Toyota Baby Lunar Cruiser Concept: Αυτοκίνητο για το φεγγάρι

Πάμε μια βόλτα στο φεγγάρι, με το νέο «διαστημικό» μοντέλο της Toyota, δημιουργία της σχεδιαστικής εταιρείας Calty.

Toyota Baby Lunar Cruiser Concept: Αυτοκίνητο για το φεγγάρι

Η CALTY σκέφτεται πάντα τι θα ακολουθήσει, επομένως δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι η τελευταία της δημιουργία είναι εμπνευσμένη από ένα όχημα που κατασκευάστηκε για να οδηγείται στο φεγγάρι.

Η Calty Design Research Incorporated (επίσης απλά γνωστή ως Calty) είναι ένα στούντιο σχεδιασμού της Toyota που ιδρύθηκε το 1973. Διαθέτει δύο εγκαταστάσεις, μία στο Newport Beach της Καλιφόρνια για σχέδια ιδεών και μία άλλη στο Ann Arbor του Michigan για σχέδια παραγωγής. Η Calty παρέχει τόσο εσωτερικές όσο και εξωτερικές προτάσεις στυλ για μελλοντικά οχήματα Toyota και προηγμένες ιδέες σχεδίασης, χρώματος παραγωγής και σχεδίασης τροχών για τις δραστηριότητες ανάπτυξης προϊόντων της Toyota.

Το Baby Lunar Cruiser (BLC) συνδυάζει σχεδιαστικά στοιχεία από το αρχικό FJ40 Land Cruiser με τις φουτουριστικές δυνατότητες ενός διαπλανητικού οχήματος εξερεύνησης. Το BLC αντλεί έμπνευση από το πραγματικό Lunar Cruiser που αναπτύσσεται από την Ιαπωνική Υπηρεσία Αεροδιαστημικής Εξερεύνησης (JAXA) και την Toyota.

Ηλεκτρικοί κινητήρες

Προωθούμενο από ηλεκτρικούς κινητήρες εντός τροχού και ελεγχόμενο από διπλά joysticks, το συμπαγές αποτύπωμα και τα ελαστικά χωρίς αέρα του BLC του προσφέρουν απαράμιλλη ευελιξία. Διαθέτει επίσης εξαιρετική ορατότητα προς τα έξω χάρη στον προεξέχον γυάλινο θόλο και την πανοραμική οθόνη του ταμπλό επαυξημένης πραγματικότητας. Μπροστά, μια πλήρης σειρά από κάμερες και αισθητήρες lidar/ραντάρ. Μια διαιρούμενη διαμόρφωση πίσω πόρτας στο πίσω μέρος. Τα εξαιρετικά ρυθμιζόμενα καθίσματα διαστημικού πλαισίου και τα πάνελ δίνουν στο εσωτερικό την ευελιξία να προσαρμόζεται σε κάθε είδους περιπέτεια.

Στόχος η αγορά των ΗΠΑ

Η Calty δημιουργήθηκε αρχικά από τους Noritsuna Watanabe και David J. Stollery το 1973 στο El Segundo της Καλιφόρνια. Το 1976, η Toyota έστειλε τον Kazuo Morohoshiνα να αναβαθμισει το κέντρο σχεδιασμού. Ο Morohoshi ήταν βοηθός διευθυντή στην Toyota και είχε πρόσφατα ολοκληρώσει εργασίες για την τρίτη γενιά Corolla και τα Tercel και Corsa. Το καθήκον του ήταν να δημιουργήσει ένα μακροπρόθεσμο κέντρο σχεδιασμού στην Αμερική για να καλύψει τα αμερικανικά γούστα. Ο Morohoshi έπρεπε να αναπτύξει τόσο την σχεδιαστική τάση του νέου κέντρου όσο και την επιλογή του κτιρίου, την διαρρύθμισή και την πρόσληψη προσωπικού. Επιλέγει να το στελεχώσει με Αμερικάνους. Μετά από ένα χρόνο υπό τη διοίκηση του Morohoshi, η Calty άρχισε να εργάζεται για τη δεύτερη γενιά Celica, με στόχο την αμερικανική αγορά. Οι αμερικανικές πωλήσεις σύντομα ανέβηκαν ως αποτέλεσμα του styling να στοχεύει στα αμερικανικά γούστα.

Μελλοντικά αυτοκίνητα

Με τη βοήθεια του συμβούλου σχεδιασμού και του μακροχρόνιου μέλους της σχολής του Κέντρου Τέχνης Strother MacMinn, πραγματοποιήθηκε επίσης έρευνα με πρωτότυπα αυτοκίνητα. Αυτά άνοιξαν το δρόμο για χαρακτηριστικά που θα ενσωματωθούν στα μελλοντικά αυτοκίνητα Toyota. Τα σχόλια σχετικά με τα πρωτότυπα αυτοκίνητα επέτρεψαν επίσης στην Toyota να μετρήσει πώς αντιλαμβανόταν το αμερικάνικο κοινό τα θέματα στυλ, τα οποία συχνά ήταν διαφορετικά από το πώς τα αντιλαμβάνονταν οι Ιάπωνες.

Ο Morohoshi κλήθηκε πίσω στην Ιαπωνία το 1983 για να ηγηθεί του Advanced Design στο τμήμα σχεδιασμού Nagoya στην Ιαπωνία. Το κτίριο που επέλεξε για την Calty στο Newport Beach εξακολουθεί να χρησιμοποιείται από την Calty.

Όταν η Toyota αποφάσισε να κατασκευάσει ένα πολυτελές αυτοκίνητο (το Lexus LS400 ), απευθυνόταν στον 43χρονο λευκό Αμερικανό που κέρδιζε 100.000 δολάρια ετησίως. Μια ομάδα Ιαπώνων σχεδιαστών στάλθηκε στην Καλιφόρνια για να ανακαλύψει τι αναζητά ο υποψήφιος αγοραστής. Αυτή η ομάδα συνεργάστηκε στενά με την Calty.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v