Οι φιλόδοξοι στόχοι βιωσιμότητας της Skoda
Η Τσέχικη αυτοκινητοβιομηχανία έχει πολλές «πράσινες» επιτυχίες, χάρη στο πρόγραμμα GreenFuture.
Η Τσέχικη αυτοκινητοβιομηχανία έχει πολλές «πράσινες» επιτυχίες, χάρη στο πρόγραμμα GreenFuture.
Η προστασία του περιβάλλοντος είναι ενσωματωμένη στην εταιρική στρατηγική της Skoda Auto. Το πρόγραμμα Green Future, το οποίο ξεκίνησε πριν από δέκα χρόνια, περιλαμβάνει πολλά μέτρα και οι στόχοι του βελτιώνονται και επεκτείνονται συνεχώς. Η Τσέχικη αυτοκινητοβιομηχανία πέτυχε πολλά σημαντικά ορόσημα βιωσιμότητας τα τελευταία χρόνια.
Οι περιβαλλοντικές δραστηριότητες αποτελούν επίσης τη βάση του Next Level – Strategy 2030 της Skoda, η οποία καθορίζει φιλόδοξα σχέδια σε διάφορους τομείς. Η πρόσφατη τρίτη ετήσια εκδήλωση Green Week έδωσε την ευκαιρία στους εργαζόμενους να προβληματιστούν σχετικά με τα βασικά ορόσημα ενώ παράλληλα ευαισθητοποιούσε την εταιρεία σχετικά με τη σημασία της βιωσιμότητας.
«Στη Skoda Auto, μιλάμε για την αειφορία. Το πρόγραμμα GreenFuture μας μαρτυρεί αυτή τη δέσμευση. Η βιωσιμότητα είναι μία από τις βασικές αξίες μας και είναι σταθερά εδραιωμένη στην εταιρική μας στρατηγική. Εφαρμόζουμε ολοκληρωμένα μέτρα όχι μόνο στις υπερσύγχρονες διεθνείς εγκαταστάσεις παραγωγής μας αλλά σε ολόκληρη την αλυσίδα αξίας. Σε συνεργασία με τους συνεργάτες μας, στοχεύουμε να μειώνουμε συνεχώς το οικολογικό αποτύπωμα των επιχειρηματικών μας δραστηριοτήτων και προϊόντων».
Andreas Dick, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Skoda Auto για την παραγωγή και την εφοδιαστική
Το Green Future εστιάζει στην προστασία του περιβάλλοντος σε ολόκληρη την αλυσίδα αξίας
Πριν από δέκα χρόνια, η μάρκα ενσωμάτωσε μια ολοένα διευρυνόμενη σειρά μέτρων για την προστασία του περιβάλλοντος στο πλαίσιο της στρατηγικής Green Future, η οποία βασίζεται σε τρεις πυλώνες: Το Green Product εστιάζει στην ανάπτυξη οχημάτων που είναι όσο το δυνατόν πιο φιλικά προς το περιβάλλον. , λαμβάνοντας υπόψη όχι μόνο την κατανάλωση καυσίμου και ενέργειας, αλλά και τα χρησιμοποιούμενα υλικά και τη δυνατότητα ανακύκλωσής τους. Το Green Factory ενσωματώνει όλες τις προσπάθειες που στοχεύουν στην παραγωγή με συνείδηση των πόρων. Μέσω της Green Retail, η μάρκα ενθαρρύνει τις φιλικές προς το περιβάλλον λειτουργίες στις αντιπροσωπείες και τα κέντρα σέρβις της.
Σημαντικά ορόσημα για το Green Product, το Green Factory και το Green Retail
Το έργο Green Future, που ξεκίνησε το 2013, γνώρισε μια δεκαετία αξιοσημείωτων επιτευγμάτων. Εκτός από τα βήματα στην κατασκευή, το σχεδιασμό οχημάτων και την έξυπνη χρήση ανακυκλώσιμων και ανακυκλώσιμων υλικών, έχει επίσης αγκαλιάσει πρωτοβουλίες στον τομέα της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης. Για παράδειγμα, το 2020 ήταν σημαντικό για την περιοχή Green Product, όταν η Skoda Auto ξεκίνησε τη σειρά παραγωγής του πρώτου της αμιγώς ηλεκτρικού αυτοκινήτου, του Enyaq. Στην περιοχή Green Factory, η παραγωγή συστήματος μπαταριών για πλήρως ηλεκτρικά οχήματα MEB ξεκίνησε το 2022 στο Mladá Boleslav. Η στροφή του εργοστασίου Vrchlabí σε παραγωγή ουδέτερη από άνθρακα το 2020 αποτελεί ένα άλλο σημαντικό επίτευγμα. Στην περιοχή Green Retail, η Skoda Auto φυτεύει ένα δέντρο για κάθε αυτοκίνητο που πωλείται στην Τσεχική Δημοκρατία από το 2007. Μέχρι το τέλος του 2023, περισσότερα από 1.244.000 δέντρα θα φυτευτούν ως μέρος της πρωτοβουλίας «Skoda Trees».
Η Skoda Auto θα είναι μια εντελώς ουδέτερη εταιρεία άνθρακα έως το 2050
Η αυτοκινητοβιομηχανία εστιάζει στην αύξηση της βιωσιμότητας σε ολόκληρη την αλυσίδα αξίας. Αυτό περιλαμβάνει την ευρεία ανάπτυξη ανακυκλώσιμων και ανακυκλώσιμων υλικών και την επαναχρησιμοποίηση μπαταριών υψηλής τάσης από ηλεκτρικά οχήματα σε σταθερές μονάδες φόρτισης πριν υποστούν εκτεταμένη ανακύκλωση, με τις πρώτες ύλες να χρησιμοποιούνται για τη δημιουργία νέων κυψελών. Όλα αυτά τα μέτρα συμβάλλουν στη μακροπρόθεσμη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου σε όλο τον κύκλο ζωής του προϊόντος και έτσι υποστηρίζουν τον στόχο του Ομίλου Volkswagen να γίνει ένας οργανισμός ουδέτερος ως προς τον άνθρακα έως το 2050.
Εργαστήρια εργαζομένων για τη βιωσιμότητα κατά τη διάρκεια της Green Week
Στην πρόσφατη τρίτη εσωτερική εκδήλωση Green Week, που πραγματοποιήθηκε από τις 18 έως τις 22 Σεπτεμβρίου, η εταιρεία παρουσίασε τις τρέχουσες πρωτοβουλίες και τους στόχους της για τη διατήρηση του περιβάλλοντος και τη βιώσιμη παραγωγή. Η ετήσια εκδήλωση για τους εργαζόμενους περιλάμβανε ιδέες που παρουσίαζαν διάφορους τρόπους με τους οποίους τα άτομα μπορούν να συμβάλουν στην προστασία του περιβάλλοντος. Μέσω ζωντανών μεταδόσεων, τα μέλη της ομάδας παρακολούθησαν παρουσιάσεις τόσο από εσωτερικούς όσο και από εξωτερικούς επισκέπτες, όλες επικεντρωμένες στο θέμα της βιωσιμότητας στην αυτοκινητοβιομηχανία, σε εθνικό και καθημερινό επίπεδο. Οι θεατές έμαθαν όχι μόνο για τα σχέδια και τα βήματα της εταιρείας αλλά και για τις ευκαιρίες για προσωπική συνεισφορά στην προστασία του περιβάλλοντος.