Bugatti Chiron Super Sport Golden Era: Η πιο απαιτητική παραγγελία

Το νέο εντυπωσιακό μοντέλο είναι αποτέλεσμα δύο ετών καινοτόμου και εξατομικευμένης δεξιοτεχνίας. Ένα πραγματικό έργο τέχνης. 

Bugatti Chiron Super Sport Golden Era: Η πιο απαιτητική παραγγελία

Η Bugatti Chiron Super Sport Golden Era είναι ίσως το πιο απαιτητικό κατά παραγγελία έργο που έχει αναλάβει ποτέ η Bugatti. Είναι το αποτέλεσμα δύο ετών καινοτόμου και εξατομικευμένης δεξιοτεχνίας, με εντελώς νέες τεχνικές που καθιστούν το πανάκριβο αυτοκίνητο ένα έργο τέχνης.

Είναι η ενσάρκωση της προσφοράς της Bugatti Sur Mesure, στην οποία τα φιλόδοξα οράματα των οδηγών για τα οχήματά τους - που εκτείνονται πέρα ​​από τα ήδη σχεδόν άπειρα επίπεδα προσαρμογής της Bugatti - ζωντανεύουν σε μια διαδικασία συνεργασίας με την ομάδα σχεδιασμού.

Συλλέκτης Bugatti με βαθιά γνώση της ιστορίας της Bugatti

Σε αυτήν την περίπτωση, αυτό το όραμα προήλθε από έναν συλλέκτη Bugatti με βαθιά εκτίμηση για την ιστορία της μάρκας και για την περίπλοκη μηχανική του κινητήρα W16. Όχι μόνο επέλεξε μια Chiron Super Sport για να γιορτάσει τη σχεδίαση του κινητήρα εσωτερικής καύσης, αλλά ήθελε να αποτίσει φόρο τιμής στην ιστορία που οδήγησε στη δημιουργία αυτού του κινητήρα. Με αυτό το όραμα, η ομάδα σχεδιασμού ανέπτυξε μια πρόταση που αποτύπωσε την ουσία αυτού που κάνει την Bugatti ξεχωριστή.

Ο Achim Anscheidt, πρώην διευθυντής σχεδιασμού της Bugatti, υπεύθυνος αυτής της δημιουργίας, εξηγεί το σημείο εκκίνησης της ιδέας: «Οι πελάτες μας μπορούν να είναι απίστευτα δημιουργικοί και είμαστε πολύ υπερήφανοι που τους βοηθάμε να πραγματοποιήσουν αυτό που ονειρεύονται, αλλά εκτεταμένες ειδικές απαιτήσεις όπως αυτές είναι εξαιρετικά σπάνιες. - συνήθως δεν βλέπουμε περισσότερες από μία ή δύο δημιουργίες σε αυτήν την κλίμακα κάθε χρόνο. Δεδομένου του οράματος και της απαιτητικής φύσης για αυτό το έργο - και της φανταστικής ιδέας - η "Χρυσή Εποχή" είναι ίσως το πιο απαιτητικό κομμάτι εξατομικευμένης εργασίας πάνω στο οποίο έχουμε δουλέψει ποτέ η ομάδα μου και εγώ.»

Ασύγκριτη κληρονομιά της Bugatti

Το συνολικό έργο για το αυτοκίνητο αποτυπώνει την ασύγκριτη κληρονομιά της Bugatti. Στη πλευρά του συνοδηγού, 26 χειροποίητα σκίτσα αποκαλύπτουν εικόνες όπως το Type 41 Royale - που επαινείται ως το πιο πολυτελές αυτοκίνητο όταν αποκαλύφθηκε το 1926 - και το Type 57 SC Atlantic, που θεωρείται ευρέως ως το πιο όμορφο αυτοκίνητο που έχει σχεδιαστεί ποτέ. Είναι μια βιτρίνα των στιγμών που η Bugatti άλλαξε τον ρου της ιστορίας του αυτοκινήτου με τις νέες της καινοτομίες. Από την πλευρά του οδηγού, 19 σκίτσα απεικονίζουν την αναγέννηση και τη διαρκή επιτυχία της Bugatti από το 1987, ξεκινώντας από την EB110, μέσω των Veyron και Chiron.

Όμορφο σύνολο

Η ομάδα βελτίωσε το έργο τέχνης μέχρι να πετύχει ακριβώς τη σωστή κλίμακα, αναλογία και μορφή για κάθε ένα από τα επιμέρους σκίτσα, φέρνοντάς τα μαζί για να σχηματίσουν ένα όμορφο σύνολο. Αλλά αυτή η τέχνη χρειαζόταν έναν κατάλληλο καμβά. Ένα χρώμα κατά παραγγελία, μια διαχρονική και εορταστική απόχρωση του χρυσού με το όνομα «Doré», δημιουργήθηκε και εφαρμόστηκε στο αυτοκίνητο με ένα ντεγκραντέ χρώμα που χωρίζεται σε μια ειδική μεταλλική παραλλαγή του «Nocturne Black», δημιουργώντας την τέλεια βάση για τους σχεδιαστές για να ξεκινήσουν τη διαδικασία σχεδίασης απευθείας στο αυτοκίνητο.

400 ώρες

Η επίπονη, χειροκίνητη διαδικασία επιτεύχθηκε χάρη στις ικανότητες της ταλαντούχας ομάδας σχεδιαστών της Bugatti που αναζητούν την τελειότητα. Αναπόφευκτα, αυτό πήρε πολύ χρόνο και περιλάμβανε κάποιες αποτυχίες στην πορεία. Συνολικά, αυτή η διαδικασία κράτησε περισσότερες από 400 ώρες - απόδειξη της πολυπλοκότητας της.

Για να δημιουργηθεί μια καθηλωτική εικόνα, η ομάδα σχεδιασμού διασφάλισε ότι η πρότασή της θα αντικατοπτρίζεται στο εσωτερικό. Σε κάθε ένα από τα πάνελ των θυρών, τρία εικονίδια Bugatti εφαρμόστηκαν στο χέρι με μια ειδική βαφή.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v