Θύματα των περικοπών του προϋπολογισμού, τα δύο θέατρα της αργολικής γης φιλοξενούν φέτος μόλις δέκα παραστάσεις, λιγότερες από κάθε άλλη χρονιά. Η έκπτωση, όμως, είναι πάντα στην ποσότητα, και όχι στην ποιότητα. Με την καυστική σάτιρα του κορυφαίου κωμωδιογράφου της αρχαίας Ελλάδας να διεκδικεί τη μερίδα του λέοντος στα Επιδαύρια αυτό το καλοκαίρι του δύσκολου 2010, οι επιλογές περιλαμβάνουν εντυπωσιακά καστ, αγαπημένους σκηνοθέτες, διεθνείς υπογραφές και πρωτοποριακές μουσικές παραστάσεις. Διαλέγετε και… βλέπετε.
Στο Αρχαίο Θέατρο
2-3 Ιουλίου: Η Θεατρική Διαδρομή σε συνεργασία με το ΔΗΠΕΘΕ Αγρινίου ανοίγει την αυλαία των φετινών Επιδαυρίων, με τους Ιππής του Αριστοφάνη, σε σκηνοθεσία Βασίλη Νικολαΐδη. Πολιτική κωμωδία που μέσα από σαφείς αναφορές σε πρόσωπα και καταστάσεις του Πελοποννησιακού Πολέμου θέτει διαχρονικά ζητήματα για τη φαυλότητα της εξουσίας, τη χειραγώγηση των πολιτών αλλά και τη συνενοχή τους. Τους πρωταγωνιστικούς ρόλους του Αγοράκριτου και του Παφλαγόνα μοιράζονται αντίστοιχα οι Παύλος Χαϊκάλης και Γιώργος Αρμένης.
9-10 Ιουλίου: Την κορυφαία σοφόκλεια τραγωδία «Οιδίπους Τύραννος» παρουσιάζει το Αμφι-Θέατρο του Σπύρου Ευαγγελάτου με τον Κωνσταντίνο Μαρκουλάκη και την Καριοφυλλιά Καραμπέτη στους πρωταγωνιστικούς ρόλους του Οιδίποδα και της Ιοκάστης. «Ίσως πρόκειται για το συνταρακτικότερο θεατρικό κείμενο της αρχαιότητας, από όσα μας έχουν διασωθεί», σημειώνει ο Σπύρος Ευαγγελάτος. «Ο άνθρωπος στέκεται αντιμέτωπος με τη Μοίρα, αναμετριέται και συντρίβεται. Όμως η συντριβή του προβάλλει ένα αξεπέραστο μεγαλείο. Αμφισβητείται η αγαθότης του Θείου και δεσπόζει η αέναη προσπάθεια του ανθρώπου να δώσει απάντηση στα αιώνια μεταφυσικά Ερωτήματα. Επιπλέον είναι ένα κείμενο με συναρπαστική πλοκή και αγωνιώδεις περιπέτειες».
16-17 Ιουλίου: Το Εθνικό Θέατρο παρουσιάζει την τολμηρότερη αριστοφανική κωμωδία, τη Λυσιστράτη, σε σκηνοθεσία του ανατρεπτικού Γιάννη Κακλέα. Γραμμένη με αστραφτερό χιούμορ, μέσα στα δεινά του Πελοποννησιακού Πολέμου, η Λυσιστράτη, που χρονολογείται από το 411 π.Χ., αποτελεί έναν διαχρονικό ύμνο στην ειρήνη, στον έρωτα και στη γυναίκα. Ο Βασίλης Χαραλαμπόπουλος επωμίζεται τον πρωταγωνιστικό ρόλο, ενώ τον πλαισιώνουν οι Χρήστος Χατζηπαναγιώτης, Ελένη Κοκκίδου, Λαέρτης Μαλκότσης και Γιώργος Χρυσοστόμου.
23-24 Ιουλίου: Ο αριστοφανικός χορός συνεχίζεται με τους Αχαρνής να ανεβαίνουν από το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος, σε σκηνοθεσία Σωτήρη Χατζάκη, με εντυπωσιακό πρωταγωνιστικό τρίο τους Σταμάτη Κραουνάκη στο ρόλο του Δικαιόπολη, Γρηγόρη Βαλτινό ως Λάμαχο και Κώστα Βουτσά ως Μεγαρίτη. «Οι Αχαρνής, έργο της νεανικής περιόδου του δημιουργού του, είναι ένα κείμενο που φωτίζει με έναν έξοχο τρόπο τη δυνατότητα του ανθρώπου να επιβιώνει στα κρίσιμα όρια της υπάρξεώς του», λέει ο Σωτήρης Χατζάκης, σκηνοθέτης και καλλιτεχνικός διευθυντής του ΚΘΒΕ, εξηγώντας την επιλογή του έργου.
30-31 Ιουλίου: Απομυθοποιώντας τους θεούς και χλευάζοντας τους δημαγωγούς, ο «τραγικότερος των τραγικών» Ευριπίδης προσεγγίζει τη μητροκτονία στον Ορέστη με όρους ψυχολογικού δράματος και έμφαση στην πλοκή και στην περιπέτεια. Η σκηνοθεσία του καλλιτεχνικού διευθυντή του Εθνικού Θεάτρου Γιάννη Χουβαρδά, μαζί με έναν εκλεκτό θίασο, εγγυάται μια σύγχρονη αντισυμβατική ερμηνεία του κλασικού κειμένου. Πρωταγωνιστούν οι Νίκος Κουρής, Στεφανία Γουλιώτη, Ακύλλας Καραζήσης, Νίκος Καραθάνος, Τάνια Τρύπη, Χρήστος Στέργιογλου, Κώστας Βασαρδάνης, Γιώργος Γλάστρας.
6-7 Αυγούστου: Μετά το Όνειρο καλοκαιρινής νύχτας και τον Άμλετ, ο Τόμας Οστερμάγιερ, σημαντικός Ευρωπαίος σκηνοθέτης και διευθυντής της περίφημης βερολινέζικης Σαουμπύνε, επιμένει στον Σαίξπηρ και ανεβάζει στο αργολικό θέατρο τον Οθέλλο. Όπως τονίζουν οι συντελεστές της παράστασης, πρόκειται για μια τραγωδία που εμβαθύνει στα θέματα της ανθρώπινης συμπεριφοράς δίνοντας έμφαση στην αντρική ανταγωνιστικότητα και φιλοδοξία, τη ζήλεια, τον κοινωνικό αποκλεισμό, την παράνοια του έρωτα και της σεξουαλικότητας.
13-14 Αυγούστου: Με αφορμή τη μεγάλη διεθνή οικονομική κρίση, το Θέατρο Τέχνης «Κάρολος Κουν» παρουσιάζει στην Επίδαυρο το τελευταίο έργο του Αριστοφάνη Πλούτος, με τίτλο Πλούτος – Πενίας Θρίαμβος, σε συμπαραγωγή με το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Βόλου. «Θέλοντας να τονίσουμε την άκρως επίκαιρη συνθήκη της κρίσης, σκοπεύουμε, σεβόμενοι απολύτως το αριστοφανικό κείμενο, να δώσουμε μεγαλύτερη βαρύτητα στο ρόλο της Πενίας, η οποία με τη συνεχή παρουσία της θα τονίζει την παντοτινή ύπαρξή της σε όλες της “πολιτισμένες” κοινωνίες μέσα στον ιστορικό χρόνο», τονίζει ο σκηνοθέτης και καλλιτεχνικός διευθυντής του Θεάτρου Τέχνης Διαγόρας Χρονόπουλος. Τους πρωταγωνιστικούς ρόλους μοιράζονται οι Κάτια Γέρου και Δημήτρης Λιγνάδης.
Στο Μικρό Θέατρο Αρχαίας Επιδαύρου
9-10 Ιουλίου: Παρά την παλαιότερη δήλωσή της σχετικά με το ανέφικτο της μελοποίησης των ποιημάτων του Αλεξανδρινού ποιητή, η Λένα Πλάτωνος κάνει την έκπληξη και ανοίγει την αυλαία της μικρής Επιδαύρου μελοποιώντας Κωνσταντίνο Καβάφη. Το γεγονός ότι η πρώτη παρουσίαση του έργου γίνεται αποκλειστικά για το Ελληνικό Φεστιβάλ στο θέατρο της Μικρής Επιδαύρου δεν είναι διόλου απρόσμενη συνθήκη για τη συνθέτρια που ξεκίνησε στο Τρίτο Πρόγραμμα επί των ημερών του Μάνου Χατζιδάκι μελοποιώντας Ανδρέα Εμπειρίκο και γράφοντας τη δική της ιστορία λίγα χρόνια μετά με τον κύκλο Καρυωτάκη και τα δεκατρία τραγούδια του. Ερμηνεύουν η Σαββίνα Γιαννάτου και ο Γιάννης Παλαμίδας. Συμμετέχει η Victoria Bozhyk.
16-17 Ιουλίου: Tο Absolute Ensemble της Νέας Υόρκης, υπό τη διεύθυνση του Κρίστιαν Γέρβι, έρχεται στην Ελλάδα για να συναντήσει δυο σπουδαίους Έλληνες μουσικούς: το βιολιστή Μιλτιάδη Παπαστάμου, από τα ιδρυτικά μέλη του συγκροτήματος, και τον τραγουδοποιό Αλκίνοο Ιωαννίδη. Μέσα από τη χαρά της συνύπαρξης διαφορετικών κόσμων, θα παρουσιάσουν ένα ιδιαίτερο πρόγραμμα υπό τον τίτλο Absolutely Greek to Me, που, μακριά από κάθε σοβαροφάνεια, συνδυάζει την «κλασική» μουσική του 21ου αιώνα, το μεσαιωνικό κυπριακό και το σύγχρονο ελληνικό τραγούδι, την ethnic jazz, τον αυτοσχεδιασμό και τους νέους τρόπους γραφής.
23-24 Ιουλίου: Φόρο τιμής στον κόσμο των φάδος αποτίει η Κριστίνα Μπράνκο, φαδίστα της νεότερης γενιάς, παρουσιάζοντας στο μικρό θεατράκι της Επιδαύρου μερικά από τα γνωστότερα τραγούδια της Amália Rodrigues. Την ίδια βραδιά εμφανίζεται και το άλλο αστέρι της πορτογαλέζικης σκηνής, η Maria João, περίφημη για τους τζαζ φωνητικούς αυτοσχεδιασμούς της. Την πλαισιώνουν οι Chocolate, το κουιντέτο που δημιούργησαν με τον επί 25 συναπτά έτη συνοδοιπόρο της, τον πιανίστα Mario Laginha.
30 Ιουλίου: Επιμένοντας στον πειραματισμό με τις παραδοσιακές φόρμες, ο Σίμος Κακάλας και η Εταιρεία Θεάτρου Χώρος επαναπροσεγγίζουν την ομοιοκατάληκτη αριστουργηματική ερωτική αλλά και αντιτυραννική τραγωδία Ερωφίλη, γραμμένη στο Ρέθυμνο περί τα 1595, με ιταλικές επιδράσεις. Η Ερωφίλη – Άσκηση 1 είχε παρουσιαστεί στην Κρήτη το καλοκαίρι του 2009, σε μια προσπάθεια να ερμηνευτεί το κείμενο ρυθμικά και χορευτικά μέσα από το πρίσμα της κρητικής παράδοσης. Οι ηθοποιοί κρατώντας δυσδιάστατες φιγούρες των χαρακτήρων του έργου σε φυσικό μέγεθος εφάρμοζαν συγκεκριμένη κινησιολογία εμπνευσμένη από ποικίλους κρητικούς χορούς. Στην παράσταση Ερωφίλη – Άσκηση 2 το κείμενο αποδομείται περισσότερο, ανοίγοντας έτσι το δρόμο σε μια πιο τολμηρή σκηνοθεσία και σκηνογραφία.
31 Ιουλίου: Από την Ερωφίλη, του «λογιωτάτου και ευγενεστάτου κυρίου Γεωργίου Χορτάτση του Κρητικού», στον Ερωτόκριτο τού συμπατριώτη του Βιτσέντζου Κορνάρου, που τη μιμήθηκε δημιουργικά. Μετά το τέλος της Ερωφίλης – Άσκηση 2, ο Σίμος Κακάλας και η ομάδα Χώρος προτείνουν ένα γλέντι με δεκαπεντασύλλαβους, χορό, τσικουδιά και φαγητό, για να ακουστεί το περίφημο ποίημα της Κρητικής Αναγέννησης. Προσκεκλημένος όποιος θέλει να συμμετάσχει: τραγουδιστής, αφηγητής ή οργανοπαίχτης. Ερμηνεύουν οι Σίμος Κακάλας, Δήμητρα Κούζα, Έλενα Μαυρίδου. Τη ζωντανή μουσική της βραδιάς αναλαμβάνουν οι Γιάννης Αγγελάκας, Νίκος Βελιώτης, Κωστής Κυριτσάκης.
Στο Αρχαίο Θέατρο
2-3 Ιουλίου: Η Θεατρική Διαδρομή σε συνεργασία με το ΔΗΠΕΘΕ Αγρινίου ανοίγει την αυλαία των φετινών Επιδαυρίων, με τους Ιππής του Αριστοφάνη, σε σκηνοθεσία Βασίλη Νικολαΐδη. Πολιτική κωμωδία που μέσα από σαφείς αναφορές σε πρόσωπα και καταστάσεις του Πελοποννησιακού Πολέμου θέτει διαχρονικά ζητήματα για τη φαυλότητα της εξουσίας, τη χειραγώγηση των πολιτών αλλά και τη συνενοχή τους. Τους πρωταγωνιστικούς ρόλους του Αγοράκριτου και του Παφλαγόνα μοιράζονται αντίστοιχα οι Παύλος Χαϊκάλης και Γιώργος Αρμένης.
9-10 Ιουλίου: Την κορυφαία σοφόκλεια τραγωδία «Οιδίπους Τύραννος» παρουσιάζει το Αμφι-Θέατρο του Σπύρου Ευαγγελάτου με τον Κωνσταντίνο Μαρκουλάκη και την Καριοφυλλιά Καραμπέτη στους πρωταγωνιστικούς ρόλους του Οιδίποδα και της Ιοκάστης. «Ίσως πρόκειται για το συνταρακτικότερο θεατρικό κείμενο της αρχαιότητας, από όσα μας έχουν διασωθεί», σημειώνει ο Σπύρος Ευαγγελάτος. «Ο άνθρωπος στέκεται αντιμέτωπος με τη Μοίρα, αναμετριέται και συντρίβεται. Όμως η συντριβή του προβάλλει ένα αξεπέραστο μεγαλείο. Αμφισβητείται η αγαθότης του Θείου και δεσπόζει η αέναη προσπάθεια του ανθρώπου να δώσει απάντηση στα αιώνια μεταφυσικά Ερωτήματα. Επιπλέον είναι ένα κείμενο με συναρπαστική πλοκή και αγωνιώδεις περιπέτειες».
16-17 Ιουλίου: Το Εθνικό Θέατρο παρουσιάζει την τολμηρότερη αριστοφανική κωμωδία, τη Λυσιστράτη, σε σκηνοθεσία του ανατρεπτικού Γιάννη Κακλέα. Γραμμένη με αστραφτερό χιούμορ, μέσα στα δεινά του Πελοποννησιακού Πολέμου, η Λυσιστράτη, που χρονολογείται από το 411 π.Χ., αποτελεί έναν διαχρονικό ύμνο στην ειρήνη, στον έρωτα και στη γυναίκα. Ο Βασίλης Χαραλαμπόπουλος επωμίζεται τον πρωταγωνιστικό ρόλο, ενώ τον πλαισιώνουν οι Χρήστος Χατζηπαναγιώτης, Ελένη Κοκκίδου, Λαέρτης Μαλκότσης και Γιώργος Χρυσοστόμου.
23-24 Ιουλίου: Ο αριστοφανικός χορός συνεχίζεται με τους Αχαρνής να ανεβαίνουν από το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος, σε σκηνοθεσία Σωτήρη Χατζάκη, με εντυπωσιακό πρωταγωνιστικό τρίο τους Σταμάτη Κραουνάκη στο ρόλο του Δικαιόπολη, Γρηγόρη Βαλτινό ως Λάμαχο και Κώστα Βουτσά ως Μεγαρίτη. «Οι Αχαρνής, έργο της νεανικής περιόδου του δημιουργού του, είναι ένα κείμενο που φωτίζει με έναν έξοχο τρόπο τη δυνατότητα του ανθρώπου να επιβιώνει στα κρίσιμα όρια της υπάρξεώς του», λέει ο Σωτήρης Χατζάκης, σκηνοθέτης και καλλιτεχνικός διευθυντής του ΚΘΒΕ, εξηγώντας την επιλογή του έργου.
30-31 Ιουλίου: Απομυθοποιώντας τους θεούς και χλευάζοντας τους δημαγωγούς, ο «τραγικότερος των τραγικών» Ευριπίδης προσεγγίζει τη μητροκτονία στον Ορέστη με όρους ψυχολογικού δράματος και έμφαση στην πλοκή και στην περιπέτεια. Η σκηνοθεσία του καλλιτεχνικού διευθυντή του Εθνικού Θεάτρου Γιάννη Χουβαρδά, μαζί με έναν εκλεκτό θίασο, εγγυάται μια σύγχρονη αντισυμβατική ερμηνεία του κλασικού κειμένου. Πρωταγωνιστούν οι Νίκος Κουρής, Στεφανία Γουλιώτη, Ακύλλας Καραζήσης, Νίκος Καραθάνος, Τάνια Τρύπη, Χρήστος Στέργιογλου, Κώστας Βασαρδάνης, Γιώργος Γλάστρας.
6-7 Αυγούστου: Μετά το Όνειρο καλοκαιρινής νύχτας και τον Άμλετ, ο Τόμας Οστερμάγιερ, σημαντικός Ευρωπαίος σκηνοθέτης και διευθυντής της περίφημης βερολινέζικης Σαουμπύνε, επιμένει στον Σαίξπηρ και ανεβάζει στο αργολικό θέατρο τον Οθέλλο. Όπως τονίζουν οι συντελεστές της παράστασης, πρόκειται για μια τραγωδία που εμβαθύνει στα θέματα της ανθρώπινης συμπεριφοράς δίνοντας έμφαση στην αντρική ανταγωνιστικότητα και φιλοδοξία, τη ζήλεια, τον κοινωνικό αποκλεισμό, την παράνοια του έρωτα και της σεξουαλικότητας.
13-14 Αυγούστου: Με αφορμή τη μεγάλη διεθνή οικονομική κρίση, το Θέατρο Τέχνης «Κάρολος Κουν» παρουσιάζει στην Επίδαυρο το τελευταίο έργο του Αριστοφάνη Πλούτος, με τίτλο Πλούτος – Πενίας Θρίαμβος, σε συμπαραγωγή με το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Βόλου. «Θέλοντας να τονίσουμε την άκρως επίκαιρη συνθήκη της κρίσης, σκοπεύουμε, σεβόμενοι απολύτως το αριστοφανικό κείμενο, να δώσουμε μεγαλύτερη βαρύτητα στο ρόλο της Πενίας, η οποία με τη συνεχή παρουσία της θα τονίζει την παντοτινή ύπαρξή της σε όλες της “πολιτισμένες” κοινωνίες μέσα στον ιστορικό χρόνο», τονίζει ο σκηνοθέτης και καλλιτεχνικός διευθυντής του Θεάτρου Τέχνης Διαγόρας Χρονόπουλος. Τους πρωταγωνιστικούς ρόλους μοιράζονται οι Κάτια Γέρου και Δημήτρης Λιγνάδης.
Στο Μικρό Θέατρο Αρχαίας Επιδαύρου
9-10 Ιουλίου: Παρά την παλαιότερη δήλωσή της σχετικά με το ανέφικτο της μελοποίησης των ποιημάτων του Αλεξανδρινού ποιητή, η Λένα Πλάτωνος κάνει την έκπληξη και ανοίγει την αυλαία της μικρής Επιδαύρου μελοποιώντας Κωνσταντίνο Καβάφη. Το γεγονός ότι η πρώτη παρουσίαση του έργου γίνεται αποκλειστικά για το Ελληνικό Φεστιβάλ στο θέατρο της Μικρής Επιδαύρου δεν είναι διόλου απρόσμενη συνθήκη για τη συνθέτρια που ξεκίνησε στο Τρίτο Πρόγραμμα επί των ημερών του Μάνου Χατζιδάκι μελοποιώντας Ανδρέα Εμπειρίκο και γράφοντας τη δική της ιστορία λίγα χρόνια μετά με τον κύκλο Καρυωτάκη και τα δεκατρία τραγούδια του. Ερμηνεύουν η Σαββίνα Γιαννάτου και ο Γιάννης Παλαμίδας. Συμμετέχει η Victoria Bozhyk.
16-17 Ιουλίου: Tο Absolute Ensemble της Νέας Υόρκης, υπό τη διεύθυνση του Κρίστιαν Γέρβι, έρχεται στην Ελλάδα για να συναντήσει δυο σπουδαίους Έλληνες μουσικούς: το βιολιστή Μιλτιάδη Παπαστάμου, από τα ιδρυτικά μέλη του συγκροτήματος, και τον τραγουδοποιό Αλκίνοο Ιωαννίδη. Μέσα από τη χαρά της συνύπαρξης διαφορετικών κόσμων, θα παρουσιάσουν ένα ιδιαίτερο πρόγραμμα υπό τον τίτλο Absolutely Greek to Me, που, μακριά από κάθε σοβαροφάνεια, συνδυάζει την «κλασική» μουσική του 21ου αιώνα, το μεσαιωνικό κυπριακό και το σύγχρονο ελληνικό τραγούδι, την ethnic jazz, τον αυτοσχεδιασμό και τους νέους τρόπους γραφής.
23-24 Ιουλίου: Φόρο τιμής στον κόσμο των φάδος αποτίει η Κριστίνα Μπράνκο, φαδίστα της νεότερης γενιάς, παρουσιάζοντας στο μικρό θεατράκι της Επιδαύρου μερικά από τα γνωστότερα τραγούδια της Amália Rodrigues. Την ίδια βραδιά εμφανίζεται και το άλλο αστέρι της πορτογαλέζικης σκηνής, η Maria João, περίφημη για τους τζαζ φωνητικούς αυτοσχεδιασμούς της. Την πλαισιώνουν οι Chocolate, το κουιντέτο που δημιούργησαν με τον επί 25 συναπτά έτη συνοδοιπόρο της, τον πιανίστα Mario Laginha.
30 Ιουλίου: Επιμένοντας στον πειραματισμό με τις παραδοσιακές φόρμες, ο Σίμος Κακάλας και η Εταιρεία Θεάτρου Χώρος επαναπροσεγγίζουν την ομοιοκατάληκτη αριστουργηματική ερωτική αλλά και αντιτυραννική τραγωδία Ερωφίλη, γραμμένη στο Ρέθυμνο περί τα 1595, με ιταλικές επιδράσεις. Η Ερωφίλη – Άσκηση 1 είχε παρουσιαστεί στην Κρήτη το καλοκαίρι του 2009, σε μια προσπάθεια να ερμηνευτεί το κείμενο ρυθμικά και χορευτικά μέσα από το πρίσμα της κρητικής παράδοσης. Οι ηθοποιοί κρατώντας δυσδιάστατες φιγούρες των χαρακτήρων του έργου σε φυσικό μέγεθος εφάρμοζαν συγκεκριμένη κινησιολογία εμπνευσμένη από ποικίλους κρητικούς χορούς. Στην παράσταση Ερωφίλη – Άσκηση 2 το κείμενο αποδομείται περισσότερο, ανοίγοντας έτσι το δρόμο σε μια πιο τολμηρή σκηνοθεσία και σκηνογραφία.
31 Ιουλίου: Από την Ερωφίλη, του «λογιωτάτου και ευγενεστάτου κυρίου Γεωργίου Χορτάτση του Κρητικού», στον Ερωτόκριτο τού συμπατριώτη του Βιτσέντζου Κορνάρου, που τη μιμήθηκε δημιουργικά. Μετά το τέλος της Ερωφίλης – Άσκηση 2, ο Σίμος Κακάλας και η ομάδα Χώρος προτείνουν ένα γλέντι με δεκαπεντασύλλαβους, χορό, τσικουδιά και φαγητό, για να ακουστεί το περίφημο ποίημα της Κρητικής Αναγέννησης. Προσκεκλημένος όποιος θέλει να συμμετάσχει: τραγουδιστής, αφηγητής ή οργανοπαίχτης. Ερμηνεύουν οι Σίμος Κακάλας, Δήμητρα Κούζα, Έλενα Μαυρίδου. Τη ζωντανή μουσική της βραδιάς αναλαμβάνουν οι Γιάννης Αγγελάκας, Νίκος Βελιώτης, Κωστής Κυριτσάκης.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΑ
Το αναλυτικό πρόγραμμα του Φεστιβάλ Επιδαύρου 2010
Το αναλυτικό πρόγραμμα του Φεστιβάλ Επιδαύρου 2010