Αυτή η μοναδική Alfa Romeo μας οδηγεί στην ηλεκτροκίνηση
Η Alfa Romeo φέρνει στο προσκήνιο τη θρυλική 33 Stradale, ένα σύμβολο της 10ετίας του 60.
Η Alfa Romeo φέρνει στο προσκήνιο τη θρυλική 33 Stradale, ένα σύμβολο της 10ετίας του 60.
Ένα project που αποτίνει φόρο τιμής στην ιστορία της μάρκας, και δείχνει ταυτόχρονα το μέλλον της. Η νέα 33 Stradale λειτουργεί ως ο ιδανικός συνδετικός κρίκος μεταξύ των κινητήρων εσωτερικής καύσης και του εξηλεκτρισμένου μέλλοντος. Αυτό επιτυγχάνεται με την προσεκτική και με απόλυτο σεβασμό, επανερμηνεία των στιλιστικών χαρακτηριστικών της 33 Stradale του 1967. Ένα αυτοκίνητο που αναλαμβάνει τον ρόλο ‘μανιφέστου’ της Alfa Romeo, και αποτελεί προάγγελο αρκετών λεπτομερειών από το μέλλον της μάρκας.
Πουλήθηκαν όλα
Πάνω από 50 χρόνια μετά, η ιταλική μάρκα επιστρέφει στον κόσμο των αυτοκινήτων fuoriserie (custom-built/κατά παραγγελία), με μια περιορισμένη σειρά μόνο 33 μονάδων, τα οποία έχουν ήδη προπωληθεί.
Ένα αυτοκίνητο fuoriserie με έγκριση τύπου για οδήγηση στο δρόμο, η 33 Stradale προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις στην πίστα, αλλά έχει σχεδιαστεί χωρίς συμβιβασμούς σε ότι αφορά την άνεση και την ευκολία χρήσης, συμπεριλαμβανομένης και της οδήγησης σε καθημερινή βάση.
Κατασκευασμένη «στο χέρι» από την Carrozzeria Touring Superleggera, τα εξατομικευμένα ποιοτικά στάνταρ της, αποτελούν εγγύηση σχολαστικής προσοχής στην παραμικρή λεπτομέρεια. Κάθε αυτοκίνητο έχει σχεδιαστεί για να είναι ένα μοναδικό και ανεπανάληπτο έργο τέχνης, με τη φιλοδοξία να γίνει μέρος της ιστορίας της φίρμας.
Τεχνολογική καινοτομία
Το project επιβεβαιώνει την προσέγγιση της Alfa Romeo στην παραγωγή αποκλειστικών και περιορισμένων εκδόσεων, μέσω της τεχνολογικής καινοτομίας και της στενής αλληλεπίδρασης με τους οδηγούς.
Όλο το project είναι αποτέλεσμα του πάθους που χαρακτηρίζει τα μέλη της ομάδας της μάρκας, των οποίων η έντονη επιθυμία ήταν να δημιουργήσουν ένα μοναδικό για την αυτοκινητοβιομηχανία και τον όμιλο Stellantis, μοντέλο, αλλά πάνω από όλα κάτι το οποίο θα αποτελούσε άξιο συνεχιστή της ιστορίας της μάρκας. Για τους λάτρεις του αυτοκινήτου, αυτή ήταν η ευκαιρία της ζωής τους, καθώς τους δόθηκε η δυνατότητα να μετατρέψουν το πάθος τους σε δημιουργία, σαν ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα.
Νέα σχεδιαστική ταυτότητα
Κατασκευασμένη από το Centro Stile της μάρκας, η νέα 33 Stradale αντλεί έμπνευση από το ιστορικό μοντέλο του 1967, ενσωματώνοντας αρκετά στοιχεία design από την αισθητική του ομορφιά, αλλά και από τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα των σημερινών Alfa Romeo. Εξωτερικά, ξεχωρίζει χάρη στην τέλεια ισορροπία στις αναλογίες των διαστάσεων, και των όγκων του αμαξώματος, και αποτελεί την επιτομή της έννοιας της «αναγκαίας ομορφιάς» της μάρκας. Το μπροστινό της μέρος είναι μυώδες και εντυπωσιακό σε πλάτος, όπου τα χαρακτηριστικά που ξεχωρίζουν είναι η εμβληματική ασπίδα και τα συμπλέγματα των φώτων με την ελλειπτική τους βάση. Το προφίλ είναι δυναμικό και λεπτό, με πόρτες που ανοίγουν προς τα επάνω (στυλ “elytra”) και δύο μεγάλες εισαγωγές αέρα στο πλάι. Το αμάξωμα διαθέτει μεγάλο καπό, με επιφάνειες σχεδιασμένες σύμφωνα με τα κριτήρια της γνωστής σχεδιαστικής φιλοσοφίας της μάρκας. Επιπλέον, χάρη στις πόρτες με τζάμι που εκτείνεται υπό γωνία καλύπτοντας και μέρος της οροφής, και τη μεγάλη ηλιοροφή, ο οδηγός μπορεί να απολαύσει μια μοναδική θέα, παρόμοια με το cockpit ενός αεροπλάνου.
Γοητευτική εμφάνιση
Η συνολική εικόνα που παρουσιάζεται με το άνοιγμα του καπό και των θυρών, τονίζει ακόμα περισσότερο τη γοητευτική εμφάνιση του αυτοκινήτου. Το “θηριώδες” πίσω μέρος βρίσκεται σε απόλυτη αισθητική αρμονία με το κωνικό μπροστινό, ενώ το μέγιστο ύψος δεν βρίσκεται στο επίπεδο του παρμπρίζ, όπως συνηθίζεται στην πλειοψηφία των σπορ αυτοκινήτων, αλλά στη μέση της οροφής. Συγκεκριμένα, η πίσω πλευρά αντανακλά όλη τη δύναμη του αυτοκινήτου, μέσω της κάθετης ουράς, το χείλος σε σχήμα «V», και τα στρογγυλά πίσω φωτιστικά σώματα. Η κορυφαία αεροδυναμική επίδοση (Cx 0.375) επιτυγχάνει μηδενική άντωση Cz (downlift) – για ιδανική ευστάθεια χωρίς τη χρήση ενεργών αεροδυναμικών βοηθημάτων.
Ηλεκτρική μονάδα
Η νέα ειδική έκδοση της Alfa Romeo μπορεί να διαθέτει τον κινητήρα V6 twin-turbo που αποδίδει πάνω από 620 ίππους ή να διατίθεται και σε ηλεκτροκίνητη (BEV) έκδοση, απόδοσης πάνω από 750 ίππους. Και οι δύο επιλογές επιτυγχάνουν εκπληκτικές επιδόσεις. Η ανώτατη ταχύτητα φτάνει τα 333 χλμ./ώρα, ενώ αρκούν μόλις 3΄΄ για τα 0-100 χλμ./ώρα. Η ανάρτηση με τα διπλά ψαλίδια και τα ενεργά αμορτισέρ, και ρύθμιση τους ύψους στον μπροστινό άξονα, εξασφαλίζουν άριστο κράτημα και επίπεδο άνεσης.