Η Nautica γιορτάζει 40 χρόνια δημιουργίας, με σχέδια που αναδεικνύουν τo nautical στιλ

Η καινούρια καμπάνια της «φοράει» τα χειμερινά της

Η Nautica γιορτάζει 40 χρόνια δημιουργίας, με σχέδια που αναδεικνύουν τo nautical στιλ

Κάθε εποχή είναι και μια ευκαιρία για αποδράσεις δίπλα στη θάλασσα! Η καινούρια καμπάνια της Nautica «φοράει» τα χειμερινά της και ξεκινά για μια νέα στιλιστική περιπέτεια από τη θάλασσα μέχρι το χιονισμένο βουνό.

Σύντροφοι της, στο σκάφος ή στο υδροπλάνο, τα ζεστά jackets, που κλειδώνουν τη θαλπωρή, αλλά και τα πουλόβερ που αναδεικνύουν τη χειμερινή γοητεία σε κάθε εμφάνιση.

Μεγάλες, πολύχρωμες ρίγες, γήινοι τόνοι αλλά και color blocks σε ζωηρές αποχρώσεις, ζωντανεύουν κάθε outfit και ζωγραφίζουν τη μετάβαση από το φθινόπωρο στον χειμώνα, με τις πιο θερμές πινελιές. Μεγάλος πρωταγωνιστής της εποχής, το ευρηματικό layering, το οποίο εξυπηρετούν οι απαλές υφές και τα βαμβακερά cardigans. Τα signature denim κομμάτια αποτελούν τους σταθερούς φίλους της χειμερινής περιπέτειας, ενώ τα νέα «sustainably crafted» t-shirts φέρουν εντυπωσιακά μοτίβα και χρώματα που θα αφήσουν το στιλιστικό τους αποτύπωμα, χωρίς να επιβαρύνουν το περιβάλλον, παραμένοντας φιλικά για τον πλανήτη και τους ωκεανούς.

Ανάμεσα στα αγαπημένα κομμάτια της συλλογής, το αμάνικο jacket ενθαρρύνει ευφάνταστα το layering, ενώ το χαρακτηριστικό πλέον j-class λογότυπο μεταφέρει στο καθημερινό fashion streetstyle, την έμπνευση και τις ιδέες που αντλούσε από τη θάλασσα και τα στοιχεία της, o ιδρυτής και σχεδιαστής της Nautica, David Chu. Αυτόν τον χειμώνα, υψώνετε τη σημαία του χειμερινού στυλ με τα μοναδικά flag sweaters και ετοιμάζεστε για τις πιο κομψές εξορμήσεις στην πόλη ή την εξοχή.

Άρρηκτα συνδεδεμένη με τη θάλασσα, η ιστορία της Nautica έχει ναυτική έμπνευση και ταξιδιωτικό προσανατολισμό. Ο ιδρυτής της David Chu, έκανε το 1983 το όνειρό του πραγματικότητα και έκτοτε η μάρκα έχει εξελιχθεί σε ένα παγκοσμίου φήμης, lifestyle brand, που «ταξιδεύει» πλέον με τις συλλογές του σε πάνω από 65 χώρες του κόσμου. Η Nautica έχει ταυτίσει το όνομα της με την κουλτούρα της θαλασσινής ζωής, ενώ παράλληλα μετρά 40 χρόνια ιστιοπλοϊκής παράδοσης, συνοδεύοντας μάλιστα το 1993 την αμερικανική αποστολή ιστιοπλοΐας στους Ολυμπιακούς Αγώνες. 

Στα πλαίσια της εξέλιξης της, η Nautica σύστησε το 1996 στο κοινό, τη σειρά Nautica Competition, εμπλουτίζοντας έτσι το portfolio της με πιο athleisure επιλογές, σε ανατρεπτικά σχέδια και χρώματα, που γρήγορα κέρδισαν το ενδιαφέρον και την προτίμηση του νεότερου κοινού.

 

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v