Ισως το πιο fun-to-drive ανοικτό μοντέλο κάτω από τα 30.000 ευρώ, το Mazda ΜΧ-5 έχει ήδη βρει τη θέση στο βιβλίο Γκίνες και στις καρδιές του (αντρικού) αγοραστικού κοινού.
Με δύο κινητήρες 1,6 και 2,0 λίτρων που αποδίδουν 126 και 160 άλογα αντίστοιχα και σήμα κατατεθέν την πίσω κίνηση το μοντέλο ενδείκνυται για χαλαρές βόλτες και άπειρες…πλαγιολισθήσεις.
Η τιμή ξεκινά από τα 20.990 ευρώ και αγγίζει τα 32.490 για το 2,0 Sport, ενώ η έκδοση roadster coupe είναι λίγο πιο τσιμπημένη αλλά προσφέρει την «ασφάλεια» της κλειστής οροφής.
Σε σχέση με προηγούμενο μοντέλο το MX – 5 διαθέτει στιβαρότερο πλαίσιο, χαμηλότερη θέση οδήγησης ελαφρώς, ενώ το εσωτερικό παραμένει πάντα καλοσχεδιασμένο με ιδιαίτερα όμορφα μπάκετ καθίσματα.
Το κατά 65 χιλ. μεγαλύτερο μεταξόνιό του, σε σχέση με το προγενέστερο μοντέλο, μαρτυρά την αύξηση των χώρων για τους επιβάτες, αλλά και τις αποσκευές τους, κάνοντας το MX-5 ακόμα πιο πρακτικό, τηρουμένων των αναλογιών.
[Βίντεο με το Mazda MX-5]
Με δύο κινητήρες 1,6 και 2,0 λίτρων που αποδίδουν 126 και 160 άλογα αντίστοιχα και σήμα κατατεθέν την πίσω κίνηση το μοντέλο ενδείκνυται για χαλαρές βόλτες και άπειρες…πλαγιολισθήσεις.
Η τιμή ξεκινά από τα 20.990 ευρώ και αγγίζει τα 32.490 για το 2,0 Sport, ενώ η έκδοση roadster coupe είναι λίγο πιο τσιμπημένη αλλά προσφέρει την «ασφάλεια» της κλειστής οροφής.
Σε σχέση με προηγούμενο μοντέλο το MX – 5 διαθέτει στιβαρότερο πλαίσιο, χαμηλότερη θέση οδήγησης ελαφρώς, ενώ το εσωτερικό παραμένει πάντα καλοσχεδιασμένο με ιδιαίτερα όμορφα μπάκετ καθίσματα.
Το κατά 65 χιλ. μεγαλύτερο μεταξόνιό του, σε σχέση με το προγενέστερο μοντέλο, μαρτυρά την αύξηση των χώρων για τους επιβάτες, αλλά και τις αποσκευές τους, κάνοντας το MX-5 ακόμα πιο πρακτικό, τηρουμένων των αναλογιών.
[Βίντεο με το Mazda MX-5]