Από 51.500 ευρώ το νέο αμιγώς ηλεκτρικό ID.7
Μετά τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα ID.3, ID.4, ID.5 και το ID. Buzz, το ID.7 θα αποτελέσει το πέμπτο μοντέλο της αμιγώς ηλεκτρικής οικογένειας «ID».
Μετά τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα ID.3, ID.4, ID.5 και το ID. Buzz, το ID.7 θα αποτελέσει το πέμπτο μοντέλο της αμιγώς ηλεκτρικής οικογένειας «ID».
Το ID.7 φέρνει την οικογένεια μοντέλων ID. σε ένα νέο επίπεδο. Με την υψηλής ποιότητας προϊοντική φιλοσοφία, υπογραμμίζει τη θέση του ως η ηλεκτρική ναυαρχίδα στην ID. οικογένεια. Εκτός της μεγάλης αυτονομίας και την ασφαλή και ακριβή οδήγηση, προσφέρει επίσης υψηλό επίπεδο άνεσης στο ταξίδι χάρη στη νέα φιλοσοφία λειτουργίας και το ευρύχωρο εσωτερικό του. Με καινοτόμες τεχνολογίες και εμφάνιση υψηλής ποιότητας, τοποθετείται ξεκάθαρα ως η ηλεκτρική λιμουζίνα για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων στο άνω άκρο της μεσαίας κατηγορίας.
Υψηλότερες επιδόσεις
Είναι το πρώτο μοντέλο που βασίζεται στην αρθρωτή πλατφόρμα για την ηλεκτροκίνηση (MEB) που φέρει ένα πρόσφατα αναπτυγμένο και εξαιρετικά αποδοτικό σύστημα κίνησης της Volkswagen. Είναι ο ισχυρότερος και με την υψηλότερη ροπή ηλεκτροκινητήρας σε ένα Volkswagen ID. μοντέλο μέχρι στιγμής. Η μονάδα ισχύος με την εσωτερική ονομασία APP550 αναπτύχθηκε από την Volkswagen Group Components στο Κάσελ και παράγεται επίσης εκεί.
Ο μεγάλος χώρος αποσκευών μπορεί να χωρέσει αποσκευές με συνολικό όγκο έως και 532 λίτρα. Η συμπαγής μονάδα κίνησης είναι εγκατεστημένη στο πίσω μέρος του οχήματος και αποδίδει 210 kW (286 ίπποι) και 545 Nm. Παρά το μήκος των σχεδόν πέντε μέτρων, το ID.7 είναι εκπληκτικά ευέλικτο με κύκλο στροφής μόλις 10,9 μ. Με μέση κατανάλωση ενέργειας 16,3 - 14,1 kWh ανά 100 χλμ. και αυτονομία έως 621 χλμ. (WLTP)2, το αποδοτικό σεντάν στην έκδοση Pro είναι κατάλληλο για ακόμη μεγαλύτερες αποστάσεις.
Εξελιγμένη αεροδυναμική
Εκτός από μια νέα γενιά κίνησης, η εξελιγμένη αεροδυναμική συμβάλλει στις μεγάλες αποστάσεις. Η αεροδυναμικά ευνοϊκή βασική μορφή, ο χαμηλός συντελεστής οπισθέλκουσας (τιμή Cd) 0,23 και η μετωπική επιφάνεια 2,46 m² είναι αποτέλεσμα της στενής συνεργασίας μεταξύ των τμημάτων Σχεδιασμού και Ανάπτυξης.
Σε λιμουζίνες όπως το ID.7, το σχήμα του αμαξώματος αντιπροσωπεύει περίπου το 50% της τιμής Cd. Οι τροχοί και τα ελαστικά επηρεάζουν περίπου το 30%, το υποδάπεδο το 10% και τα λειτουργικά ανοίγματα μέσω των οποίων ο αέρας ρέει προς τα ψυγεία στο μπροστινό μέρος του οχήματος, για παράδειγμα, επίσης το 10%. Το γεγονός ότι είναι το πιο αεροδυναμικό μοντέλο ID. μέχρι στιγμής γίνεται αντιληπτό με την πρώτη ματιά όταν κοιτάζει κανείς τη σιλουέτα του οχήματος, η οποία έχει μήκος σχεδόν πέντε μέτρα.
Εξαιρετικά ευρύχωρο
Το ευρύχωρο και υψηλής ποιότητας εσωτερικό προσφέρει άφθονο χώρο τόσο στα μπροστινά όσο και στα πίσω καθίσματα. Το πιλοτήριο φέρει τη νέα φιλοσοφία της μάρκας και το μέγεθος των κλασικών οργάνων έχει μειωθεί σημαντικά. Όλες οι απαραίτητες τυπικές πληροφορίες και προειδοποιήσεις εμφανίζονται πίσω από το τιμόνι στο κόκπιτ του ID. Ο οδηγός λαμβάνει άλλες σημαντικές πληροφορίες μέσω της στάνταρ head-up οθόνης επαυξημένης πραγματικότητας. Η καρδιά της οθόνης και της λειτουργίας της είναι η οθόνη του συστήματος Infotainment, στον βασικό εξοπλισμό: με διαγώνιο 38 εκατοστών (15 ίντσες), η φιλοσοφία λειτουργίας της έχει σχεδιαστεί από το μηδέν. Για παράδειγμα, με βάση τα σχόλια των πελατών, η λειτουργία του κλιματισμού έχει ενσωματωθεί μόνιμα στο ανώτατο επίπεδο λειτουργίας. Υπάρχουν επίσης ελεύθερα ρυθμιζόμενα κουμπιά άμεσης πρόσβασης.
ergoActive seats
Η Volkswagen έχει αναπτύξει μια νέα γενιά καθισμάτων οδηγού και συνοδηγού. Ανάλογα με την έκδοση, αυτά τα νέα καθίσματα προσφέρουν έως και 14 επιλογές ηλεκτρικής ρύθμισης.
Εκτός από το προσαρμοζόμενο κάθισμα Climatronic, διαθέτουν επίσης μια εντελώς νέα σχεδίαση λειτουργίας μασάζ. Πέρα από τις μεμονωμένες ρυθμίσεις, ο οδηγός και ο συνοδηγός μπορούν να ενεργοποιήσουν μια αυτόματη ρύθμιση για την κλιματική λειτουργία των καθισμάτων. Εδώ, οι αισθητήρες θερμοκρασίας και υγρασίας στα καθίσματα ανιχνεύουν την απαίτηση ψύξης ή/και θέρμανσης και ελέγχουν ανάλογα το κλίμα. Η νέα λειτουργία μασάζ των προαιρετικών καθισμάτων ergoActive Premium για οδηγό και συνοδηγό προσφέρει ιδιαίτερα υψηλό επίπεδο άνεσης. Στην κατηγορία του ID.7, τα νέα καθίσματα ορίζουν ένα πρότυπο που παλαιότερα ήταν γνωστό μόνο στην πολυτελή κατηγορία.
Έξυπνο σύστημα κλιματισμού
Τα συστήματα κλιματισμού αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι των σύγχρονων αυτοκινήτων και διασφαλίζουν ευχάριστες θερμοκρασίες σε όλες τις εποχές του χρόνου. Η Volkswagen προχωρά ένα βήμα παραπέρα και για πρώτη φορά χρησιμοποιεί ένα σύστημα κλιματισμού που ψύχει ή θερμαίνει ταχύτερα το εσωτερικό του αυτοκινήτου, πριν από την έναρξη μίας διαδρομής. Μεταξύ άλλων, αυτό καθίσταται εφικτό χάρη στους ηλεκτρονικά ελεγχόμενους αεραγωγούς που διανέμουν τον αέρα σε όλο το εσωτερικό του οχήματος μόλις ο οδηγός πλησιάσει με το κλειδί. Το νέο, έξυπνο αυτόματο σύστημα κλιματισμού αντιδρά επίσης σε φωνητικές εντολές και λαμβάνει υπόψη τη θέση του ήλιου καθώς και τις ατομικές προτιμήσεις του χρήστη. Το αποτέλεσμα είναι η περαιτέρω βελτίωση της άνεσης, με την οποία το νέο ηλεκτρικό σεντάν θα θέσει νέα πρότυπα στην κατηγορία του.
Πανοραμική ηλιοροφή με smart glass
Προσφέρει επιλογές εξοπλισμού που κατά τα άλλα υπάρχουν μόνο στις ανώτερες κατηγορίες των premium ανταγωνιστών. Η νέα πανοραμική ηλιοροφή δεν είναι μόνο εντυπωσιακή, αλλά διαθέτει και άνετο χειρισμό είτε με ένα πέρασμα του χεριού (swipe) ή μέσω φωνητικού ελέγχου, και ρυθμίζεται ώστε να είναι διαφανής ή μη. Η διαπερατότητα φωτός λειτουργεί μέσω ηλεκτροχρωματικής τάσης.
Best-in-class συστήματα υποβοήθησης οδηγού
Το Travel Assist με swarm data μπορεί να αναλάβει τον πλευρικό και διαμήκη έλεγχο όπως απαιτείται. Η Volkswagen ανέπτυξε αυτό το χαρακτηριστικό μαζί με την CARIAD, την εταιρεία λογισμικού του Ομίλου Volkswagen. Εάν είναι επιθυμητό, μπορεί επίσης να χρησιμοποιήσει το Travel Assist για να υποστηρίξει την υποβοηθούμενη αλλαγή λωρίδας στον αυτοκινητόδρομο σε ταχύτητες άνω των 90 χλμ./ώρα. Ο οδηγός παραμένει παρατηρητής και η καταπόνηση της οδήγησης μειώνεται σημαντικά. Όσον αφορά τη στάθμευση, το ηλεκτρικό Volkswagen μπορεί ανεξάρτητα να εκτελεί υποβοηθούμενους ελιγμούς με διάφορους τρόπους. Ένα από αυτά είναι η στάθμευση με λειτουργία μνήμης σε απόσταση έως και 50 μ.
Εκδόσεις
Το Volkswagen ID.7, θα παρουσιαστεί αρχικά στο ελληνικό κοινό με την 1η έκδοση μπαταρίας των 82kWh και αυτονομία έως 621 χλμ. (WLTP), με ισχύ 286 ίππους, τελική ταχύτητα 180 χλμ./ώρα και επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 6,5¨.
Οι τιμές του Volkswagen ID.7