Νέα Maserati MC20 Cielo spyder: Εκπληκτικό αυτοκίνητο με ανοικτή οροφή

Η ιταλική μάρκα αξιοποίησε τις αγωνιστικές ρίζες της και έφτιαξε ένα ονειρεμένο supercar για λίγους και εκλεκτούς.

Νέα Maserati MC20 Cielo spyder: Εκπληκτικό αυτοκίνητο με ανοικτή οροφή

Όσοι έχουν την δυνατότητα να επενδύσουν για το αγαπημένο τους αυτοκίνητο πάνω από 218.000 ευρώ, έβαλαν στη λίστα τους και την τελευταία δημιουργία της Maserati, την εντυπωσιακή MC20 Cielo spyder.

Κοιτάξτε τις φωτογραφίες και αναλογιστείτε την οδηγική ευχαρίστηση που θα σας προσφέρει αυτό το εκπληκτικό αυτοκίνητο με ανοικτή την οροφή. Η ιταλική μάρκα αξιοποίησε τις αγωνιστικές ρίζες της και την εμπειρία της στα μοντέλα GranTurismo για να δημιουργήσει αυτό το ανοικτό τετράτροχο που εκτιμώ ότι σε λίγα χρόνια θα έχει υψηλή αξία και στις δημοπρασίες των supercars.

Convertible

Με το νέο spyder η μάρκα θα επεκτείνει τη γκάμα της για να καλύψει την κατηγορία των convertible, η οποία αντιπροσωπεύει το 35% της παγκόσμιας αγοράς των supercars.

Δεν έχω λόγους να αμφισβητήσω τα όσα ανακοίνωσε επίσημα η φίρμα, "είναι το πρώτο στο είδος του και το καλύτερο στην κατηγορία όσον αφορά τη θερμομόνωση, την ταχύτητα ανοίγματος και κλεισίματος της οροφής (μόλις 12'') και αποτελεί την επιτομή στον τομέα της τεχνολογίας".

Πρωτοποριακή ηλεκτρικά αναδιπλούμενη γυάλινη οροφή

Το στοιχείο που το κάνει να ξεχωρίζει από κάθε άλλο spyder είναι η ηλεκτρικά ανασυρόμενη γυάλινη οροφή. Η διαφανής γυάλινη οροφή, η μεγαλύτερη στην κατηγορία, έχει μήκος 909 χιλ., πλάτος 615 χιλ. και επιφάνεια μεγαλύτερη από μισό τετραγωνικό μέτρο (5.268 cm2).

Είναι το μόνο μοντέλο στην κατηγορία του με πλήρως αναδιπλούμενη γυάλινη οροφή στάνταρ, χωρίς επιπτώσεις στον αποθηκευτικό χώρο του αυτοκινήτου. Σε μόλις 12 ΄΄, η οροφή ανοίγει ή κλείνει, μεταμορφώνοντας το supercar.

Με ενα πάτημα σε ένα άλλο κουμπί αφής το γυαλί της οροφής αλλάζει από διαφανές σε αδιαφανές ή το αντίστροφο, χάρη στη προηγμένη τεχνολογία υγρών κρυστάλλων με πολυμερή (PDLC) Λειτουργεί σε θερμοκρασίες, από -30°C έως +85°C.

Mειωμένος θόρυβος

Η κατασκευή εγγυάται υψηλών προδιαγραφών θερμομόνωση και μειωμένο θόρυβο στο αυτοκίνητο, θέτοντας την κατασκευή σημείο αναφοράς καθώς οι αναδιπλούμενες οροφές είναι συχνά κατασκευασμένες από καμβά ή λαμαρίνα με τις γνωστές αδυναμίες.

Επιλέχθηκαν οι πόρτες τύπου πεταλούδας, οι οποίες παραμένουν και στο spyder. Η πόρτα τύπου πεταλούδας παρέχει ευκολότερη πρόσβαση στη καμπίνα, αναδεικνύει το κόκπιτ από ανθρακονήματα, την αεροδυναμική σχεδίαση και τον εντελώς ακάλυπτο μπροστινό τροχό.

Το μήκους 4.669 χιλ. ιταλικό spyder supercar, ζυγίζει μόλις 65 κιλά περισσότερο από το κουπέ, χάρη στη σχολαστική εργασία στα στάδια της σχεδίασης του αυτοκινήτου.

Ανθρακονήματα

Το πλαίσιο από ανθρακονήματα εγγυάται υψηλή στρεπτική ακαμψία, συμβάλλοντας στη προσπάθεια των μηχανικών το εκπληκτικό αυτοκίνητο να προσφέρει εξαιρετική οδική συμπεριφοράς στο δρόμο και στη πίστα.

Εξοπλισμένο με τον καινοτομικό κινητήρα V6 Nettuno 3.0 twin-turbo, που έκανε το ντεμπούτο του στο 2020 MC20. Αποδίδει 630 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και 730 Nm ροπής από τις 3.000 σ.α.λ. Η αναλογία ισχύος προς βάρος είναι 210 ίπποι/λίτρο.

Καινοτόμο σύστημα καύσης

Η ψυχή του κινητήρα είναι το καινοτόμο σύστημα καύσης που διαθέτει δύο μπουζί. Αυτή η τεχνολογία προέρχεται από τη Formula 1 και είναι τώρα διαθέσιμη για πρώτη φορά σε κινητήρα που προορίζεται για το δρόμο. Συνδυάζεται με DCT αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη, 8 σχέσεων. Επιδόσεις, 0-100 χλμ./ωρα σε περίπου 3΄΄, 0-200 χλμ./ώρα σε μόλις 9,2΄΄. Τελική ταχύτητα 320 χλμ./ώρα. Κιβώτιο ταχυτήτων: DCT, 8 σχέσεων.

Προσφέρει πέντε λειτουργίες οδήγησης: WET, GT, SPORT, CORSA και ESC OFF. Κάθε ένα προσδιορίζεται από το δικό του χρώμα: Το WET είναι πράσινο. GT μπλε, SPORT κόκκινο, CORSA κίτρινο και ESC OFF πορτοκαλί.

Ενεργητική ασφάλεια

Εξοπλίζεται με την πιο μεγάλη γκάμα συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας, σε σχέση με οποιοδήποτε άλλο μοντέλο στη κατηγορία του. Εκτός από τους αισθητήρες στάθμευσης, την κάμερα οπισθοπορείας και την παρακολούθηση τυφλού σημείου το νέο spyder εισάγει αυτόνομο φρένο έκτακτης ανάγκης, πληροφορίες σημάτων κυκλοφορίας και το σύστημα Surround View 360°, για να βοηθά τον οδηγό σε ελιγμούς στάθμευσης χρησιμοποιώντας τέσσερις επιπλέον κάμερες.

Spyder χωρίς εξαιρετικό ηχοσύστημα είναι σαν πίτσα χωρίς ιταλικό τυρί. Το πανάκριβο σύστημα Faber High Premium Sonus αποτελείται από 12 ηχεία. Η ακουστική αλλάζει όταν ανοίγει ή κλείνει η οροφή.

Στο Ηνωμένο Βασίλειο θα κοστίζει σημαντικά πάνω από 218.000 ευρώ που τιμολογήθηκε η βασική έκδοση της κουπέ 648.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v