Η πολυτελής μάρκα Mercedes-Benz στοχοποιείται από παραχαράκτες

Το παγκόσμιο εμπόριο πλαστών προϊόντων Mercedes-Benz συνεχίζει να αυξάνεται, ειδικά στο διαδίκτυο.

Η πολυτελής μάρκα Mercedes-Benz στοχοποιείται από παραχαράκτες

Ο αριθμός των διαγραμμένων απομιμήσεων προϊόντων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στις διαδικτυακές πλατφόρμες αυξήθηκε κατά περισσότερο από 23% το 2022, σε σχέση με το 2021.

Περισσότερα από 1,6 εκατ. πλαστά προϊόντα Mercedes-Benz κατασχέθηκαν σε περισσότερες από 620 ελέγχους τελωνεία και σε προσπάθειες επιβολής του νόμου, πέρσι.

Η Team Brand Protection στη Mercedes-Benz εστιάζει σε απομιμήσεις που σχετίζονται με την ασφάλεια και επεκτείνει περαιτέρω τις διαδικτυακές δραστηριότητες.

Ο αριθμός των διαγραμμένων καταχωρίσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τις διαδικτυακές πλατφόρμες έχει αυξηθεί σημαντικά σε πάνω από 155.000.

Εμπόριο πλαστών προϊόντων

Το παγκόσμιο εμπόριο πλαστών προϊόντων Mercedes-Benz συνεχίζει να αυξάνεται, ειδικά στο διαδίκτυο. Το 2022, σημειώθηκε άλλη μια σημαντική αύξηση στις δραστηριότητες παραποίησης/απομίμησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στις ηλεκτρονικές αγορές. Σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, ο αριθμός των καταργήσεων διαδικτυακών προσφορών για καταχωρίσεις απομιμήσεων σε σχετικές πλατφόρμες αυξήθηκε κατά περισσότερο από 23% σε περισσότερες από 155.000 περιπτώσεις. Το 2022, συνολικά περισσότερα από 1,6 εκατ. παραποιημένα προϊόντα κατασχέθηκαν σε περισσότερες από 620 ελέγχους.

Κακή ποιότητα

Η ποιότητα των παραποιημένων προϊόντων είναι συνήθως κακή και δεν πληροί τις ελάχιστες νομικές απαιτήσεις όσον αφορά την ασφάλεια. Ως εκ τούτου, η παραποίηση/απομίμηση αποτελεί σημαντικό κίνδυνο για την υγεία και την ασφάλεια των χρηστών του δρόμου. Μια παγκόσμια ομάδα στο Κέντρο Ικανοτήτων Διανοητικής Ιδιοκτησίας της Mercedes-Benz συνεργάζεται στενά με τις τελωνειακές αρχές και τις αρχές επιβολής του νόμου σε όλο τον κόσμο για να σταματήσει τους παραχαράκτες.

"Οι οργανωμένες συμμορίες παραχαράκτες παράγουν συνήθως τα χαμηλής ποιότητας και συχνά επικίνδυνα προϊόντα τους υπό απάνθρωπες συνθήκες χωρίς να λαμβάνονται υπόψη τα ανθρώπινα δικαιώματα, τα περιβαλλοντικά πρότυπα και η επαγγελματική υγεία και ασφάλεια. Λαμβάνουμε μαζικά μέτρα εναντίον αυτού. αλλά και οι ντόπιοι εργαζόμενοι και η κοινωνία συνολικά. Οι παραχαράκτες είναι πολύ δραστήριοι και διευρύνουν συνεχώς το χαρτοφυλάκιό τους".

Renata Jungo Brüngger, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Mercedes-Benz Group AG για την ακεραιότητα, τη διακυβέρνηση και τη βιωσιμότητα.

Πλαστά προϊόντα

Εκτός από τους κλασικούς στόχους των πειρατών προϊόντων, όπως οι δίσκοι φρένων, οι τροχοί και τα μέρη του αμαξώματος και του τιμονιού, οι διαδικτυακές πλατφόρμες θα συνεχίσουν επίσης να βρίσκονται υπό το άγρυπνο βλέμμα των προστατών της μάρκας της Mercedes-Benz. Αυτό συμβαίνει επειδή τα πλαστά προϊόντα συχνά δύσκολα διακρίνονται οπτικά από τα γνήσια ανταλλακτικά. Για πρώτη φορά το 2022, ο αριθμός των διαγραμμένων καταχωρίσεων πλαστών προσφορών σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης και διαδικτυακές πλατφόρμες αυξήθηκε σημαντικά σε πάνω από 155.000.

"Το εμπόριο απομιμήσεων προϊόντων μέσω διαδικτυακών πλατφορμών και μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχει επίσης αυξηθεί απότομα τον τελευταίο χρόνο. Τα προστατευτικά της επωνυμίας μας επικεντρώνονται σε απομιμήσεις που σχετίζονται με την ασφάλεια, επειδή θέτουν σε κίνδυνο τους ανθρώπους. Ωστόσο, παρακολουθούμε επίσης την αναπτυσσόμενη επιχείρηση της βιομηχανίας απομίμησης μοντέλο για ψηφιακά αγαθά. Το 2022, συνολικά περισσότερες από 155.000 καταχωρίσεις πλαστών προϊόντων αφαιρέθηκαν από διαδικτυακές πλατφόρμες."

Florian Adt, COO & Γενικός Σύμβουλος της Mercedes-Benz Intellectual Property GmbH & Co. KG.

Κατά την εμπορία πλαστών προϊόντων, οι συμμορίες παραποίησης/απομίμησης επωφελούνται από τον υψηλό βαθμό ανωνυμίας και την αποκεντρωμένη φύση των διαδικτυακών αγορών και τεχνολογιών. Για το λόγο αυτό, η Mercedes-Benz επεκτείνει περαιτέρω τα στρατηγικά και επιχειρησιακά της μέτρα κατά της παραχάραξης στο διαδικτυακό εμπόριο. Η στρατηγική προστασίας της επωνυμίας περιλαμβάνει τρεις πυλώνες: ανίχνευση, επίθεση και πρόληψη. Για το λόγο αυτό, οι προστατευτές επωνυμίας προσφέρουν τακτικά εκπαιδευτικές εκδηλώσεις και ενημερωτικό υλικό για την ευαισθητοποίηση, για παράδειγμα για τις τελωνειακές αρχές ή τους παρόχους υπηρεσιών.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v