Η Volvo Cars παρουσίασε ένα νέο, βελτιωμένο Recharge plug-in υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης στα μοντέλα της Σειράς 90 και 60, επεκτείνοντας σημαντικά την ηλεκτρική αυτονομία μειώνοντας παράλληλα τις εκπομπές CO2, αυξάνοντας τις επιδόσεις και βελτιώνοντας την οδηγική ικανότητα.
Το νέο και βελτιωμένο υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης της premium σουηδικής μάρκας φέρνει την πλήρως ηλεκτρική αυτονομία στα προβλεπόμενα 90 χιλιόμετρα με μία μόνο φόρτιση. Με τον μέσο ιδιοκτήτη premium αυτοκινήτου να ταξιδεύει λιγότερα από 50 χιλιόμετρα κάθε μέρα, οι περισσότεροι οδηγοί με οικιακή φόρτιση θα μπορούν να κάνουν την καθημερινή τους οδήγηση με καθαρή ηλεκτρική ενέργεια σε ένα νέο plug-in υβριδικό Volvo.
Οι κύριες βελτιώσεις περιλαμβάνουν μια νέα μπαταρία μεγάλης εμβέλειας, που διαθέτει ένα τρίτο στρώμα κυψελών για αύξηση της ονομαστικής ενέργειας από 11,6 kWh σε 18,8 kWh, και έναν πιο ισχυρό πίσω ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει τώρα 145 ίππους. Η πρόσθετη ηλεκτρική ισχύς έχει ως αποτέλεσμα συνολική συνδυασμένη ισχύ 350 ίππων για τα μοντέλα Recharge T6 και 455 ίππων για τα μοντέλα Recharge T8, καθιστώντας το τελευταίο τα πιο ισχυρά αυτοκίνητα Volvo που έχουν κατασκευαστεί ποτέ. Εκτός από το νέο σύστημα μετάδοσης κίνησης, οι νέες αναβαθμίσεις περιλαμβάνουν κίνηση με ένα πεντάλ σε συγκεκριμένα μοντέλα.
Ισχυρή μπαταρία
Η αυξημένη ικανότητα μπαταρίας σημαίνει ότι περισσότεροι πελάτες θα μπορούν να οδηγούν κυρίως σε καθαρή ηλεκτρική λειτουργία και η πολυτελής μάρκα εκτιμά ότι το νέο σύστημα μετάδοσης κίνησης έχει τη δυνατότητα να μειώσει τις εκπομπές CO 2 έως και κατά περίπου 50% στον κύκλο οδήγησης WLTP.
«Οι άνθρωποι δεν θα πρέπει πλέον να βασίζονται στη βενζίνη ή το ντίζελ όταν μετακινούνται», δήλωσε ο Henrik Green, επικεφαλής τεχνολογίας στη Volvo Cars. «Τα πιο πρόσφατα plug-in υβριδικά μας προσφέρουν όλη την ηλεκτρική αυτονομία που απαιτείται στην καθημερινή ζωή των περισσότερων ανθρώπων».
Ο νέος και βελτιωμένος ηλεκτρονικός κινητήρας αυξάνει την ισχύ στους πίσω τροχούς κατά 65%, βελτιώνοντας την απόδοση και την οδηγική ικανότητα σε όλα τα σενάρια. Μαζί με την ενισχυμένη μπαταρία, ο αναβαθμισμένος e-motor επιτρέπει επίσης καλύτερη ικανότητα τετρακίνησης που μπορεί να αποδειχθεί ιδιαίτερα χρήσιμη σε χαμηλές ταχύτητες, κατά τη ρυμούλκηση ή όταν οδηγείτε σε ολισθηρούς δρόμους που απαιτούν πρόσθετη πρόσφυση και σταθερότητα.
Κίνηση με ένα πεντάλ
Η σουίτα αναβαθμίσεων περιλαμβάνει την προσθήκη μονάδας κίνησης με ένα πεντάλ, η οποία μπορεί να σας βοηθήσει να προσφέρετε μια ιδιαίτερα ομαλή και διαισθητική εμπειρία οδήγησης. Η λειτουργία, που έχει ήδη δει στα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της Volvo, δίνει στον οδηγό τη δυνατότητα να ελέγχει τόσο την επιτάχυνση όσο και την επιβράδυνση μόνο με το πεντάλ του γκαζιού. Κυκλοφορεί αρχικά στα Volvo XC60, S90 και V90 Recharge plug-in υβριδικά.
Η επιπλέον χωρητικότητα της μπαταρίας είναι επίσης χρήσιμη τις κρύες μέρες του χειμώνα, καθώς και την καυτή ζέστη. Ακόμη και όταν το αυτοκίνητο δεν είναι συνδεδεμένο στην πρίζα, οι οδηγοί μπορούν να προθερμάνουν ή να προψύξουν την καμπίνα εξ αποστάσεως μέσω της εφαρμογής Volvo Cars, διατηρώντας παράλληλα μια γενναιόδωρη ηλεκτρική αυτονομία.
Η μάρκα δεσμεύεται να γίνει ηγέτης στην ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά premium ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Μέχρι τα μέσα αυτής της δεκαετίας στοχεύει να πουλήσει 1,2 εκατομμύρια αυτοκίνητα παγκοσμίως, με τουλάχιστον τα μισά να είναι πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Μέχρι το 2030, σχεδιάζει να γίνει μια εταιρεία πλήρως ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Έρευνα πελατών δείχνει ότι τα plug-in υβριδικά της μάρκας οδηγούνται ήδη περίπου τις μισές φορές σε αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία. Αυτή η αναβάθμιση του συστήματος κίνησης θα αυξήσει αυτό το ποσοστό, ενισχύοντας περαιτέρω τη θέση τους ως «ηλεκτρικά αυτοκίνητα μερικής απασχόλησης».
«Η οδήγηση ενός plug-in υβριδικού είναι συχνά ένα σκαλοπάτι για να γίνεις πλήρως ηλεκτρικός», είπε ο Henrik Green. «Πιστεύουμε ότι αυτή η αναβάθμιση θα δείξει σε πολλούς ότι η ηλεκτροκίνηση είναι το μέλλον και θα μας φέρει πιο κοντά στη φιλοδοξία μας για το 2030 να γίνουμε πλήρως ηλεκτρικοί».
Το νέο σύστημα μετάδοσης κίνησης παρουσιάζεται σε όλα τα plug-in υβριδικά μοντέλα Volvo Recharge που βασίζονται στην Scalable Product Architecture (SPA), τα οποία περιλαμβάνουν τα μοντέλα Volvo S60, V60, XC60, S90, V90 και XC90 Recharge.
Μαζί με τις βελτιώσεις στο σύστημα μετάδοσης κίνησης, ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας βενζίνης T8 αναβαθμίζεται για υψηλότερη απόδοση καυσίμου και απόδοση. Αυτό σημαίνει μεγαλύτερη ισχύ κινητήρα σε χαμηλές στροφές και απογείωση, ενώ παράλληλα διασφαλίζει μια πιο εκλεπτυσμένη ηλεκτροκίνηση με μειωμένες εκπομπές CO2 στην απόληξη της εξάτμισης.