Peugeot: Ουρανομήκης η αύξηση των πωλήσεων

Η Peugeot Ελλάς είχε αρκετές επιτυχίες στην αγορά αυτοκινήτου το 2021, παρά τις δυσκολίες που έφερε η πανδημία.
Peugeot: Ουρανομήκης η αύξηση των πωλήσεων
Παρά τις δυσκολίες που υπήρχαν το 2021 στην αγορά των καινούργιων αυτοκινήτων, η Peugeot Ελλάς κατέγραψε ξεχωριστές επιτυχίες και εδραίωσε περισσότερο την θέση της σε όλες τις κατηγορίες αυτοκινήτων.

Επίσης, η γαλλική μάρκα με έντονα premium στοιχεία κατάφερε να βελτιώσει όλους τους τομείς που αφορούν την εξυπηρέτηση των πελατών της μετά την πώληση, ενισχύοντας το επίσημο δίκτυο και τις υπηρεσίες της. Οι επενδύσεις της Peugeot Ελλάς απέδωσαν και στην ηλεκτροκινηση, οπού η φίρμα ξεπέρασε τους αρχικούς στόχους της.

Τα highlights της Peugeot Ελλάς

-        Το 2021 η Peugeot (επιβατικά) σημείωσε 10.584 ταξινομήσεις & 10,5% μερίδιο αγοράς, σημειώνοντας μια αύξηση του όγκου πωλήσεων +33,6% (vs. της συνολικής αγοράς των επιβατικών που έκλεισε στις 100.976 μονάδες με αύξηση 24,7%) σε σχέση με το 2020. Επιπλέον βελτίωσε τη διείσδυση της στην αγορά κατά +0,7 ποσοστιαίες μονάδες σχέση με το 2020.

-        H Peugeot (επιβατικά) ολοκλήρωσε το 2021 κατέχοντας: 1η θέση στις εταιρικές πωλήσεις (13,7% μερίδιο αγοράς – 10.584 ταξινομήσεις). 2η θέση στη γενική κατάταξη (10,5% μερίδιο αγοράς). 1η θέση στις πωλήσεις πετρελαιοκίνητων εκδόσεων (26,7% μερίδιο αγοράς). 3η θέση στα ηλεκτρικά (12,8% μερίδιο αγοράς) και 2η θέση μεταξύ των full liners μαρκών στα ηλεκτρικά (δηλ. εκτός της Tesla). 4η θέση στη λιανική (7,2%).

-        To Peugeot 208 κατέχει: Την 2η θέση στη συνολική κατάταξη της κατηγορίας Β (13,1% μερίδιο αγοράς – 3.478 ταξινομήσεις), 2η θέση στις εκδόσεις βενζίνης (13,4% μερίδιο αγοράς), 1η θέση στα ηλεκτρικά (48,8% μερίδιο αγοράς).

-        Το Peugeot 2008 κατέχει: Την 1η θέση συνολικά (14,4% μερίδιο αγοράς – 3.196 ταξινομήσεις) ανεξαρτήτως καναλιού πώλησης, με σημαντικό προβάδισμα από το 2ο μοντέλο της κατηγορίας (+872 μονάδες ή +3,9 ποσοστιαίες μονάδες), 1η θέση στα ηλεκτρικά (56,3% μερίδιο αγοράς), 1η θέση σε αύξηση απόλυτου όγκου πωλήσεων στη κατηγορία του (+1.508 μονάδες) σε σχέση με το 2020.

-        Το Peugeot 3008 κατέχει: Την 2η θέση συνολικά (9,3% μερίδιο αγοράς – 2.010 ταξινομήσεις), 1η θέση στις εταιρικές πωλήσεις (13,2% μερίδιο αγοράς) με σημαντικό προβάδισμα από το 2ο μοντέλο της κατηγορίας (+455 μονάδες ή +4,1 ποσοστιαίες μονάδες), 1η θέση στις εκδόσεις diesel (30,2% μερίδιο αγοράς).

-        Στην αγορά των ελαφρών επαγγελματικών, το 2021 η Peugeot Professionnel σημείωσε 1.244 ταξινομήσεις και 11,9% μερίδιο αγοράς, σημειώνοντας μια αύξηση του όγκου πωλήσεων +60,7% (vs. της συνολικής αγοράς των ελαφρών επαγγελματικών που έκλεισε στις 10.428 μονάδες με αύξηση 51,9%) σε σχέση με το 2020. Επιπλέον βελτίωσε τη διείσδυση της στην αγορά κατά +0,6 ποσοστιαίες μονάδες σε σχέση με το 2020. Το 2021 η Peugeot συμμετείχε, για τη μεγαλύτερη περίοδο, στην αγορά των ελαφρών επαγγελματικών με 3 μοντέλα στις 3 από τις 6 κατηγορίες της αγοράς. Το νέο Peugeot 208 Pro να ενσωματώθηκε στη γκάμα μόλις τον τελευταίο μήνα του έτους αυξάνοντας την παρουσία της Peugeot Professionnel στις 4 από τις 6 κατηγορίες της αγοράς.

- H Peugeot Professionnel ολοκλήρωσε το 2021 κατέχοντας: 4η θέση στη γενική κατάταξη με 11,9% μερίδιο αγοράς (1.244 ταξινομήσεις), 1η θέση στις κατηγορίες που δραστηριοποιείται (18,5% μερίδιο αγοράς – στο σύνολο των ταξινομήσεων των κατηγοριών A + B + P + G στις οποίες διαθέτει προϊοντική παρουσία), 1η θέση του Boxer στην κατηγορία G (Μεγάλα Van) (29% μερίδιο αγοράς – 301 ταξινομήσεις), 2η θέση του Partner στην κατηγορία B (19% μερίδιο αγοράς – 626 ταξινομήσεις)

Συνολικά η Peugeot Ελλάς (επιβατικά + ελαφρά επαγγελματικά) το 2021 σημείωσε 11.828 ταξινομήσεις καταλαμβάνοντας 10,6% μερίδιο αγοράς και τη 2η θέση.

Είναι εντυπωσιακή η πορεία που έχει διαγράψει η Peugeot Ελλάς  στη διάρκεια της 8ετίας που εκπροσωπείται στην Ελλάδα από τον Όμιλο Συγγελίδη. Ξεκινώντας το 2014 με παρουσία μόλις 2,5% (επίδοση στο κλείσιμο του 2013 πριν την αλλαγή) πέτυχε στη διάρκεια των 8 ετών να ανεβάσει το μερίδιο της σε 10,6% στο τέλος του 2021 (επιβατικά + ελαφρά επαγγελματικά) σημειώνοντας μεταβολή 8,1 ποσοστιαίων μονάδων και αύξηση του μεριδίου αγοράς +320% !). Επιπλέον από το 2019 η Peugeot βρίσκεται σταθερά στη 2η θέση της γενικής κατάταξης (επιβατικά + ελαφρά επαγγελματικά).

Φέτος θα λανσαριστεί το ολοκαίνουργιο Peugeot 308 που διεκδικεί υψηλό μερίδιο από την μικρομεσαία κατηγορία.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v