H νέα συλλογή της Nautica μας ταξιδεύει σε καλοκαιρινούς, fashion προορισμούς

Γιορτάζοντας 40 χρόνια "ναυτικής αισθητικής"

H νέα συλλογή της Nautica μας ταξιδεύει σε καλοκαιρινούς, fashion προορισμούς

Εμπνευσμένη από τη θαλασσινή της παράδοση, η Nautica καλωσορίζει το φετινό καλοκαίρι με μια συλλογή που εμφυσά αέρα ανανέωσης στην γκαρνταρόμπα και διατηρεί ζωντανά τα «ναυτικά» μοτίβα, τόσο στις ανδρικές όσο και στις γυναικείες σειρές.

Η συλλογή Άνοιξη Καλοκαίρι 23, όπως και όλες οι συλλογές της μάρκας εδώ και 40 χρόνια, μεταφέρει στο καθημερινό fashion streetstyle, την έμπνευση και τις ιδέες που αντλούσε από τη θάλασσα και τα στοιχεία της, o ιδρυτής και σχεδιαστής της Nautica, David Chu. 

Φωτεινά χρώματα δίνουν δυναμικό «παρών» σε κλασικά σχέδια, ενώ τα polo «ντύνονται» με άκρως καλοκαιρινή διάθεση τόσο σε παστέλ, όσο και σε έντονες αποχρώσεις του μπλε, του του κόκκινου, του κίτρινου και του πράσινου. Η μαρινιέρα κρατά σταθερό το «ναυτικό» ρυθμό, δίπλα σε ζωηρά tropical ή πιο διακριτικά, φλοράλ μοτίβα, πάντα με αναφορές στο θαλάσσιο στοιχείο.

Οι κομψές βερμούδες της Nautica - cargo και laid-back chinos - πρωτοστατούν στις ανδρικές εμφανίσεις στην πόλη ή το νησί. Ιδανικοί σύντροφοί τους, τα υψηλής ποιότητας και αισθητικής λινά πουκάμισα και τα t-shirts, σε ζωηρά χρώματα: μονόχρωμα ή με σχέδια.

 

Σημαντικοί παίκτες της συλλογής, όπως κάθε καλοκαίρι εξάλλου, τα ανδρικά quick-dry swim trunks! Με ειδική τεχνολογία για γρήγορο στέγνωμα, τα μαγιό της Nautica εντυπωσιάζουν με τις χρωματικές τους επιλογές και τα ενδιαφέροντα prints. 

Ολοκληρώνοντας τα καλοκαιρινά looks, η Nautica επιβεβαιώνει για ακόμα μια φορά την αγάπη της για το περιβάλλον, δημιουργώντας «sustainably crafted» κομμάτια. Τα υφάσματα από οργανικό βαμβάκι ή/και ανακυκλωμένα πλαστικά μπουκάλια, που χρησιμοποιούνται ευρέως στην παραγωγή των συλλογών, παραμένουν φιλικά για τον πλανήτη και τους ωκεανούς.

 

Μετρώντας 40 χρόνια, λαμπρής fashion κληρονομιάς

Άρρηκτα συνδεδεμένη με τη θάλασσα, η ιστορία της Nautica έχει ναυτική έμπνευση και ταξιδιωτικό προσανατολισμό. Ο ιδρυτής της David Chu, έκανε το 1983 το όνειρό του πραγματικότητα και έκτοτε η μάρκα έχει εξελιχθεί σε ένα παγκοσμίου φήμης, lifestyle brand, που «ταξιδεύει» πλέον με τις συλλογές του σε πάνω από 65 χώρες του κόσμου. Η Nautica έχει ταυτίσει το όνομα της με την κουλτούρα της θαλασσινής ζωής, ενώ παράλληλα μετρά 40 χρόνια ιστιοπλοϊκής παράδοσης, συνοδεύοντας μάλιστα το 1993 την αμερικανική αποστολή ιστιοπλοίας στους Ολυμπιακούς Αγώνες. 

Στα πλαίσια της εξέλιξης της, η Nautica σύστησε το 1996 στο κοινό, τη σειρά Nautica Competition, εμπλουτίζοντας έτσι το portfolio της με πιο athleisure επιλογές, σε ανατρεπτικά σχέδια και χρώματα, που γρήγορα κέρδισαν το ενδιαφέρον και την προτίμηση του νεότερου κοινού.

 

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v