Η Volvo Cars, επιβραβεύεται για τη στρατηγική της στη βιωσιμότητα από τον διεθνή μη κερδοσκοπικό περιβαλλοντικό οργανισμό CDP, λαμβάνοντας βαθμολογία Α για τις δράσεις της που στοχεύουν στη μείωση των εκπομπών, τον περιορισμό των κλιματικών απειλών και τον μετασχηματισμό της σε μία κλιματικά ουδέτερη εταιρεία.
Η επίδοση αυτή τοποθετεί την πολυτελή σουηδική μάρκα στην υψηλότερη βαθμίδα της λίστας του CDP με τις εταιρείες που μάχονται την κλιματική αλλαγή, μαζί με έναν μικρό αριθμό άλλων εταιρειών. Περισσότερες από 13.000 εταιρείες συμμετείχαν, παρέχοντας δεδομένα για την κλιματική τους επίπτωση, τις απειλές και τις ευκαιρίες. Η υψηλή βαθμολογία της φίρμας αντανακλά την ηγετική της θέση όσον αφορά τις κλιματικές φιλοδοξίες και τη δράση για το κλίμα.
Η σουηδική μάρκα στοχεύει να γίνει μία εταιρεία αποκλειστικά ηλεκτρικών αυτοκινήτων έως το 2030 και σχεδιάζει να λανσάρει μία εντελώς νέα οικογένεια αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων στα επόμενα χρόνια. Πρόκειται για ένα από τα πιο φιλόδοξα σχέδια στην αυτοκινητοβιομηχανία, το οποίο εντάσσεται στη φιλοδοξία της φιρμας να γίνει κλιματικά ουδέτερη έως το 2040, εργαζόμενη με συνέπεια για να μειώσει τις εκπομπές άνθρακα σε όλο το εύρος των δραστηριοτήτων της.
Η εταιρεία στοχεύει σε μείωση 40% κατά μέσον όρο του αποτυπώματος άνθρακα στον κύκλο ζωής των αυτοκινήτων της ανάμεσα στο 2018 και το 2025, με δράσεις που συμπεριλαμβάνουν ελάττωση των εκπομπών άνθρακα κατά 25% στην αλυσίδα εφοδιασμού της έως το 2025.
Αναλαμβάνει δραστικά μέτρα για να αντιμετωπίσει αυτές τις εκπομπές, στα οποία συμπεριλαμβάνονται επικείμενες συνεργασίες με τη σουηδική εταιρεία κατασκευής χάλυβα SSAB, για την ανάπτυξη χάλυβα χωρίς ορυκτά, και με την επίσης σουηδική εταιρεία μπαταριών Northvolt, για την εξέλιξη και την κατασκευή των βιώσιμων μπαταριών επόμενης γενιάς.
Υπογράφοντας τη διακήρυξη για Μηδενικές Εκπομπές στα Αυτοκίνητα και τα Van στην κλιματική διάσκεψη του ΟΗΕ, COP26, τον Νοέμβριο, η Volvo Cars προχώρησε συγχρόνως στη θέσπιση εσωτερικής τιμής άνθρακα: 1.000 Σουηδικές Κορώνες ανά τόνο εκπομπών άνθρακα προερχόμενο από όλες τις δραστηριότητές της. Με την κίνηση αυτή, η εταιρεία έγινε ο πρώτος κατασκευαστής αυτοκινήτων που εφαρμόζει έναν τέτοιο μηχανισμό τιμολόγησης για τον άνθρακα σε όλο το εύρος της λειτουργίας της.