Fisker Pear Concept: Προσιτό crossover με τιμή 27.570 ευρώ

Το Fisker Pear υπόσχεται να είναι ένα από τα πιο προσιτά και βιώσιμα EV της αγοράς. Όσα γνωρίζουμε μέχρι στιγμής.

Fisker Pear Concept: Προσιτό crossover με τιμή 27.570 ευρώ

Η Fisker Inc., καθοδηγούμενη από μια αποστολή να δημιουργήσει τα πιο συναισθηματικά και βιώσιμα ηλεκτρικά οχήματα στον κόσμο, ανακοίνωσε πρόσθετες λεπτομέρειες για το πρωτότυπο Fisker Pear, ένα καινοτόμο και προσιτό crossover με τιμή 27.570 ευρώ.

«Δημιουργήσαμε αυτό το όχημα για να καλύψουμε μια πραγματική ανάγκη των νέων που ζουν στις μεγάλες πόλεις του κόσμου και χρειάζονται καινοτόμο, ευέλικτη και οικονομικά προσιτή κινητικότητα». δήλωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος Henrik Fisker.

Το Pear, σχεδιάζεται στις ΗΠΑ και η μαζική παραγωγή του θα γίνει σε συνεργασία με τη Foxconn, σε ένα εργοστάσιο στο Οχάιο των ΗΠΑ.

Η Fisker ανακοίνωσε επίσης ότι ένα Pear θα εκτεθεί δημόσια στο Fisker Lounge του Μονάχου (Kaufingerstrasse), στο πλαίσιο της IAA Mobility 2023.

Χρησιμοποιεί μια νέα δομή αμαξώματος από ελαφρύ χάλυβα. Mειώθηκε ο αριθμός των ανταλλακτικών κατά 35%. Το όχημα μήκους περίπου 4.550 χιλ. είναι μικρότερο από το SUV Fisker Ocean που βρίσκεται ήδη στην αγορά από το 2ο τρίμηνο του 2023. Διαθέτει ένα μοναδικό πορτμπαγκάζ τύπου Houdini που επιτρέπει στον οδηγό να φορτώνει και να ξεφορτώνει το αυτοκίνητο σε στενούς δρόμους και να αποφεύγονται οι ζημιές σε χώρους στάθμευσης με χαμηλά υψος. Το πορτμπαγκάζ κινείται προς τα κάτω πίσω προφυλακτήρα και προστατεύονται.

Τα πρόσθετα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν ένα μπροστινό συρτάρι, που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την αποθήκευση οτιδήποτε, από πίτσα μέχρι εξοπλισμό προπόνησης, κρατώντας έτσι τις οσμές έξω από την καμπίνα. Θα προσφέρεται και με την επιλογή για να διατηρεί το φαγητό ζεστό ή κρύο. Η καμπίνα έχει σχεδιαστεί για να είναι εξαιρετικά ανθεκτική, χωρίς εύθραυστα κινούμενα μέρη κατάλληλη για οικογένειες με παιδιά ή άτομα που αναζητούν μεγάλο αποθηκευτικός χώρο.

Επίσης, εξοπλίζεται και με το σύστημα Lounge Mode, το οποίο εξασφαλίζει ότι όλα τα καθίσματα αναδιπλώνονται οριζόντια, συμπεριλαμβανομένου του πίσω καθίσματος που αναδιπλώνεται προς τα πίσω στον χώρο του πορτμπαγκάζ, για να δημιουργηθεί ένας μεγάλος χώρος lounge για να παρακολουθήσουν οι επιβάτες μια ταινία ή να ξεκουραστούν. Προαιρετικά θα προσφέρεται και μια περιστρεφόμενη οθόνη 17,1 ιντσών για ψυχαγωγία στη λειτουργία Lounge. Το πενταθέσιο όχημα θα έχει και μια έκδοση για έξι άτομα, με έναν μεγάλο διθέσιο πάγκο που αντικαθιστά το μονό κάθισμα του συνοδηγού και την κεντρική κονσόλα.

Το εσωτερικό διαθέτει ανακυκλωμένα και βιολογικά υλικά που θα βοηθήσουν να γίνει το η Pear πρωτοπόρο στη βιωσιμότητα στην κατηγορία του. Είναι επίσης η βάση του στόχου της Fisker να δημιουργήσει ένα όχημα ουδέτερου άνθρακα έως το 2027. Το όχημα έχει παρουσιαστεί στην τελική του μορφή παραγωγής, εκτός από τους εξωτερικούς καθρέπτες της κάμερας, οι οποίοι είναι ακόμη υπό εξέταση.

Δύο επιλογές μπαταρίας, η βασική θα παρέχει εκτιμώμενη αυτονομία περίπου 320 χλμ., με στόχο να είναι η ελαφρύτερη και πιο βιώσιμη έκδοση, η μεγαλύτερη έχει εκτιμώμενη αυτονομία 560 χλμ. (WLTP). Το όχημα αναμένεται να επιταχύνει 0-100 χλμ./ώρα 6,8΄΄. Θα προσφέρεται με κίνηση στους πίσω τροχούς είτε σε όλους τους τροχούς. Η μαζική παραγωγή του κατασκευή και οι παραδόσεις αναμένεται να ξεκινήσουν τον Ιούλιο του 2025.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v