Με αποκλειστικές μηχανολογικές επιλογές η Alfa Romeo Plug-in Hybrid Q4

H Tonale Plug-in Hybrid Q4 εφοδιάζεται με τεχνολογίες αιχμής που της επιτρέπουν να κινείται ηλεκτρικά για μεγάλες χρονικές περιόδους.

Με αποκλειστικές μηχανολογικές επιλογές η Alfa Romeo Plug-in Hybrid Q4

Με το σύστημα Plug-in Hybrid Q4, για πρώτη φορά στην ιστορία της Alfa Romeo ένα μοντέλο της, έχει τη δυνατότητα κίνησης αμιγώς ηλεκτρικά για εκτεταμένο διάστημα. Την ίδια στιγμή το σύστημα προσφέρει υψηλότερα επίπεδα ασφάλειας χάρη στη μετάδοση σε όλους τους τροχούς, αλλά και κορυφαία οδηγική απόλαυση χάρη σε μια σειρά αποκλειστικών μηχανολογικών επιλογών, αλλά στην υψηλή συμμετοχή του πίσω άξονα στην κίνηση του αυτοκινήτου.

Πρωτιές

Η Tonale σημείωσε μια σειρά από πρωτιές για την ιταλική μάρκα, αποτελώντας το πρώτο C-SUV στην ιστορία της Alfa Romeo, αλλά και το πρώτο με εξηλεκτρισμένο σύστημα κίνησης. Η έλευση της Tonale Plug-in Hybrid Q4 φέρνει ακόμα μια πρωτιά, με τη συγκεκριμένη έκδοση να φέρνει την τεχνολογία φόρτισης μέσω δικτύου ηλεκτροδότησης στον κόσμο της ιταλικής μάρκας.

H Tonale Plug-in Hybrid Q4 εφοδιάζεται με ένα σύνολο τεχνολογίας αιχμής που προσφέρει κορυφαία αποδοτικότητα, με σεβασμό όμως την ίδια στιγμή στον ιδιαίτερο χαρακτήρα της μάρκας.

Για να το επιτύχουν αυτό, οι μηχανικοί της Alfa Romeo βασίστηκαν σε μια σειρά αποκλειστικών στοιχείων, τα οποία περιλαμβάνουν:

- Έναν Turbo βενζινοκινητήρα 1.3 με μέγιστη απόδοση 180 ίππους στις 5.750 σ.α.λ. και ειδική ισχύ 138 ίππων ανά λίτρο. Η ροπή του συγκεκριμένου συνόλου φτάνει τα 270Nm στις μόλις 1.850 σ.α.λ.

- Έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 90kW (122,4 ίπποι) με ροπή 250Nm.

- Το κύκλωμα τάσης των 306V, το οποίο χάρη στην μπαταρία τεχνολογίας λιθίου-ιόντων χωρητικότητας 15,5kWh τροφοδοτεί τον ηλεκτροκινητήρα με την απαραίτητη για τη λειτουργία του ενέργεια.

Βέλτιστη απόδοση και αντοχή

Ειδικότερα η μπαταρία έχει τη δυνατότητα παροχής ισχύος έως 100kW, υπερκαλύπτοντας τις ανάγκες του ηλεκτροκινητήρα, ενώ παράλληλα διαθέτει δικό της κύκλωμα ψύξης για βέλτιστη απόδοση και αντοχή.

Το σύστημα τετρακίνησης Q4 που για πρώτη φορά συνεργάζεται με εξηλεκτρισμένο σύστημα κίνησης και εξασφαλίζει εντελώς αυτόματα και με άμεσο τρόπο τη διαχείριση της ροπής μεταξύ του εμπρός και του πίσω άξονα. Η ρύθμιση του συστήματος διαφοροποιείται με βάση και την επιλογή του οδηγού στο σύστημα παραμετροποίησης Alfa D.N.A.

Άμεσο σύστημα διεύθυνσης

Τα παραπάνω στοιχεία ενισχύουν περαιτέρω τα ήδη προηγμένα μηχανικά χαρακτηριστικά της Tonale, τα οποία εκτός των άλλων περιλαμβάνουν ανεξάρτητη ανάρτηση και στους δύο άξονες (γόνατα McPherson εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω), το πιο άμεσο σύστημα διεύθυνσης στην κατηγορία, αλλά και σύστημα πέδησης brake-by-wire.

Παράλληλα, η τοποθέτηση της μπαταρίας συνολικού βάρους 125 κιλών στο πίσω μέρος σε συνδυασμό με τον ηλεκτροκινητήρα προσφέρουν το ιδανικό ζύγισμα των μαζών του αυτοκινήτου, το οποίο στην Tonale Plug-in Hybrid Q4 προσεγγίζει το 50:50 ανάμεσα στους δύο άξονες, ενώ χαμηλότερο είναι και το κέντρο βάρους για ακόμα μεγαλύτερη σταθερότητα. Τέλος, η μεγάλη ισχύς του ηλεκτροκινητήρα που κινεί τους πίσω τροχούς βελτιώνει την ευελιξία του αυτοκινήτου, προσδίδοντάς του κατά περίπτωση χαρακτηριστικά αυτοκινήτων με μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς.

Δυναμικό προφίλ

Με το σύστημα Plug-in Hybrid Q4 να καλύπτει το δυναμικό προφίλ που απαιτεί το όνομα Alfa Romeo, το πρώτο μοντέλο της ιταλικής μάρκας που έχει τη δυνατότητα φόρτισης μέσω του δικτύου ηλεκτροδότησης, προσφέρει παράλληλα αυτονομία αμιγούς ηλεκτρικής κίνησης που ξεπερνά τα 80 χλμ. (άνω των 600 χλμ. η συνολική αυτονομία), εκπομπές CO2 μόλις 26 γραμ./χλμ., αλλά και δυνατότητα πλήρους φόρτισης σε λιγότερο από 2,5 ώρες.

Ηλεκτρονικά συστήματα

Εκτός από το καινοτόμο Plug-in Hybrid σύστημα, η κορυφαία Tonale εφοδιάζεται με μια σειρά προηγμένων μηχανικών και ηλεκτρονικών συστημάτων: το καινοτόμο σύστημα πέδησης brake-by-wire IBS, αμορτισέρ τεχνολογίας FSD (Frequency-Selective-Damping), αλλά και ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση στο βασικό εξοπλισμό της έκδοσης Veloce.

Την ίδια στιγμή, εφοδιάζεται με μια πληρέστατη γκάμα προηγμένων συστημάτων υποβοήθησης της οδήγησης (ADAS) που της εξασφαλίζουν δυνατότητα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2, ενώ την καθιστούν και ως ένα από τα πλέον ασφαλή μοντέλα της κατηγορίας, έχοντας λάβει τη μέγιστη διάκριση στις δοκιμές του EuroNCAP με 5 αστέρια.

Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3’’ και η οθόνη αφής του συστήματος infotainment των 10,25’’ προσφέρουν γρήγορη και εύκολη πλοήγηση στις λειτουργίες, ενώ υπάρχει δυνατότητα αναβαθμίσεων ΟΤΑ μέσω διαδικτύου (“Over The Air”), αλλά και αναβαθμισμένες λειτουργίες ελέγχου από απόσταση μέσω της εφαρμογής Alfa Connected Services.

Πιστοποίηση

Το αναβαθμισμένο πιστοποιητικό NFT (Non-Fungible-Token), το οποίο αποτελεί μια παγκόσμια πρωτιά της Alfa Romeo στο χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας, προσφέρει εφόσον το επιθυμεί ο οδηγός, πιστοποίηση για τα συνολικά χιλιόμετρα που έχει διανύσει το αυτοκίνητο, αλλά και πόσα από αυτά έχουν καλυφθεί σε αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v