Με 24.485 ευρώ οδηγείς το ηλεκτρικό Peugeot 208e

Η τιμή του supermini μειώθηκε, και σε συνδυασμό με το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά» φτιάχνει την ιδανική συνθήκη για τη νέα σου αγορά.
Με 24.485 ευρώ οδηγείς το ηλεκτρικό Peugeot 208e

Ο β'΄ κύκλος του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά», με ισχύ από Δεκέμβριο 2021, δημιουργεί νέες ακόμη καλύτερες προϋποθέσεις για την αγορά ενός αμιγώς ηλεκτρικού αυτοκινήτου.

Πλέον η επιδότηση φθάνει μέχρι τις 8.000 ευρώ από 6.000 ευρώ που ήταν με τον α΄ κύκλο. Η υποστήριξη της πολιτείας περιλαμβάνει και άλλες μειώσεις στη τελική τιμή πώλησης των μοντέλων μηδενικών ρύπων: ΑΜΕΑ επιπλέον όφελος 1.000 ευρώ, έξυπνος φορτιστής επιδότηση 500 ευρώ, τρίτεκνες οικογένειες επιπλέον 1.000 ευρώ και κάτοχος αυτοκινήτου έως 29 ετών επιπλέον 1.000 ευρώ.

Η Peugeot Ελλάς, αξιοποιεί με εξαιρετικό τρόπο τη νέα ευκαιρία για να αυξηθεί ο όγκος των πωλήσεων των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων και να μειωθεί η ποσότητα του CO2 που εκπέμπεται από τα αυτοκίνητα.

Η τιμή του supermini Peugeot 208e πλέον μειώθηκε στα 24.485 ευρώ από 32.300 ευρώ. Αν υπάρχει και απόσυρση η τιμή κατεβαίνει στα 23.485 ευρώ. Στα ευχάριστα προστίθενται και η αύξηση της αυτονομίας, 362 χλμ. στο μέσο κύκλο, ενώ στη πόλη είναι από 494-515 χλμ.

Στο SUV 2008e, νέα χαμηλότερη τιμή 29.300 ευρώ, από 37.300 ευρώ. Με απόσυρση η τιμή μειώνεται στα 28.300 ευρώ. Αυξημένη αυτονομία, 341 χλμ. στο μέσο κύκλο, 460-474 χλμ. στη πόλη. Τα Peugeot 208e και 2008e, είναι τα φθηνότερα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα στη κατηγορία τους, χωρίς καμία παρέμβαση στο πλούσιο βασικό εξοπλισμό τους.

H Peugeot Ελλάς, ήταν η πρώτη μάρκα στην Ελλάδα που καθιέρωσε την τοποθέτηση φορτιστών σε όλο το δίκτυο της και φρόντισε για την απρόσκοπτη δοκιμή των ηλεκτρικών μοντέλων της από τους υποψήφιους αγοραστές, σε όλο το επίσημο δίκτυο της παρέχοντας τον ανάλογο αριθμό αυτοκινήτων.



Μεγαλύτερη αυτονομία

Οι τελευταίες εξελίξεις στις αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις των  Peugeot 208 και 2008 προσθέτουν από τις αρχές του 2022 πάνω από 25 χλμ. επιπλέον αυτονομία (δηλαδή 8% αύξηση) - κατά WLTP – και αρκετά μεγαλύτερη σε πραγματικές συνθήκες.

Και τα δύο μοντέλα λανσαρίστηκαν στο τέλος του 2019 και έχουν διαγράψει μία επιτυχημένη πορεία στις αγορές, καθώς έχουν ήδη παραχθεί πάνω από 90.000 οχήματα. Το e-208 και e- 2008 υπογραμμίζουν τη σημασία που έχει για την Peugeot με η στρατηγική εξηλεκτρισμού της.

Βασισμένα στην πλατφόρμα eCMP (Common Modular Platform), εφοδιασμένα με μία μπαταρία 50 kWh και έναν 100% ηλεκτρικό κινητήρα 136 ίππων και ροπής 26,4 χλγμ., αυτά τα δύο μοντέλα θα παρουσιάσουν τις τελευταίες τεχνολογικές τους εξελίξεις, οι οποίες θα προσφέρουν περισσότερη αυτονομία στους χρήστες τους.

Πρώτα απ’ όλα, τα ελαστικά έχουν αναβαθμιστεί σε «Α» κλάσης, προσφέροντας μεγαλύτερη αποδοτικότητα, χάρη στη χαμηλότερη αντίσταση κύλισης. Αυτό αφορά τους τροχούς 16 ιντσών του e-208 και 17 ιντσών του e-2008.

Σύστημα μετάδοσης με νέα σχέση

Επιπλέον, υπάρχει μια μηχανολογική εξέλιξη στο σύστημα μετάδοσης με μια νέα σχέση στο κιβώτιο ταχυτήτων, η οποία βελτιστοποιεί την αυτονομία τόσο στις κοντινές όσο και σε πιο μακρινές διαδρομές.

Τέλος, μία νέα αντλία θερμότητας με αισθητήρα υγρασίας εγκαταστάθηκε στην κορυφή του παρμπρίζ και τελειοποιεί την αποδοτικότητα  σε θέρμανση και ψύξη. Οι πληροφορίες που μεταδίδονται από αυτόν τον αισθητήρα καθιστούν δυνατό τον ακριβή έλεγχο της ανακύκλωσης του αέρα στην καμπίνα του επιβάτη και τελικά, συγκρατούν την κατανάλωση ενέργειας  της μπαταρίας  κατά  τη θέρμανση και τη διατήρηση της θερμοκρασίας μέσα στο όχημα. Η τελευταία αυτή βελτίωση είναι ιδιαίτερα σημαντική όταν επικρατούν χαμηλές εξωτερικές θερμοκρασίας

Συνοψίζοντας, όλες αυτές οι εξελίξεις θα εξασφαλίσουν την αυξημένη αυτονομία κατά WLTP (Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedures):

• To e-208 θα διαθέτει πλέον πάνω από 362 χλμ. αυτονομία, αύξηση 22 χλμ.

• Το e-2008 θα διαθέτει πλέον πάνω από 345 χλμ. αυτονομία, αύξηση 25 χλμ.

Αλλά πέραν των ουσιαστικών αυξήσεων στην αυτονομία, βάσει του WLTP, υπάρχουν επίσης σημαντικές αυξήσεις της τάξεως των 40 χλμ. στη χρήση σε πραγματικές συνθήκες και συγκεκριμένα, σε συνθήκες κυκλοφοριακής κίνησης και εξωτερικής θερμοκρασίας κοντά στους 0°C.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v