Η ιαπωνική μάρκα κατέκτησε την πρώτη θέση στις πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων στη παγκόσμια αγορά. Επίσης, η Toyota αναδείχθηκε η πρώτη μάρκα σε πωλήσεις και στην ελληνική αγορά. Αξίζει να τονισθεί ότι είναι η 9η συνεχόμενη χρονιά, που καταλαμβάνει την κεφαλή της κούρσας των πωλήσεων στην χώρα μας.
Το 2021, πούλησε συνολικά 14.559 αυτοκίνητα. Οι ταξινομήσεις αφορούν 13.164 επιβατικά αυτοκίνητα, ποσοστό 13% από την συνολική πίτα των πωλήσεων. Οι πωλήσεις των επαγγελματικών ανήλθαν στις 1.395 μονάδες, αντιστοιχούν στο 13,4% της αγοράς των επαγγελματικών αυτοκινήτων.
Ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Toyota Ελλάς Αριστείδης Αραβανής, με βάση τα αποτελέσματα μιας ακόμα επιτυχημένης χρονιάς, δήλωσε:
‘’Ευχαριστούμε θερμά τους πελάτες μας για την εμπιστοσύνη τους και τους διαβεβαιώνουμε πως η εμπειρία στην εξυπηρέτηση των πελατών μας, παραμένει στο επίκεντρο μας. Για το 2022, η μάρκα συνεχίζει την στρατηγική «beyond zero», προχωρώντας σε μια ολοκληρωμένη περιβαλλοντική προσέγγιση, που εστιάζει μεταξύ άλλων σε ανακυκλωμένα υλικά στην δομή των οχημάτων, προγράμματα ανακατασκευής και ανακύκλωσης μπαταριών και συλλογή ηλιακής ενέργειας. Παράλληλα, τα νέα προϊόντα μας, εμπλουτίζονται ακόμα περισσότερο με την 5η γενιά πλήρους υβριδικής τεχνολογίας, αλλά και το αμιγώς ηλεκτρικό bZ4X στην κατηγορία D-SUV.’’
Tα μοντέλα της Toyota που βρέθηκαν στις κορυφαίες θέσεις της κατηγορίας τους, το 2021
- Το Aygo με 2.473 ταξινομήσεις, που αντιστοιχούν σε μερίδιο της τάξεως του 22,0% στην κατηγορία Α (1η θέση σε πωλήσεις).
- Το Yaris με 4.747 ταξινομήσεις, που αντιστοιχούν σε μερίδιο της τάξεως του 17,8% στην κατηγορία Β (1η θέση σε πωλήσεις).
- Το Corolla με 2.118 ταξινομήσεις, κατακτώντας επάξια την 1η θέση στην κατηγορία C.
- Το C-HR, με 2.934 ταξινομήσεις, κατακτώντας επάξια την 1η θέση στην κατηγορία C_SUV.
- Το RAV4, με 444 ταξινομήσεις, κατακτώντας επάξια την 3η θέση στην κατηγορία D-SUV.