Από 40.427 ευρώ το νέο Kia EV6

Εντυπωσιακή σχεδίαση, αμιγώς ηλεκτρικός χαρακτήρας και τεχνολογικές καινοτομίες περιλαμβάνει το νέο BEV της KIA.
Από 40.427 ευρώ το νέο Kia EV6
Το τελευταίο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Kia είναι το εντυπωσιακής σχεδίασης EV6. Πρόκειται για το πρώτο BEV crossover της μάρκας που εξελίχθηκε στην αποκλειστική αρχιτεκτονική E-GMP.

Σχεδιασμένο και εξελιγμένο από το μηδέν, ξεπερνά κάποια εγγενή μειονεκτήματα που υπάρχουν στα χαρακτηριστικά οδήγησης πολλών άλλων BEV που κυκλοφορούν σήμερα στην αγορά, συμπεριλαμβανομένου του υπερβολικά επιθετικού ρυθμού επιτάχυνσης και της απόκρισης στο γκάζι.

Έχει υψηλή απόδοση σε διαφορετικά περιβάλλοντα και συνθήκες οδήγησης χάρη στις τέσσερις προηγμένες λειτουργίες κίνησης - Eco, Normal, Sport ή Snow - τις οποίες ο οδηγός μπορεί να επιλέξει με το πάτημα ενός διακόπτη. Λειτουργίες όπως η χαρτογράφηση ροπής, το σύστημα διεύθυνσης, το ESC και τα συστήματα κατανάλωσης ενέργειας, τα διαχειρίζεται η ευφυής τεχνολογία κίνησης του αυτοκινήτου για να παρέχουν την ιδανική οδηγική εμπειρία ανά πάσα στιγμή.

Για τις AWD εκδόσεις του EV6, ένα σύστημα ενεργοποίησης αποσύνδεσης (Disconnector Actuator System ή DAS) εξασφαλίζει πάντα μια ομαλή μετάβαση μεταξύ των λειτουργιών πίσω κίνησης (RWD) και της τετρακίνησης (AWD) χωρίς να απαιτείται χειροκίνητη εναλλαγή. Ο πίσω άξονας λειτουργεί ως ο βασικός για την κίνηση με τον μπροστινό να λειτουργεί όταν χρειάζεται. Το σύστημα προσαρμόζεται αυτόματα και ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης.

Στη λειτουργία AWD, το DAS συνδέεται για να βελτιώσει την ισχύ και τη σταθερότητα οδήγησης. Η ενεργοποίηση της κίνησης στους μπροστινούς τροχούς μπορεί να γίνει μέσα σε 0,4 δευτερόλεπτα συνδέοντας και αποσυνδέοντας τον συμπλέκτη στον κινητήριο άξονα χρησιμοποιώντας έναν ενεργοποιητή/ μοτέρ. Κατά τη μετάβαση στη λειτουργία RWD, η τεχνολογία DAS βελτιώνει την αυτονομία έως και 8% και ταυτόχρονα επιτρέπει πιο δυναμική και σπορ οδήγηση.

Επιδόσεις

Εξοπλισμένο με δύο υψηλής απόδοσης ηλεκτρικούς κινητήρες 430 kW, το EV6 GT ανάγει τις ηλεκτρικές επιδόσεις σε άλλο επίπεδο. Το EV6 GT διατίθεται αποκλειστικά με τη μεγάλη μπαταρία 77,4 kWh μεγάλης αυτονομίας. Με μέγιστη απόδοση ροπής 740 Nm, το EV6 GT επιταχύνει από τα 0 έως τα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,5 δευτερόλεπτα και μπορεί να φτάσει την τελική ταχύτητα των 260 χλμ./ώρα. Η προσθήκη ενός ηλεκτρονικού διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης συμπληρώνει το προηγμένο σύνολο του EV6 GT.

Η έμφαση στη σπορ οδήγηση και στις επιδόσεις επεκτείνεται σε όλη την οικογένεια EV6 και δεν περιορίζεται μόνο στην κορυφαία έκδοση. Συγκεκριμένα, η γκάμα του EV6 προσφέρει μια επιλογή από πολλαπλές πλήρως ηλεκτρικές εκδόσεις κινητήρων μηδενικών εκπομπών, συμπεριλαμβανομένων μπαταριών μεγάλης (77,4 kWh) και τυπικής αυτονομίας (58,0 kWh).

Η έκδοση 2WD 77,4 kWh μπορεί να διανύσει έως και 528 χιλιόμετρα με μία μόνο φόρτιση στον συνδυασμένο κύκλο WLTP. Με μέγιστη ροπή 605 Nm διαθέσιμη στην έκδοση AWD, αυτή η έκδοση του EV6 μπορεί να επιταχύνει για τα 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 5,2 δευτερόλεπτα. Η μπαταρία 77,4 kWh συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 168 kW (229 ίππων) που κινεί τους πίσω τροχούς, ενώ για τις εκδόσεις AWD EV6, δύο ηλεκτρικοί κινητήρες κινούν τον μπροστινό και τον πίσω άξονα με συνδυαστική ισχύ 239 kW (325 ίππους).

Ταχύτατη φόρτιση 800V

Το EV6 προσφέρει δυνατότητες φόρτισης 800V και 400V χωρίς να απαιτούνται πρόσθετα εξαρτήματα ή προσαρμογείς (αντάπτορες). Το αυτοκίνητο υποστηρίζει υψηλές ταχύτητες φόρτισης της μπαταρίας από το 10% έως το 80% του περιεχομένου της σε μόλις 18 λεπτά, σε όλες τις εκδόσεις, ή φόρτιση 100 χιλιομέτρων αυτονομίας σε λιγότερο από 4,5 λεπτά στην έκδοση 2WD με την μπαταρία 77,4 kWh.

Το σύστημα φόρτισης του αυτοκινήτου είναι πιο ευέλικτο και αποδοτικό από τα BEV της προηγούμενης γενιάς χάρη στην ενσωματωμένη μονάδα ελέγχου φόρτισης (ICCU). Το ICCU επιτρέπει μια νέα λειτουργία φόρτισης V2L ισχύος έως και 3,6 kW ισχύος που επιτρέπει την φόρτιση από την μπαταρία του οχήματος μέσω ενός απλού προσαρμογέα που μετατρέπει το εξωτερικό βύσμα φόρτισης σε πρίζα. Το βύσμα προσαρμογέα θα είναι συγκεκριμένο, επιτρέποντας στο EV6 να φορτίζει οτιδήποτε: από εξωτερικές οικιακές συσκευές έως άλλα ηλεκτρικά οχήματα. Για παράδειγμα, η λειτουργία V2L μπορεί να τροφοδοτήσει ταυτόχρονα με ενέργεια μια τηλεόραση 55 ιντσών και ένα κλιματιστικό για περισσότερο από 24 ώρες.

Ανάκτηση ενέργειας

Είναι εξοπλισμένο με τεχνολογίες ανάκτησης ενέργειας για μεγιστοποίηση της αυτονομίας. Το σύνολο περιλαμβάνει προαιρετικά μία αποδοτική αντλία θερμότητας της πιο πρόσφατης γενιάς, η οποία εκμεταλλεύεται τις απώλειες θερμότητας από το σύστημα ψύξης του αυτοκινήτου. Αυτό εξασφαλίζει ότι ακόμη και στους -7 βαθμούς Κελσίου, το αυτοκίνητο μπορεί να προσφέρει το 80% της αυτονομίας του, όπως σε συνθήκες με 25 βαθμούς Κελσίου.

Επίσης, παρουσιάζεται η πιο πρόσφατη γενιά του έξυπνου συστήματος ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση, το οποίο λειτουργεί με διακόπτες πίσω από το τιμόνι, ώστε οι οδηγοί να μπορούν γρήγορα και εύκολα να ελέγχουν τον βαθμό επιβράδυνσης του αυτοκινήτου ώστε να ανακτήσουν κινητική ενέργεια για να μεγιστοποιήσουν την αυτονομία και την απόδοση του συστήματος. Οι οδηγοί μπορούν να επιλέξουν μεταξύ έξι επιπέδων ανάκτησης (0, από το 1 έως το 3, i-PEDAL ή auto mode). Η λειτουργία i-PEDAL επιτρέπει στο αυτοκίνητο να ανακτά τη μέγιστη ποσότητα ενέργειας από τα φρένα του και ταυτόχρονα επιτρέπει στον οδηγό να επιβραδύνει ήπια το αυτοκίνητο δίχως να χρειάζεται να πατήσει το πεντάλ φρένου.

Εξελιγμένος εσωτερικός σχεδιασμός

Ο εσωτερικός σχεδιασμός, επωφελείται σημαντικά από τη χρήση της πλατφόρμας E-GMP. Παρά τις κόμπακτ εξωτερικές διαστάσεις, το μεταξόνιο των 2.900 χιλ. έχει ως αποτέλεσμα οι χώροι στο εσωτερικό να είναι ανάλογοι πολλών SUV μεσαίου μεγέθους.

Ένα από τα πιο εντυπωσιακά στοιχεία είναι η υψηλής τεχνολογίας καμπύλη οθόνη του συστήματος infotainment και η μινιμαλιστική αρχιτεκτονική.

Καθώς δεν υπάρχει ανάγκη για ένα κεντρικό τούνελ μετάδοσης το επίπεδο δάπεδο παρέχει σε όσους κάθονται πίσω 990 χιλ. χώρο για τα πόδια τους εξασφαλίζοντας εξαιρετική άνεση.

Ένα καινοτόμο νέο σύστημα HVAC (θέρμανση, εξαερισμός και κλιματισμός) βελτιώνει περαιτέρω την άνεση των επιβατών. Με την ενσωμάτωση μιας αρχιτεκτονικής HVAC που διαχωρίζεται σε ότι είναι εντός και εκτός της καμπίνας, το μέγεθος του εσωτερικού τμήματος του συστήματος HVAC μειώνεται κατά 55%. Αυτή η βέλτιστη διάταξη εξασφαλίζει μια πιο λεπτή σχεδίαση του ταμπλό και κατά συνέπεια μεγαλύτερο χώρο για τους επιβάτες των εμπρός καθισμάτων, εξασφαλίζοντας παράλληλα τη βέλτιστη απόδοση ψύξης.

Τα ειδικά καθίσματα επιτρέπουν στον οδηγό και το συνοδηγό να χαλαρώνουν με απόλυτη άνεση και πολυτέλεια όταν είναι σταθμευμένο ή φορτίζει. Με το πάτημα ενός κουμπιού, τα καθίσματα θα σηκωθούν και θα ανακληθούν βελτιστοποιώντας τη στάση αλλά και την κατανομή της πίεσης του σώματος, επιτρέποντας στους επιβάτες να τεντωθούν, να διαβάσουν ένα βιβλίο ή να κοιμηθούν.

Σε όλη την καμπίνα χρησιμοποιούνται κορυφαία υλικά ώστε να δημιουργείται μια φιλόξενη αίσθηση, ενώ ταυτόχρονα η επιλογή τους έχει γίνει και με γνώμονα τη μέγιστη αντοχή. Έχουν χρησιμοποιηθεί βιώσιμα υλικά, από επενδύσεις από vegan δέρμα ή ειδικά υφάσματα καθισμάτων μέχρι και μοκέτες από ανακυκλωμένα πλαστικά, που είναι ισοδύναμα με 111 πλαστικά μπουκάλια νερού 500 ml.

Όλα τα βασικά χειριστήρια βρίσκονται σε κοντινή απόσταση από τον οδηγό για μια διαισθητική οδηγική εμπειρία. Ο επιλογέας Shift-By-Wire, που εξοικονομεί χώρο, είναι τοποθετημένος βολικά στην κεντρική κονσόλα και δίπλα στο κουμπί εκκίνησης, ενώ το κομψό τιμόνι ενσωματώνει τους βασικούς διακόπτες ADAS για μέγιστη λειτουργικότητα.

Διαθέτει έξυπνη και ευέλικτη διαμόρφωση του εσωτερικού του καθώς και πολλούς χώρους αποθήκευσης, συμπεριλαμβανομένου του πορτμπαγκάζ των έως και 520 λίτρων (VDA) με τα καθίσματα της δεύτερης σειράς στη θέση τους.

Με τα καθίσματα της δεύτερης σειράς αναδιπλωμένα, η χωρητικότητά του αυξάνεται σε περίπου 1.300 λίτρα. Το αυτοκίνητο διαθέτει και εμπρός χώρο αποσκευών το οποίο παρέχει έως και 52 λίτρα επιπλέον χώρο αποθήκευσης για τις 2WD εκδόσεις και 20 λίτρα για τις AWD.

Κορυφαία τεχνολογία

Εισάγει μια σειρά τεχνολογιών που ενισχύουν περαιτέρω την ασφάλεια, τη συνδεσιμότητα και την ψυχαγωγία.

Το υψηλής τεχνολογίας σύστημα ψυχαγωγίας περιλαμβάνει δύο καμπύλες ευρείες οθόνες υψηλής ανάλυσης 12,3 ιντσών, οι οποίες διαθέτουν πάνελ λεπτής μεμβράνης που χρησιμοποιούν νέες δομές και προηγμένη τεχνολογία για τη μείωση της επίδρασης από το φως.

Ακριβώς μπροστά από τον οδηγό υπάρχει μια προσαρμόσιμη οθόνη- πίνακας οργάνων που παρέχει πληροφορίες για την ταχύτητα, την υπολειπόμενη αυτονομία και την κατάσταση φόρτισης. Το Adjacent είναι μια κεντρική οθόνη που συνδυάζει τα συστήματα πλοήγησης και infotainment καθώς και το μενού. Αυτό το ζεύγος οθονών χωρίς πλαίσιο διαθέτει φιλμ μείωσης του φωτός και λειτουργίες «αυτόματης φωτεινότητας» προκειμένου να είναι εύκολα αναγνώσιμες σε όλες τις συνθήκες φωτισμού.

Η προηγμένη ενσωματωμένη τεχνολογία εξοικειώνει ομαλά τον οδηγό μέσω του προηγμένου συστήματος head-up display (HUD) με τεχνολογία επαυξημένης πραγματικότητας (Augmented Reality) - τεχνολογία που συνήθως διατίθεται από premium μάρκες.

Κορυφαία συστήματα ασφάλειας και άνεσης

Διαθέτει εξελιγμένο Highway Driving Assist (Υποστήριξη Κίνησης σε Αυτοκινητόδρομο) με υποστήριξη αλλαγής λωρίδας (HDA 2). Χρησιμοποιώντας ραντάρ που είναι τοποθετημένα περιφερειακά στο αυτοκίνητο, το σύστημα μπορεί να βοηθήσει τον οδηγό να διατηρήσει μια καθορισμένη απόσταση και ταχύτητα από το προπορευόμενο όχημα ενώ η τεχνολογία Lane Following Assist (LFA) τοποθετεί το αυτοκίνητο στο μέσο της λωρίδας του.

Χρησιμοποιώντας το Smart Cruise Control που βασίζεται στην πλοήγηση με έλεγχο στροφών (NSCC-C), το σύστημα μπορεί να μειώσει την ταχύτητα του αυτοκινήτου στις στροφές και να επαναφέρει την ταχύτητα μόλις το επιτρέψουν οι συνθήκες.

Η ασφαλής πλοήγηση σε διασταυρώσεις, ιδιαίτερα σε εκείνες με πολλές λωρίδες, μπορεί συχνά να είναι μια αγχωτική εμπειρία για πολλούς οδηγούς. Το σύστημα Forward Collision-Avoidance Assist (FCA) της Kia περιλαμβάνει πλέον λειτουργίες στροφής σε διασταύρωση και διάσχιση διασταύρωσης που στοχεύουν στην παροχή μέγιστης προληπτικής ασφάλειας κατά την πλοήγηση σε διασταυρώσεις.

Προκειμένου να προσφέρει τα καλύτερα επίπεδα φωτισμού, διαθέτει το νέο Ευφυές Σύστημα εμπρός φωτισμού (Intelligent Front-lighting System- IFS), μια τεχνολογία που επιτρέπει σε κάθε LED να ανάβει ανεξάρτητα για να προσφέρει μια μεγάλης ακρίβειας εμπειρία φωτισμού.

Η Kia σχεδιάζει να παρουσιάσει 11 BEV έως το 2026, το πρώτο από τα οποία είναι το EV6. Από αυτά τα 11 νέα μοντέλα τα επτά θα βασίζονται στην πλατφόρμα EGMP και τέσσερα θα βασίζονται σε υπάρχοντα μοντέλα.

Η γκάμα ξεκινά από τα 40.427 ευρώ, συμπεριλαμβάνεται η κρατική επιδότηση.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v