Ψυχαγωγία και στην φόρτιση του ηλεκτρικού Volvo

Η Volvo απογειώνει την ψυχαγωγία μέσα στα οχήματά της με την ενσωμάτωση Prime Video και YouTube.

Ψυχαγωγία και στην φόρτιση του ηλεκτρικού Volvo

Η ψυχαγωγία στο αυτοκίνητο είναι μια από τις προτεραιότητες των κατασκευαστών αυτοκινήτων. Μάλιστα, όσο αυξάνεται ο χρόνος παραμονής μας στο αυτοκίνητο, λόγω της κίνησης στους δρόμους, τόσο πιο επιτακτική είναι η ανάγκη για ψυχαγωγία και περισσότερη άνεση.

Οι οδηγοί στο Μόναχο χάνουν συνολικά 74 ώρες το χρόνο σε μποτιλιαρίσματα. Αυτό προσδιορίστηκε από την εταιρεία Inrix, η οποία ειδικεύεται στον έλεγχο της κυκλοφορίας με την ανάλυση δεδομένων. Ωστόσο, ο μέσος όρος απώλειας χρόνου που αντιμετωπίζουν οι κάτοικοι του Μονάχου σε έντονη κίνηση μειώνεται. Το 2021 η τιμή ήταν ακόμα 79 ώρες ετησίως ενώ το 2019 είχε φθάσει στις 87 ώρες.

Πρωταθλητής το Λονδίνο

Σε μια διεθνή σύγκριση, πολλές από τις υπόλοιπες γερμανικές πόλεις συνεχίζουν να αντιμετωπίζουν κυκλοφοριακά προβλήματα. Την υψηλότερη κυκλοφοριακή συμφόρηση στην Ευρώπης εμφανίζει το Λονδίνο, όπου οι οδηγοί περνούν σχεδόν 156 ώρες σε μποτιλιαρίσματα κάθε χρόνο. Ακολουθούν το Παρίσι (138), το Παλέρμο (121), το Δουβλίνο (114) και η Ρώμη (107).

Η Volvo, που έχει αναγάγει σε επιστήμη την ψυχαγωγία και την φιλοξενία υψηλών προδιαγραφών, στα πολυτελή μοντέλα της, λανσάρει την δυνατότητα να απολαμβάνουμε περισσότερα μέσα στο σουηδικό αυτοκίνητο με Prime Video και YouTube.

Επίσης, για τις στιγμές που γίνεται η φόρτιση του αμιγώς ηλεκτρικού Volvo, περιμένουμε τους αγαπημένους μας ή απολαμβάνουμε λίγο χρόνο μακριά από τις υποχρεώσεις μας, η premium σουηδική μάρκα προτείνει καλύτερη ψυχαγωγία, με το Prime Video για download στο Google Play, σε όλες τις αγορές όπου διατίθενται οι υπηρεσίες και οι εφαρμογές Google.

Η Volvo είναι από τους πρώτους κατασκευαστές που προσφέρουν Prime Video στα μοντέλα της.

Σύντομα, στα μοντέλα Volvo με ενσωματωμένες υπηρεσίες και εφαρμογές Google θα ακολουθήσει και το YouTube.

Με έναρξη σήμερα Δεύτερά 18 Σεπτεμβρίου, η υπηρεσία θα αρχίσει να διατίθεται σταδιακά από αγορά σε αγορά, ως προεγκατεστημένη εφαρμογή μέσω ασύρματων (over-the-air) ενημερώσεων.

«Η προσθήκη πρόσβασης σε υπηρεσίες όπως το Prime Video και το YouTube στα αυτοκίνητά μας ενισχύει τη συνεχώς διευρυνόμενη λίστα του λογισμικού και των εφαρμογών που διευκολύνουν τη ζωή των οδηγών», λέει ο Έρικ Σεβέρινσον, Επικεφαλής Νέων Προγραμμάτων στη Volvo Cars. «Εκπληρώνουμε την υπόσχεσή μας να κατασκευάζουμε αυτοκίνητα που εξελίσσονται μαζί με τους πελάτες μας με την πάροδο του χρόνου.»

Καθώς η ασφάλεια βρίσκεται πάντα στον πυρήνα της επιχειρηματικής δραστηριότητας της Volvo, η πρόσβαση σε αναπαραγωγή video θα είναι διαθέσιμη μόνο όταν το αυτοκίνητο είναι πλήρως ακινητοποιημένο.

Το Prime Video θα διατίθεται για download από το Google Play. Το YouTube θα διατεθεί προεγκατεστημένο μέσω μίας ασύρματης (over-the-air) ενημέρωσης.  Και οι δύο εφαρμογές θα είναι διαθέσιμες διεθνώς σε αυτοκίνητα Volvo με ενσωματωμένες υπηρεσίες και εφαρμογές Google, με εξαίρεση την Κίνα, τη Νότιο Κορέα και το Βιετνάμ. Η διαθεσιμότητα των λειτουργιών και των υπηρεσιών που αναφέρονται παραπάνω μπορεί να διαφέρει μεταξύ των αγορών. Σε ορισμένες αγορές, τα δεδομένα που είναι αναγκαία για την αναπαραγωγή, όσον αφορά αυτές και άλλες ψηφιακές υπηρεσίες, μπορεί να μην παρέχονται μαζί με το αυτοκίνητο από τη Volvo Cars. Στις αγορές όπου παρέχονται, υπόκεινται σε συγκεκριμένους όρους, προϋποθέσεις και περιορισμούς. Τα Google, Google Play, και YouTube είναι εμπορικά σήματα της Google LLC.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v