Το νέο DBX707 είναι ένα SUV που δεν μοιάζει με κανένα άλλο. Ανεβάζει την Aston Martin στην κορυφή της κατηγορίας με έναν μοναδικό συνδυασμό εντυπωσιακών επιδόσεων, υπέρτατης δυναμικής, αδιαμφισβήτητου στυλ και απόλυτης πολυτέλειας.
Έχοντας ως σημείο εκκίνησης την ευρέως αναγνωρισμένη σχεδίαση, τη δυναμική και τον ευχάριστο χαρακτήρα του V8 DBX, η Aston Martin DBX707 βασίσθηκε σε αυτά τα αυθεντικά σπορ χαρακτηριστικά. Κάθε τμήμα του αυτοκινήτου έχει βελτιωθεί για να ενισχύσει τις επιδόσεις, να εντείνει την οδηγική απόλαυση και να ενισχύσει την παρουσία του στο δρόμο.
Ξεκινώντας με το σύστημα μετάδοσης κίνησης, η ομάδα μηχανικών της Aston Martin αξιοποίησε πλήρως τις δυνατότητες του διπλού υπερτροφοδοτούμενου V8 της DBX 4.0 λίτρων. Ο κινητήρας της DBX707 διαθέτει τώρα στροβιλοσυμπιεστές με προσαρμοσμένη βαθμονόμηση κινητήρα για να απελευθερώσει περισσότερη ισχύ και ροπή. Επίσης νέο στο κορυφαίο SUV υψηλών επιδόσεων της Aston Martin, είναι ότι υιοθετήθηκε ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 9 σχέσεων, ικανό να διαχειρίζεται πολύ αυξημένα φορτία ροπής σε σύγκριση με έναν κανονικό αυτόματο μετατροπέα ροπής. Αυτό το κιβώτιο υψηλής απόδοσης διαχειρίζεται την ενέργεια του V8 των 4.0 λίτρων που απαρτίζεται από την τεράστια ισχύ των 707 ίππων και την ροπή των 90,9 χλγμ., αυξήσεις κατά 157 ίππους και 20,2 χλγμ. σε σχέση με το DBX (V8).
Νέο κιβώτιο ταχυτήτων
Η υιοθέτηση του νέου κιβωτίου ταχυτήτων φέρνει περαιτέρω οφέλη. Πολύ πιο γρήγορες αλλαγές σχέσεων, πιο άμεση αίσθηση της αλλαγής, γεγονός που δίνει στον οδηγό μια αυξημένη αίσθηση ελέγχου και απόκρισης. Η ικανότητα εκτόξευσης είναι επίσης βελτιωμένη, γεγονός που συμβάλλει στην ολοκλήρωση του τεστ 0-100 χλμ./ώρα σε 3,3΄΄.
Αναπόσπαστο μέρος της σουίτας βελτιώσεων απόδοσης της Aston Martin DBX707 είναι η στάνταρ τοποθέτηση των Carbon Ceramic Brakes. Με διαστάσεις 420 χιλ. εμπρός και 390 χιλ. πίσω, αυτοί οι δίσκοι CCB, συνδυάζονται με δαγκάνες 6 εμβόλων και έχουν ως αποτέλεσμα τη μείωση του βάρους κατά 40,5 κιλά. Οι αναθεωρήσεις στο υδραυλικό τμήμα και στον ενισχυτή του συστήματος πέδησης βελτιώνουν την αίσθηση του πεντάλ και την απόκριση στο φρενάρισμα. Η βελτιωμένη ψύξη των φρένων έχει επιτευχθεί με τη λήψη αέρα τόσο από την κύρια εισαγωγή ψύξης όσο και από το δάπεδο, με τακάκια φρένων υψηλής απόδοσης που παρέχουν εξαιρετική συνοχή τριβής σε ένα ευρύ φάσμα θερμοκρασιών.
Οι τροχοί και τα ελαστικά είναι στάνταρ 22 ιντσών (σε μια επιλογή σχεδίων Sport και Ribbon), με προαιρετική ζάντα αλουμινίου 23 ιντσών που προσφέρεται σε επιλογή από μαύρο ανάγλυφο ή σατινέ μαύρο με διαμαντένιες ανταύγειες. Η υιοθέτηση ενός τροχού 23 ιντσών φέρνει επίσης δυναμικά οφέλη, με το ελαστικό μεγαλύτερης διαμέτρου να προσφέρει βελτιωμένη απόκριση στο τιμόνι, καλύτερο κύριο έλεγχο του αμαξώματος και βελτιωμένους χρόνους γύρου.
Ηλεκτρονικό πίσω διαφορικό
Το DBX707 διαθέτει επίσης μια νέα έκδοση του ηλεκτρονικού πίσω διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης (e-diff). Ενισχυμένο για να χειρίζεται τα 90,9 χλγμ. ροπής, διαθέτει αναθεωρημένη (μικρότερη) σχέση τελικής μετάδοσης κίνησης 3,27 σε σύγκριση με 3,07 για το DBX V8.
Η κατανομή της ροπής εμπρός-πίσω παραμένει πλήρως αυτόματη, με δυνατότητα αποστολής έως και 100% της ροπής στον πίσω άξονα. Η προσεκτική βαθμονόμηση του e-diff διασφαλίζει ότι η DBX707 έχει την ευελιξία στις στροφές, τη σπορ αίσθηση και τον δυναμικό χαρακτήρα ενός αληθινού σπορ αυτοκινήτου.
Το κλειδί για τον εξαιρετικό χειρισμό της DBX707 είναι το σύστημα αερανάρτησης. Διατηρώντας τη βασική αρχιτεκτονική και τους αεροθαλάμους τριπλού όγκου του DBX V8 - που ήδη θεωρείται το SUV με τον καλύτερο χειρισμό στην αγορά - η Aston Martin DBX707 διαθέτει μια ειδική ρύθμιση πλαισίου βελτιστοποιημένη για τις ασυμβίβαστες απαιτήσεις και στόχους της.
Υπήρξαν επίσης ορισμένες αλλαγές και βελτιώσεις στις λειτουργίες Dynamic Drive. Το "Race Start" είναι διαθέσιμο σε λειτουργίες GT Sport και Sport+ για να μεγιστοποιήσει την off-the-line επιτάχυνση και να αναδείξει πραγματικά τη βελτιωμένη απόδοση.
Η παραγωγή της Aston Martin DBX707 αναμένεται να ξεκινήσει το 1ο τρίμηνο του 2022, με τις πρώτες παραδόσεις να έχουν προγραμματιστεί να ξεκινήσουν στις αρχές του δεύτερου τριμήνου του 2022.