Νέα Ferrari 296 Challenge: Η ενσάρκωση μιας καινοτόμου νέας φιλοσοφίας
Η Ferrari 296 Challenge ενσαρκώνει την νέα φιλοσοφία της μάρκας, με επαναστατική σχεδίαση και κορυφαίες επιδόσεις.
Η Ferrari 296 Challenge ενσαρκώνει την νέα φιλοσοφία της μάρκας, με επαναστατική σχεδίαση και κορυφαίες επιδόσεις.
Η νέα Ferrari 296 Challenge θα κάνει το ντεμπούτο της στην Ευρώπη και στη Βόρεια Αμερική το 2024. Εισάγει μια σειρά από νέα χαρακτηριστικά σε σχέση με τη Ferrari 488 Challenge Evo και ουσιαστικά λανσάρει μια επαναστατική σχεδίαση.
Η νέα Ferrari 296 Challenge είναι η ενσάρκωση μιας καινοτόμου νέας φιλοσοφίας. Έχει πραγματοποιηθεί εκτεταμένη δουλειά στο αυτοκίνητο δρόμου για τη βελτιστοποίηση των προδιαγραφών του έτσι ώστε να είναι κατάλληλη για την πίστα. Τόσο όσον αφορά τις επιδόσεις όσο και την αντοχή σε έναν αγώνα, η Ferrari 296 Challenge ξαναγράφει τις παραμέτρους της σειράς single-make Prancing Horse, προσφέροντας λύσεις που αντικατοπτρίζουν τις προδιαγραφές της 296 GT3, η οποία έκανε το ντεμπούτο της αυτή τη σεζόν.
Προερχόμενη από την 296 GTB, η 296 Challenge εισάγει σημαντικές τροποποιήσεις στη μονάδα ισχύος, την αεροδυναμική και σε άλλους τομείς, με στόχο τη διασφάλιση της μέγιστης απόδοσης στην πίστα. Είναι το πρώτο αυτοκίνητο στην ιστορία του πρωταθλήματος που τροφοδοτείται από έναν V6 120 μοιρών. Tο νέο μοντέλο διαθέτει τον κινητήρα twin turbo 2.992 κ.εκ. χωρίς το υβριδικό εξάρτημα, μια επιλογή που έγινε και για την 296 GT3. Ο κινητήρας απελευθερώνει 700 ίππους με μέγιστη ροπή 740 Nm, με αποτέλεσμα η 296 Challenge να σημειώνει νέο ρεκόρ ισχύος για την κατηγορία με 234 ίπποι/λίτρο.
Το πακέτο της αεροδυναμικής της Ferrari 296 Challenge προσφέρει στοιχεία κάθετης δύναμης πρωτοφανή στην ιστορία της σειράς single-make, διασφαλίζοντας τη μέγιστη απόδοση σε όλες τις συνθήκες. Στην πραγματικότητα, η 296 Challenge παράγει άνω των 870 κιλών κάθετη δύναμη στα 250 χλμ./ωρα με την αεροτομή στη μέγιστη γωνία προβολής.
Στο αυτοκίνητο κάνει το ντεμπούτο του και το ABS EVO Track, μια συγκεκριμένη προσαρμογή του καινοτόμου συστήματος που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην 296 GTB. Με την προσθήκη νέων δίσκων φρένων CCM-R PLUS, βελτιώνονται τόσο η απόδοση πέδησης όσο και η συνέπεια. Τα νέα, ειδικά ανεπτυγμένα ελαστικά 19" έχουν επίσης σημαντική συμβολή στον χειρισμό και τις επιδόσεις του αυτοκινήτου.