Η φιλοσοφία κινητικότητας της Toyota για το «Παρίσι 2024»

Η εταιρεία θα παρέχει βιώσιμες λύσεις κινητικότητας στους αθλητές, τους επισήμους, τους εθελοντές, στα ΜΜΕ και τους θεατές.

Η φιλοσοφία κινητικότητας της Toyota για το «Παρίσι 2024»


Η Toyota, ως ο παγκόσμιος συνεργάτης κινητικότητας της Διεθνούς Ολυμπιακής Επιτροπής (ΔΟΕ/IOC) και της Διεθνούς Παραολυμπιακής Επιτροπής (ΔΠΕ/IPC), παρουσίασε την δική της φιλοσοφία κινητικότητας για το «Παρίσι 2024».

Πρόκειται να παρέχει βιώσιμες λύσεις κινητικότητας στους αθλητές, τους επισήμους, τους εθελοντές, τους διαπιστευμένους εκπροσώπους των Μέσων ενημέρωσης και τους θεατές εστιάζοντας στη συμπερίληψη, τη βιωσιμότητα και την κινητικότητα για όλους - αξίες που μοιράζονται η Toyota, η ΔΟΕ, η ΔΠΕ και η Οργανωτική Επιτροπή των Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών Αγώνων ‘Παρίσι 2024’.
Σε συνεργασία με τη ΔΟΕ, την ΔΠΕ και την Οργανωτική Επιτροπή των Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών Αγώνων του Παρισιού, η Toyota έχει δεσμευτεί να καταστήσει το ‘Παρίσι 2024’ την πιο καινοτόμο προβολή της βιώσιμης και χωρίς αποκλεισμούς κινητικότητας μέχρι σήμερα. Αυτό ξεκινάει με τη διασφάλιση ότι οι αθλητές και οι οικογένειές τους, το προσωπικό, οι εθελοντές και οι θεατές θα μπορούν να μετακινούνται με βιώσιμο και ασφαλή τρόπο.

Εύκολη μετακίνηση

Κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών Αγώνων του Παρισιού 2024, θα παρέχει λύσεις για την εύκολη μετακίνηση όλων. Για τον σκοπό αυτό, θα προσφέρει προϊόντα ατομικής και ομαδικής κινητικότητας που έχουν σχεδιαστεί για να διευκολύνουν τις μετακινήσεις όλων.

Στο ‘Παρίσι 2024’, η Toyota θα διαθέσει περίπου 250 προσωπικά αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία – καθιστά τρίτροχα C+walkS και όρθια τρίτροχα C+walkT. Και τα δύο έχουν μέγιστη ταχύτητα 6 χλμ./ώρα και είναι εξοπλισμένα με συστήματα ανίχνευσης εμπρόσθιων εμποδίων για την ασφάλεια των οδηγών και των γύρω τους. Η καθιστή έκδοση θα είναι διαθέσιμη για αθλητές, διοργανωτές και εθελοντές, ενώ η όρθια έκδοση θα διανεμηθεί στο προσωπικό και τους εθελοντές ώστε να διευκολύνει τις μετακινήσεις τους στους χώρους της διοργάνωσης ‘Παρίσι 2024’.

Για τους χρήστες αναπηρικών αμαξιδίων, θα παρέχει επίσης ηλεκτρικά μηχανήματα έλξης αμαξιδίων. Πενήντα εξ αυτών θα είναι διαθέσιμά καθ' όλη τη διάρκεια των αγώνων στο χωριό των αθλητών. Επιπλέον 150 θα διατεθούν για την τελετή έναρξης των Παραολυμπιακών Αγώνων παρέχοντας σε αθλητές σε αναπηρικά αμαξίδια εύκολη πρόσβαση για να συμμετάσχουν σε αυτό το μοναδικό γεγονός.

Κοινοχρησία

Θέλοντας να εξασφαλίσει μία δίκαιη και εύκολη πρόσβαση σε αυτές τις προσωπικές λύσεις μικρο-κινητικότητας στο Παραολυμπιακό Χωριό, θα τις προσφέρει ως μία υπηρεσία κοινόχρηστης κινητικότητας μέσω της εφαρμογής κινητού KINTO Share. Η κοινοχρησία αυτών των προϊόντων θα μεγιστοποιήσει τη χρήση τους από τους αθλητές των Παραολυμπιακών αγώνων και το προσωπικό, καθώς και θα διατηρήσει τις διαδικασίες πιο αποδοτικές.

Εκτός από τις προσωπικές λύσεις μικρο-κινητικότητας, θα παρατάξει περίπου 250 αμιγώς ηλεκτρικά Accessible People Movers (APM) με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Βασισμένο στην επιτυχία του στους Αγώνες του Τόκιο 2020, το νέο APM έχει επανασχεδιαστεί και κατασκευαστεί στην Ευρώπη με γνώμονα τη συμπερίληψη.

Μικρά εμπορεύματα

Τα APM έχουν σχεδιαστεί για να υποστηρίζουν όλους τους αθλητές, καθώς και τους διοργανωτές, τους εθελοντές και τους θεατές με σωματικές αναπηρίες, συμπεριλαμβανομένων των χρηστών αναπηρικών αμαξιδίων. Αυτά θα αναλάβουν χρέη υπηρεσιών μεταφοράς στο Ολυμπιακό και Παραολυμπιακό Χωριό και στους τόπους διεξαγωγής των αγώνων - ορισμένα θα μεταφέρουν παράλληλα μικρά εμπορεύματα κατά τη διάρκεια των Αγώνων και κάποια άλλα θα οριστούν ως οχήματα έκτακτης ανάγκης. Τα APM θα λειτουργούν κυρίως εντός των ζωνών ασφαλείας του Παρισιού 2024, υλοποιώντας το όραμα της Toyota "Κινητικότητα για όλους".

Η Toyota θα διαθέσει επίσης 150 αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα Toyota Proace Verso με μπαταρία που είναι προσβάσιμα σε αναπηρικό αμαξίδιο για να υποστηρίξει την κινητικότητα των μελών της Ολυμπιακής και Παραολυμπιακής οικογένειας. Μετά το ‘Παρίσι 2024’, όλα τα οχήματα θα παραμείνουν στην περιοχή του Παρισιού, όπου θα προσφέρουν ειδικές υπηρεσίες προσωπικής μετακίνησης σε άτομα σε αναπηρικά αμαξίδια.

Η βιωσιμότητα αποτελεί σημαντικό μέρος της δέσμευσης της Toyota για την οικοδόμηση ενός καλύτερου κόσμου, η οποία υπογραμμίζεται από την Περιβαλλοντική Πρόκληση 2050, ημερομηνία μέχρι την οποία η εταιρεία στοχεύει να επιτύχει ουδετερότητα ως προς τον άνθρακα σε όλο τον κόσμο - και στην Ευρώπη μέχρι το 2040. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η στρατηγική πολλαπλών τεχνολογιών της, που συνδυάζει διαφορετικά εξηλεκτρισμένα οχήματα, βρίσκεται στον πυρήνα του στόλου της που θα διατεθεί στην Ολυμπιακή και Παραολυμπιακή οικογένεια στο ‘Παρίσι 2024’. Θα φέρει στο Παρίσι έναν στόλο 100% εξηλεκτρισμένων επιβατικών οχημάτων, σύμφωνα με τη δέσμευσή της για μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα.

Συνολικά, θα φέρει περισσότερα από 2.650 εξηλεκτρισμένα επιβατικά οχήματα για χρήση στο ‘Παρίσι 2024’, εκ των οποίων τα 150 θα είναι προσβάσιμα σε αναπηρικό αμαξίδιο. Περίπου το 60% του στόλου θα έχει μηδενικές εκπομπές ρύπων, συμπεριλαμβανομένων των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία (BEV) bZ4X, Proace και Proace Verso και Lexus RZ, και με κυψέλες καυσίμου (FCEV) Mirai.

Υδρογονοκίνητα Mirai FCEV

Κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών Αγώνων ‘Παρίσι 2024’, θα διαθέσει 500 υδρογονοκίνητα Mirai FCEV για τις μετακινήσεις της Ολυμπιακής και Παραολυμπιακής οικογένειας, των αθλητών, των διοργανωτών και των εθελοντών, με μηδενικούς ρύπους. Μετά τους αγώνες, και τα 500 οχήματα θα ενταχθούν στον υπάρχοντα στόλο υδρογονοκίνητων ταξί του Παρισιού, αυξάνοντας έτσι τον αριθμό των οχημάτων FCEV σε 1.500.

Εκτός από τα οχήματα μηδενικών εκπομπών ρύπων, θα φέρει επίσης περίπου 1.000 υβριδικά (HEV) και plug-in υβριδικά (PHEV) - το κορυφαίο σε πωλήσεις παγκοσμίως RAV4 της Toyota σε εκδόσεις PHEV και HEV, καθώς και τα Corolla TS, Yaris Cross και Highlander, όλα με υβριδική τεχνολογία.

Συνολικά, στοχεύει να μειώσει τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα των οχημάτων στους Αγώνες του Παρισιού 2024 κατά 50% σε σύγκριση με εκείνες της προηγούμενης διοργάνωσης. Επιπλέον, σχεδόν το 60% του συνόλου του στόλου της θα παράγεται στην Ευρώπη, με το 37% στη Γαλλία, συμβάλλοντας στο όραμα για βιώσιμους και αυτάρκεις Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς Αγώνες.

Οι πόλεις σε όλο τον κόσμο εξακολουθούν να αντιμετωπίζουν προκλήσεις γύρω από την κινητικότητα, έχοντας να επιλύσουν ποικίλα ζητήματα, από την κυκλοφοριακή συμφόρηση και την ατμοσφαιρική ρύπανση μέχρι τα τροχαία ατυχήματα και την πρόσβαση των ατόμων με ειδικές ανάγκες. Ξεκινώντας από το Τόκιο 2020 και το Πεκίνο 2022 και συνεχίζοντας τώρα στο Παρίσι 2024, η Toyota ελπίζει να βοηθήσει τις πόλεις να αντιμετωπίσουν αυτές τις παγκόσμιες προκλήσεις και να συμβάλει στη δημιουργία μιας κοινωνίας βιώσιμης κινητικότητας.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v