανομένου του κάτω μέρους του, για την καλύτερη ροή του αέρα. Μελετήθηκε η κάθε λεπτομέρεια, όπως η αφαίρεση του πίσω υαλοκαθαριστήρα που συμβάλλει στη βελτίωση της αεροδυναμικής απόδοσης και τη μείωση του θορύβου λόγω του αέρα, χωρίς να διακυβεύεται η ορατότητα χάρη στη γωνία του πίσω παρμπρίζ που επιτρέπει στις σταγόνες του νερού να απομακρύνονται.
Κορυφαία οδική συμπεριφορά
Η οδική συμπεριφορά είναι ένα ακόμη στοιχείο που αξίζει να τονίσουμε γιατί το ιαπωνικό αυτοκίνητο, συγκρίνεται ακόμη και με ακριβότερα γερμανικά και γαλλικά μοντέλα. Το νέο πλαίσιο, οι αναθεωρημένες αναρτήσεις, οι νέες ρυθμίσεις, το αναβαθμισμένο σύστημα διεύθυνσης και τόσες άλλες παράμετροι εξασφαλίζουν κορυφαία οδική συμπεριφορά στο νέο Toyota C-HR.
Ξεχωριστό σύνολο
Το νέο Toyota C-HR θέτει για άλλη μια φορά νέα δεδομένα στην κατηγορία των C-SUV, σε κάθε επίπεδο, προσφέροντας ένα ξεχωριστό σύνολο ποιότητας, τεχνολογίας, εξοπλισμού και ασφάλειας, από την πρώτη του έκδοση, γεγονός που του προσδίδει την πιο ισχυρή σχέση αξίας-τιμής. Με τιμή εκκίνησης τα 29.300 ευρώ, η έκδοση C-ULT ενσωματώνει στον βασικό της εξοπλισμό τεχνολογία αιχμής με πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων 12.3’’, σύστημα πολυμέσων Toyota Smart Connect με οθόνη αφής 8.0’’, πλήθος συνδεδεμένων και απομακρυσμένων υπηρεσιών, όπως το Cloud σύστημα πλοήγησης και η ρύθμιση της θερμοκρασίας της καμπίνας από το smartphone, ασύρματη ενσωμάτωση smartphone, πλήρως LED φωτιστικά σώματα, καθώς και την 5η γενιά Toyota Hybrid Electric αλλά και την πιο προηγμένη έκδοση του Toyota T-Mate με το σύστημα ανίχνευσης τυφλού σημείου (BSM) στον βασικό του εξοπλισμό.
Οι παραγγελίες έχουν ξεκινήσει, ενώ ήδη τα πρώτα αυτοκίνητα είναι καθ’ οδόν για τις εκθέσεις του Εξουσιοδοτημένου Δικτύου Εμπόρων Toyota και τις πρώτες παραδόσεις.