Η τάση για τα coupe επηρέασε και την Skoda

Η Skoda, αποκάλυψε το Enyaq Coupe iV, ένα ολοκαίνουργιο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο με κουπέ γραμμές, που εμπλουτίζει την γκάμα του ομώνυμου μοντέλου.
Η τάση για τα coupe επηρέασε και την Skoda

Το νέο Enyaq Coupe iV, συνδυάζει τις σπορ γραμμές με γενναιόδωρους εσωτερικούς χώρους και πορτμπαγκάζ 570 λίτρων. Ο ήδη κορυφαίος αεροδυναμικός συντελεστής Cd του Enyaq iV έχει βελτιωθεί περαιτέρω, φτάνοντας στην κουπέ υλοποίηση την τιμή 0,234.

Αυτό συντελεί σε ακόμα μεγαλύτερη αυτονομία, πλέον στα 545 χλμ. στον κύκλο WLTP. Υπάρχει δυνατότητα επιλογής δύο μεγεθών μπαταρίας, κίνηση στους πίσω ή σε όλους τους τροχούς και τέσσερα επίπεδα ισχύος που κυμαίνονται από 132 kW (177 ιππους) έως 220 kW (295 ιππους).

Η τελευταία, αφορά την έκδοση RS. Στο εσωτερικό, ακολουθεί την φιλοσοφία των Design Selections, που αντικαθιστούν τα κλασικά επίπεδα επένδυσης.



Το νέο κουπέ διατίθεται σε τέσσερα επίπεδα ισχύος. Η ισχύς ξεκινά από 132 kW (177 ιπποι) iV 60 με κίνηση στους πίσω τροχούς, το οποίο είναι εξοπλισμένο με μπαταρία 62 kWh (net: 58 kWh). Το iV 80 είναι επίσης πισωκίνητο και παράγει 150 kW (201 ιππους) από την μπαταρία 82 kWh (net: 77 kWh). Εκτός από αυτή τη μεγαλύτερη μπαταρία, το iV 80x και το RS iV διαθέτουν δεύτερο κινητήρα στον μπροστινό άξονα, καθιστώντας τα τετρακίνητα. Το iV 80x έχει ισχύ 195 kW (261 ιππους), ενώ το κορυφαίο RS iV αποδίδει έως και 220 kW (290 ιππων) και μέγιστη ροπή 46,8 χλγμ.

Χρειάζεται μόλις 6,5΄΄ για επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα, η τελική του ταχύτητα στα 180 χλμ./ώρα.



Το εσωτερικό επωφελείται από τη νέα φιλοσοφία Design Selections, βασισμένη σε μοντέρνα περιβάλλοντα διαβίωσης με χρήση φυσικών, βιώσιμα επεξεργασμένων, ανακυκλωμένων και μη υλικών. Ενδεικτικά, οικολογικά επεξεργασμένο δέρμα ενώ τα καλύμματα καθισμάτων προέρχονται από ανακυκλωμένα μπουκάλια PET σε συνδυασμό με μη ανακυκλωμένο μαλλί (new wool). Στον προαιρετικό εξοπλισμό, δέκα θεματικά πακέτα και μεμονωμένες επιλογές, κάνουν τη διαμόρφωση του αυτοκινήτου εύκολη. Τα βασικά χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν μια κεντρική οθόνη infotainment 13 ιντσών και ψηφιακό πιλοτήριο 5,3 ιντσών, προαιρετικά με head-up οθόνη επαυξημένης πραγματικότητας. Εξοπλισμένο με τον προαιρετικό κοτσαδόρο, μπορεί να ρυμουλκήσει ρυμουλκούμενα βάρους έως 1.400 κιλά σε κλίσεις έως 8%.

Το νέο μοντέλο αναμένεται στην Ελλάδα πριν το καλοκαίρι.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v