Η πολυτελής σουηδική μάρκα ανακοίνωσε αύξηση πωλήσεων κατά 8,8% για τους πρώτους 11 μήνες του 2021, στα 634.257 αυτοκίνητα, και βρίσκεται καθ' οδόν προς την πραγματοποίηση υψηλότερων πωλήσεων στο σύνολο του έτους που διανύουμε, σε σχέση με το 2020. Τα επιτεύγματα αυτά υπογραμμίζουν την αντοχή που επιδεικνύει η εταιρεία απέναντι στις δύσκολες συνθήκες οι οποίες εξακολουθούν να επηρεάζουν την αγορά, αλλά και στους περιορισμούς που υπάρχουν στον εφοδιασμό.
Ελλείψεις στον εφοδιασμό
Η σουηδική φίρμα σημείωσε λιανικές πωλήσεις ύψους 52.793 μονάδων τον Νοέμβριο, μειωμένες κατά 20,7% σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα. Τα αποτελέσματα επηρεάστηκαν σημαντικά από τις συνεχιζόμενες ελλείψεις στον εφοδιασμό, που είχαν αντίκτυπο στην παραγωγή και, επομένως, στις παραδόσεις προς τους πελάτες. Ωστόσο, παρά τους περιορισμούς, η φίρμα καταγράφει σταθερά υψηλή ζήτηση για τα προϊόντα της στα βιβλία παραγγελιών.
Από τα αποτελέσματα προκύπτει επίσης η συνεχιζόμενη δημοτικότητα της σειράς Recharge, που απαρτίζεται από μοντέλα της μάρκας με αμιγώς ηλεκτρικό ή plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης. Τον Νοέμβριο, ξεκίνησαν και οι παραδόσεις του νέου αμιγώς ηλεκτρικού C40 Recharge. Στην Ευρώπη, πάνω από το μισό όλων των νέων Volvo που διατέθηκαν στην αγορά τον Νοέμβριο ήταν μοντέλα Recharge. Τον ίδιο μήνα, το μερίδιο των μοντέλων Recharge σε διεθνές επίπεδο αντιπροσώπευε το ένα τρίτο των συνολικών πωλήσεων της εταιρείας.
Σειρά Recharge
Στο σύνολο του έτους μέχρι σήμερα, η σειρά Recharge έχει αποσπάσει μερίδιο πάνω από 25% των πωλήσεων παγκοσμίως. Το αντίστοιχο ποσοστό στην Ευρώπη υπερβαίνει το 40% και στις Ηνωμένες Πολιτείες πλησιάζει το 20%. Οι πωλήσεις των αυτοκινήτων Recharge σε όλο τον κόσμο αυξήθηκαν κατά περισσότερο από 70% από τις αρχές του 2021, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2020.
Στις ΗΠΑ, από την αρχή του 2021 μέχρι και τον Νοέμβριο, η εταιρεία έχει πουλήσει 111.733 αυτοκίνητα, σημειώνοντας αύξηση 16,5% σε σχέση με τους πρώτους 11 μήνες του 2020. Τον Νοέμβριο, η Volvo Cars διέθεσε 7.667 αυτοκίνητα στην αμερικανική αγορά.
Στο διάστημα των πρώτων 11 μηνών, οι πωλήσεις στην Κίνα έφτασαν τα 157.034 αυτοκίνητα, αυξημένες κατά 6,1% σε σχέση με την ίδια περίοδο του 2020. Στη διάρκεια του Νοεμβρίου, η Volvo Cars διέθεσε στην αγορά της Κίνας 13.418 αυτοκίνητα.
Στην Ευρώπη, οι πωλήσεις της μάρκας από την αρχή του έτους μέχρι και τον Νοέμβριο διευρύνθηκαν κατά 4,0%, στα 264.910 αυτοκίνητα, ενισχυμένες από την αυξημένη ζήτηση για τα μοντέλα Recharge. Τον Νοέμβριο, η εταιρεία διέθεσε στην ευρωπαϊκή ήπειρο 22.415 αυτοκίνητα.
Σε διεθνές επίπεδο, το XC60 συνεχίζει να είναι το μοντέλο με τις πιο υψηλές πωλήσεις της Volvo και για το 2021, με συνολικό όγκο 195.108 αυτοκινήτων (2020: 169.445 μονάδες) κατά τους πρώτους 11 μήνες του έτους. Το XC40 ακολουθεί, με πωλήσεις 184.842 μονάδων (2020: 161.329), ενώ το XC90 σημείωσε πωλήσεις 97.365 μονάδων (2020: 80.275).